Karim en Laura bundelen hun krachten. Karims IQ zal 120 zijn, dan is die van hun gecombineerd 90.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
3 clues, en ze gebruiken er maar twee....Hartje was juist het belangrijkste.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Karim en Laura bundelen hun krachten. Karims IQ zal 120 zijn, dan is die van hun gecombineerd 90.
Weer die stagaire......quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik zag trouwens Olympische ringen, badpak, hartje, zwembrilletje.
Dat zijn toch 4 clues en geen 3? Of heeft diegene van de procenten dat geregeld?
welkomquote:
Ik miste de Kinder Bueno tussen de clous...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Dat zijn toch 4 clues en geen 3? Of heeft diegene van de procenten dat geregeld?
Zwembril hoort bij het badpak? Telt niet echt als extra clue.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Dat kost je een note lulquote:
Lekker voor 'm! Hij is een onsportieve klootzak. Alle ballen op flip de komende week, jankend het huis uit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dit niet hebben gedaan voor degene die het huis moet verlaten en ze zo nog 1 keer de kans te krijgen diens kluis te winnen. Flip wordt zo wel erg benadeeld.
Ik denk het en links van het badpak zag ik nog wat, badmuts?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Die schenk ik aan Teun!!quote:
Gelul met je ouwe rot kopquote:
Psies! Dat dus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Lekker voor 'm! Hij is een onsportieve klootzak. Alle ballen op flip de komende week, jankend het huis uit!
Hiermee natuurlijk, geleend van Joan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef marky het volgende:
Kijken hoe ze de 10% verschil hebben weggepoetst.
Hebben ze alleen bij Jurien niet gegeven volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef marky het volgende:
Denk niet eens dat ze de %en gaan geven dat hebben ze wel eerder gedaan.
Rot es op met dat plaatje echt wieberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Hiermee natuurlijk, geleend van Joan.![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik helemaal tof vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gaan ze allebei wel nu
We lopen namelijk nog een exitje achter
Zo nieuw ben je dus nietquote:
Ja jammer dan.. 1x gefuckt, daar kan best een 2de keer bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje kut alleen voor die mensen die gesms;t hebben.
dat zou een hoop goedmakenquote:
idd, ik zag die blik van hem ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe Alex vindt het maar niets, Karim zo met Laura
Laura & Karim vind ik nog wel een leuke combi. Misschien komt zij dan ook wat losserquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
K&L zitten aan elkaar geketend?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
quote:
Ze moeten wel wilde ik zeggen, nu met die boeien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
Zie ik nou dat laura en Karim best leuk zijn samen?
3 getallen kunnen ze niet optellen, 2 getallen misschien nog net welquote:
psiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ohw, Joanna gaat huillie doen aan Geer vast
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Arme, arme, įrme Gerard straksquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ohw, Joanna gaat huillie doen aan Geer vast
Allebei weg, dan is het weer evenveel mannen als vrouwen toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat doen ze als het fifty-fifty is...
...moeten ze dan allebei weg?
...komt omdat ie gepest is vroeger...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Die Servio staat daar op livemomenten altijd de sociale homo uit te hangen terwijl het eigenlijk gewoon een serpent eerste klas is
Dit gaat epische TV opleveren, niemand kan nu nog dingen bespreken lijkt me, nu er haat/liefde-koppeltjes zijnquote:
Familie van Jo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido eruit
Bulshit en doorgesneden kaart.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
dit moet wel doorgestoken kaart zijn! denk ik
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Echt joh, die gasten van Net5 liegen en lichten de boel zo erg op.. die vliegen ws in de fik als ze in de buurt van een kerk komen
Knap he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Hoe krijgen ze het weer voorelkaar he? 49-51
Ja, of er is gewoon zo bizar weinig gestemd dat je met 4 stemmen de uitslag volledig kan omdraaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef DjinN het volgende:
WTF wtf wtf ?? Guido eruitKan nooit kloppen, eerst stond Servio helemaal onderaan. Met een hele grote minderheid van de stemmen ook nog!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Echt joh, die gasten van Net5 liegen en lichten de boel zo erg op.. die vliegen ws in de fik als ze in de buurt van een kerk komen
Jahaaaa! Want Guido bracht met zijn 24/7 bedligstream toch wel leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef Studiotje het volgende:
Jezus, lekker saai kut programma word het zo
Ja bij die daily show. Dit is echt dikke bullshit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie gisteren Servio nog 12 procent hebben... ik snap dat er bijna geen hond stemt maar dit is bizar
Whehehehehehhehequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Deezertje het volgende:
Geheim van Guido is al geraden, dus levert geen mooie beelden meer op.... aldus de redactie van SS.
Alles beter dan Stervioquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Guido was 1 van mijn favorieten. Bah
moet haast wel anders snap ik niet waarom de uitslag ineenkeer zo ontzettend om kan draaienquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, of er is gewoon zo bizar weinig gestemd dat je met 4 stemmen de uitslag volledig kan omdraaien.
BQ heb ik niet gezien vanavond, ik wil wel proberen de honeurs waar te nemen.quote:
...is alleen mogelijk als ze de teller op nul hebben gezet...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie gisteren Servio nog 12 procent hebben... ik snap dat er bijna geen hond stemt maar dit is bizar
Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Noz het volgende:
Haha ze hopen op wederom veel gejank + rellen, is goed voor de kijkcijfers.
Jij gelooft de uitslag?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Servio heeft misschien toch een grotere fanbase dan we dachten
De LetTheGayStay posse heeft flink gesmst.
Alex bijvoorbeeld, zou wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Hoop dat iemand nog wel even tegen Servio zegt 'Wat zonde dat jij hier bent'
Tsja, die heeft nu alleen nog maar Faalex.quote:
mensen niet meer gestemd voor Guido omdat ze dachten dat ie wel safe stond? En anderen extra veel voor Servio gestemd omdat ze dachten dat ie zo ver achter stondquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kan dit? Van eerste naar laatste plek....
Reken er maar op dat de hele Gay scene stemtquote:
Echt, ik zit zo te balen hier.quote:
ALS het waar is, dan zal het zijn omdat hij meer smsers heeft dan we dachten.quote:
tenzij ze allemaal maar 50 stemmen heben gehad ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Lrod01 het volgende:
Nu weet ik zeker.. doorgestoken kaart dit nep programma. No fucking way dat stervio in zo'n korte tijd zoveel stemmen heeft gekregen.
Ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Komen we nou nooit van die kwal af
De gay's die ik ken vinden allemaal juist Guido lekker en Servio ENORM irritant. Sommigen van hen kennen hem ook uit de uitgaanswereld en zeggen dat Servio een DRAAK is. Dus zo logisch dat de gay scene op Servio stemt is juist NIET waar!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de hele Gay scene stemt
Dat het programma doorgestoken kaart was wisten we al, maar in het begin wou ik het niet echt geloven. Maar ze maken de laatste tijd echt grove fouten en nu vooral hiermee, Guido er uit? Ga toch weg .. Nu verliezen ze nog meer kijkers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Lrod01 het volgende:
Nu weet ik zeker.. doorgestoken kaart dit nep programma. No fucking way dat stervio in zo'n korte tijd zoveel stemmen heeft gekregen.
quote:
natte kersquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Vieze_Freddy het volgende:
ik baal niet dat Guido er uit is maar dat die natte kers er nog in zit
In de uitzending van morgen, zeiden ze dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Worden Guido en vriendin in de uitzending herenigd?![]()
jup, daar zal ze close mee worden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Laura boft wel dat ze aan Karim vast zit nu
Preciiiiieeees... ik denk ook dat het expres is gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Laura boft wel dat ze aan Karim vast zit nu
Dįt denk ik wel idd, dus we gaan flinke ruzies tegemoet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Servio is er nu helemaal van overtuigd dat de valse nicht act hem er steeds in houdt
Dit wordt genieten mensen
Dat zeiden ze niet, ik hoop het wel.. dat vind ik leuker dan Sofia en vriendquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
In de uitzending van morgen, zeiden ze dat?
iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kletskoek-sms-stemming. Die Serviėr stond zo ver in de min dat die drie kijkers die er nog over zijn het ECHT niet konden veranderen
Jupquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef DjinN het volgende:
hoeveel was de eindscore eigenlijk ? 51% tegen 49% toch ?
Ja, gebaseerd op een foute berekeningquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef DjinN het volgende:
nopequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar is gezegd dat de tellers na de terugkeer van Philip naar 0 gingen?
Er zal vast wel iemand zijn die een hertelling eist...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef DjinN het volgende:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar is gezegd dat de tellers na de terugkeer van Philip naar 0 gingen?
iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
wow check twitterVeel ongeloof dat Guido eruit is
Die stemmen worden heul niet geteld. De uitslag stond al lang in het scriptquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef rico80 het volgende:
Nou ja, hier 2 kijkers minder. Kan die kop van Servio niet meer zien. Wat een oplichting.. Wie telt die stemmen eigenlijk? Mag dit zomaar? Hoe dan ook, SST is voor mij klaar zo.
En dan? Guido er weer in terwijl hij internet en alles al heeft kunnen checken qua geheimen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand zijn die een hertelling eist...
ja logisch toch...Servio stond eerst helemaal onderaan en nu toch Guido eruit ??quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zal me niks verbazen als dit ze meer kijkers gaat kosten dan opleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Nee, klopt geen klap vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef siekret het volgende:
Huh?
Maar dan echt.. huh?
Ik ben niet voor of tegen Guido, maar.. Guido?
Dat klopt toch zeker niet?
eigenlijk hoop ik het gewoonquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dit ze meer kijkers gaat kosten dan opleveren.
Check !!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben d'r ook wel een beetje klaar me Soury, vink mij ook maar af
Maar dit was gewoon bizar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Maar mensen-afhakers, dit gebeurt toch zo vaak bij dit soort programma's, dat het niet helemaal loopt hoe je verwacht/wenst en dat het wellicht gemanipuleerd wordt, dat weet je toch van te voren als je gaat kijken? Ga je dan echt stoppen met kijken?Ik snap dat niet
Dat meen jij nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee Soury, vink mij ook maar af
Da's de enige reden dat ik denk dat er misschien toch wel echt veel smsjes voor the gay kwamen op het laatst. Juist omdat de redactie het meer kijkers kost dan oplevert dit, zou dom zijn als ze het dan expres zo zouden manipuleren..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dit ze meer kijkers gaat kosten dan opleveren.
Ik stop niet met kijken, maar ik vertrouw ze voor geen cent. Dat stemmen vandaag ging zo raar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Maar mensen-afhakers, dit gebeurt toch zo vaak bij dit soort programma's, dat het niet helemaal loopt hoe je verwacht/wenst en dat het wellicht gemanipuleerd wordt, dat weet je toch van te voren als je gaat kijken? Ga je dan echt stoppen met kijken?Ik snap dat niet
ik stop niet met kijken, maar ik blijf er niet meer voor thuisquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Over 2 dagen/weken ben je het vergeten...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Coos het volgende:
Ik zeg kamervragen!![]()
Ooit heeft APK een kamerlid aangeschreven over een gelijkaaardige kijkersoplichting.
Tja, veul kijkers kennen Fok! nog niet, en dan geloven ze alles wat SST ze in de uitzending voorschoteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Brisantje het volgende:
Het beleid van de Gouden Kooi wordt weer onverminderd voortgezet. Je wordt weer belazerd waar je bij staat. Ja, ja... Eerst heeft Servio12 procent van de stemmen en nu wint hij met 2 procent verschil. Maak dat de kat wijs! Voor hoe dom worden de kijkers eigenlijk versleten??
Dramatisch hier, ik blijf kijken, wie vinkt er?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Veel plezier dit weekend meiskequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop niet met kijken, maar ik blijf er niet meer voor thuis
Ik heb ze al diverse keren gemaild dat die notaris eens in beeld moet komen tijdens de live show.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik stop niet met kijken, maar ik vertrouw ze voor geen cent. Dat stemmen vandaag ging zo raar.
Dit klot gewoon niet.
Waar is the good old notaris gebleven?
Maar is die er wel dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze al diverse keren gemaild dat die notaris eens in beeld moet komen tijdens de live show.
Maar ze vinden het klaarblijkelijk niet nodig.
Etenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ook voor benny...maak er een knalfeest van
Ik bleef er sowieso al niet voor thuis, dus wat dat betreft verandert er weinigquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop niet met kijken, maar ik blijf er niet meer voor thuis
Anders zet ik dat hier niet neer hč!quote:
Het is altijd het zelfde !! Het hokje, de stem ect... we weten het allemaal maar klagen is toch wel het beste wat je kan doen ! Is er weer eens een RLS nah jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik zorgde er altijd voor dat ik om half 8 thuis was (behalve vandaag)quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bleef er sowieso al niet voor thuis, dus wat dat betreft verandert er weinig
Dat is me wel verteld jaquote:
Neuhj, kan ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Jij kon toch zien hoeveel tweets sstnl heeft op twitter???
Ik ken wel tweeten maar voor de rest snap ik er de ballen niet van
Oh klagen vind ik ook het leukste aan dit soort dingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is altijd het zelfde !! Het hokje, de stem ect... we weten het allemaal maar klagen is toch wel het beste wat je kan doen ! Is er weer eens een RLS nah ja
Ik kijk al vrij weinig meer....op Fok! is het dan nog soms wel leuk. Maar het programma vind is steeds minder en minder worden.quote:
quote:
Kut mijn lijstje werd al wat !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |