Altijd gevonden, maar nobody is perfect, ook zij nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou, ben weer blij met alle caps van Laura.
Mijn dank aan de posters.
Morgen weer een nieuwe dag![]()
![]()
Enne..........ben stiekem wel een beetje blij dat jullie ook langzaam aan een klein beetje Lau lief gaan vinden....
Vanaf dag een/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Enne..........ben stiekem wel een beetje blij dat jullie ook langzaam aan een klein beetje Lau lief gaan vinden....
ik geef eerlijk toe dat ze vanavond prima te pruimen wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Aan zijn gerief komen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef Dark het volgende:
Maik kan niet slapen als ie niet kannuh............
Neem ziggo al 24 uur op maar soms zenden ze Laura niet uit.quote:
Hoe ze nu is met Karim vind ik Lau inderdaad heel erg tof. Niet zo saaiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vanaf dag een/
Mijn mensenkennis wordt weer bevestigd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef eurofiel het volgende:
gerard over de medewerkers: ik hoor ze lachen achter het glas. teringlijers.
ikvind ze wel cool!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |