Yep. Waren vanavond al vliegtuigen onderweg. Paar uur geleden met onbekende bestemming, en tijdens de vlucht kregen ze plotseling wel een bestemming, vlak voor de officiële stemming van de Veiligheidsraad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Binnen een paar uur?
Weten we daar al wat van?
Zijn er voorbereidingen geweest door NAVO-landen?
Hoeveel weet jij van Internationaal recht? En van de validiteit van de VN om militaire acties toe te staan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kerel, gooi het daar maar op. Wel zo makkelijk, dan hoef je niet na te denken over de verwerpelijke schending van soevereiniteit. Lekker hokjesdenken is een veel beter plan.
Ik zeg ook niet dat hij totaal ongelijk heeft, maar sommige dingen die hij post zijn echt tequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel 'n punt met die opmerking over dat bewapende gajes op dat marktplein. Alsof dat een solide basis vormt voor een democratie.
Ja onder andere, inmiddels ook Franse, Poolse en Belgische schepen. Ook een hoop vliegtuigen op Malta, ook commando's (zie vorig topic)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
5de vloot van VS, maar die zat al in Suez kanaal ten tijde van de Egyptische opstand of net daarna toch?
Hier posten over het algemeen wereldvreemde figuren die denken dat de wereld in goed en fout te verdelen is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel 'n punt met die opmerking over dat bewapende gajes op dat marktplein. Alsof dat een solide basis vormt voor een democratie.
Om tegenwicht te bieden aan naïeve zielen zoals jij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kom op man waarom post je hier (nog) eigenlijk
Okee...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja onder andere, inmiddels ook Franse, Poolse en Belgische schepen. Ook een hoop vliegtuigen op Malta, ook commando's (zie vorig topic)
Eens hoor. Wat verwacht je anders van linkse mensen? Neemt niet weg dat de basis voor democratie wel dat demonstrerende gajes gaat zijn...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij totaal ongelijk heeft, maar sommige dingen die hij post zijn echt te, dat kan je niet ontkennen.
Ongeveer 50/50. De manschappen en materieel zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Noz het volgende:
Wat denken jullie, hoe sterk staat Khadaffi tegenover de VN?
Democratie is kut.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij dat er nu eindelijk eens iets is gebeurd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens dit was ooit de bedoeling met de VN... dus alleen maar goed, ik begrijp het pessimisme niet bij sommigen...
Ik denk dat het offensief van Ghadaffi nu wel compleet tot stilstand zal komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Noz het volgende:
Waarom is dat gajes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens hoor. Wat verwacht je anders van linkse mensen? Neemt niet weg dat de basis voor democratie wel dat demonstrerende gajes gaat zijn...
Nul komma niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Noz het volgende:
Het ligt er een beetje aan hoe hard de Navo het wil gaan spelen, maar normaalgesproken maakt hij geen schijn van kans tegen de NAVO.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Noz het volgende:
Ze zijn bang dat ze de Status Quo kwijt raken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens dit was ooit de bedoeling met de VN... dus alleen maar goed, ik begrijp het pessimisme niet bij sommigen...
Vraag me serieus af of hij aan grootheidswaanzin lijdt of dat hij echt in de positie is om tegengas te geven.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ongeveer 50/50. De manschappen en materieel zijn aan elkaar gewaagd.
NAVO?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoe hard de Navo het wil gaan spelen, maar normaalgesproken maakt hij geen schijn van kans tegen de NAVO.
Maar goed, een land platbombarderen en het realiseren van een stabiele en niet-vijandige democratie zijn twee heel verschillende zaken.
quote:
quote:"Democracy is the worst form of government, except for all those other forms that have been tried from time to time." - Winston Churchill.
Alleen bombardementen zullen Ghadaffi niet verdrijven, tenzij er een bom direct op z'n kop valt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef Noz het volgende:
[..]
Vraag me serieus af of hij aan grootheidswaanzin lijdt of dat hij echt in de positie is om tegengas te geven.
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ze de Status Quo kwijt raken.
De elite zit niet te wachten op democratie Noam Chomsky
Lees m'n andere post even bevooroordeeld figuur. Mij hoor je niet zeggen dat het nu beter wordt. Overigens lurk ik alleen in dit topic, 60 delen lang, post nauwelijks puur omdat ik het alleen wil volgen. Tuurlijk hoop ik dat het uiteindelijk beter zal worden in Libië maar naïef ben ik niet, het zal eerder slecht blijven dan beter worden. Maar dit is in ieder geval 'het volk' of een deel daarvan wat verandering wilt en (hopelijk) zal krijgen, waar het ook op uit moge draaien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:11 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Om tegenwicht te bieden aan naïeve zielen zoals jij.
Werkelijk, denk je nou echt dat er door dit geweldige plan van de VN straks democratie zal zijn in Libië? Think again. Een gewapend zootje rebellen is geen basis voor een democratie.
Zijn gewoon uit op rellen, hebben zich weten te bewapen en gebruiken die wapens ook. De enige samenhang is de voorliefde om te rellen en het hebben van Khadaffi als zondebok. Als Khadaffi weg is, zijn ze gewoon weer tegen de NAVO-varkens hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |