Altijd gevonden, maar nobody is perfect, ook zij nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
Nou, ben weer blij met alle caps van Laura.
Mijn dank aan de posters.
Morgen weer een nieuwe dag![]()
![]()
Enne..........ben stiekem wel een beetje blij dat jullie ook langzaam aan een klein beetje Lau lief gaan vinden....
Vanaf dag een/quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Enne..........ben stiekem wel een beetje blij dat jullie ook langzaam aan een klein beetje Lau lief gaan vinden....
ik geef eerlijk toe dat ze vanavond prima te pruimen wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
Aan zijn gerief komen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:29 schreef Dark het volgende:
Maik kan niet slapen als ie niet kannuh............
Neem ziggo al 24 uur op maar soms zenden ze Laura niet uit.quote:
Hoe ze nu is met Karim vind ik Lau inderdaad heel erg tof. Niet zo saaiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vanaf dag een/
Mijn mensenkennis wordt weer bevestigd
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:31 schreef eurofiel het volgende:
gerard over de medewerkers: ik hoor ze lachen achter het glas. teringlijers.
ikvind ze wel cool!!quote:
Goede humor heeft iequote:
Ja, ik denk dat Aafke haar oogjes moet verzorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Dat wijf is knettergek joh!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:34 schreef mootie het volgende:
Joanne heeft echt een facking probleem nu!
Ik snap het echt niet, het gekroel en geflirt met Flip is toch veel 'erger'.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |