ja, ze hebben gezegd zie het als een geintje, een spelletje en nu gaat ze het proberenquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef mYsca het volgende:
Haha Alex is nu echt net een hondje. Mo sleept hem gewoon mee
Nog even geduld!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik mis dat GEEEEEEEEEEEEEEERRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD
Nu moet iemand ook een geintje uithalen gewoon sleutel vragen en niet meer vast maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, ze hebben gezegd zie het als een geintje, een spelletje en nu gaat ze het proberen
Eens. Om Aafke moet ik ook vaak wel lachen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Aafke is dom en ordinair maar verder wel okay. Mo is labiel en hysterish, maar wle intelligent en lief. Maar joanne is nep, selfkickend en oneerlijk.
Ja gek he, toen hij nog in het huis zat stoorde ik mij eraan, maar nu mis ik het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
ik mis dat GEEEEEEEEEEEEEEERRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ripley het volgende:
Aafke is dom en ordinair maar verder wel okay. Mo is labiel en hysterish, maar wle intelligent en lief. Maar joanne is nep, selfkickend en oneerlijk.
Ze stond in het toilet met haar rug naar hem toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Toen Karim ging plassen en Laura een liedje zong, was ze toen in het toilet met hem of stond ze buiten met de deur half open ofzo?
Na vijf keer is de grap er wel af hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
volgens mij zag ik al dat ie het ging doen vanaf hier:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |