Zoals ik het zie is ze helemaal over de emmer omdat ze het spel en het stemgedrag afkeurt. Een goede gozer als Guido is weg, terwijl Servio, die zich toch gemeen, bazig, schreeuwerig heeft opgesteld door de kijkers wordt beloond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Day het volgende:
Wil iemand even verslag doen van the mo-story?
Vrede zij met u!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
Zie dus dat Guido weg is......
Snap er geen reet meer van......
Ik ga dus terug lezen......
Ben wel teleurgesteld....
in de blauwe kamerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
is ook zo maar wordt niet door de kijkers bepaald maar door net5quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is ze helemaal over de emmer omdat ze het spel en het stemgedrag afkeurt. Een goede gozer als Guido is weg, terwijl Servio, die zich toch gemeen, bazig, schreeuwerig heeft opgesteld door de kijkers wordt beloond.
Ze is er nu van overtuigd dat mensen alleen maar asogedrag en venijn willen zien, dat eerlijke, integere mensen geen kans hebben om te winnen.
True. Al had ik dat eerlijk gezegd op de eerste dag echt niet gedacht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef Ripley het volgende:
Gerard en karim zijn twintig keer leuker dan de zogenaamde don juans mike en philip overigens
Je bent niet de enige..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
Heb je dan gestemdquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef danilel het volgende:
Goedenavond......
slaap lekker!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim aan Laura vast doet zijn ego goed.
Alsof het spreekwoord, 2 honden vechten om een been,de derde loopt er mee heen helemaal uitkomt voor hem.
Hij meld al even dat die naakt slaap.
Die zijn echt leuk samen.![]()
Tot morgen, slaap of stream lekker.
yeah rightquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Soury het volgende:
Half Nederland heeft op hem gestemd dus wat zeiken ze nou
ja, er zaten twee klanten van haar in de zaal had ze gezien, en die zouden anders echt niet gekomen zijn, want ze kent ze persoonlijk (ofzoiets)quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Zie Jo nu dat SS heel goed loopt in Nederland?
Laura kan niet alleen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Capt1caveman het volgende:
Laura KIJKT gewoon ook anders uit haar ogen.....
Maar dan nog, ik neem aan dat als de boeien verdwijnen, duffe Lauwra weer terug is
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Soury het volgende:
Half Nederland heeft op hem gestemd dus wat zeiken ze nou
Ik ook niet. Ik heb een kleine crush op ze, karim leek een hippie en gerard een gladjakker maar ik vind ze tof.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Al had ik dat eerlijk gezegd op de eerste dag echt niet gedacht.
Ze zijn vele malen leuker dan ze in eerste instantie leken
Veranderd ook elke uurquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Top 5
1)Gerard
2)Philip
3)Aafke
4)Laura
5)Sharon
Ja rightquote:
en dat bij de SS die mogelijk gemaakt is door Net5??quote:
Ditoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een kleine crush op ze, karim leek een hippie en gerard een gladjakker maar ik vind ze tof.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Top 5
1)Gerard
2)Philip
3)Aafke
4)Laura
5)Sharon
Nope aan dat bedrog geef ik geen geld uit........quote:
ja, die illusie hebben ze nog steedsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
Zie Jo nu dat SS heel goed loopt in Nederland?
Gerard vond ik in het begin tof, maar te glad voor mij...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een kleine crush op ze, karim leek een hippie en gerard een gladjakker maar ik vind ze tof.
Is nog steeds niet super goed gephotoshoped..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
200.000.000.000 % zeker dat ik hem weer zag!
[ afbeelding ]
Alex is gewoon een enorme sukkel en meeloper.quote:
precies, en buiten dat ik Mo ook vaak een jankert vind. geef ik ze hier wel gelijk inquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is ze helemaal over de emmer omdat ze het spel en het stemgedrag afkeurt. Een goede gozer als Guido is weg, terwijl Servio, die zich toch gemeen, bazig, schreeuwerig heeft opgesteld door de kijkers wordt beloond.
Ze is er nu van overtuigd dat mensen alleen maar asogedrag en venijn willen zien, dat eerlijke, integere mensen geen kans hebben om te winnen.
Kortsluiting met al dat water...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef bamby het volgende:
Pfff pc knalde uit, zou het door die jankert mo komen
fakequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
200.000.000.000 % zeker dat ik hem weer zag!
[ afbeelding ]
En dan nog.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Is nog steeds niet super goed gephotoshoped..
Thx!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs voor een sukkel en meeloper is het een drama om aan zo'n hysterische jankzak geboeid te zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Alex is gewoon een enorme sukkel en meeloper.
Het valt je op!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]Laura is in jou top 5 gekomen!
De mijne:
1. Laura
2. Alex
3. Karim
4. Aafke
5. Gerard
Ja Gerard is nu een heel andere man als die we de eerste avond zo'n beetje de keuken zagen afbreken op zoek naar clues.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito
En ik vond precies hetzelfde, vage hippie en gladde griebel, in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |