Karim en Laura bundelen hun krachten. Karims IQ zal 120 zijn, dan is die van hun gecombineerd 90.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
3 clues, en ze gebruiken er maar twee....Hartje was juist het belangrijkste.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Karim en Laura bundelen hun krachten. Karims IQ zal 120 zijn, dan is die van hun gecombineerd 90.
Weer die stagaire......quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik zag trouwens Olympische ringen, badpak, hartje, zwembrilletje.
Dat zijn toch 4 clues en geen 3? Of heeft diegene van de procenten dat geregeld?
welkomquote:
Ik miste de Kinder Bueno tussen de clous...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Dat zijn toch 4 clues en geen 3? Of heeft diegene van de procenten dat geregeld?
Zwembril hoort bij het badpak? Telt niet echt als extra clue.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Dat kost je een note lulquote:
Lekker voor 'm! Hij is een onsportieve klootzak. Alle ballen op flip de komende week, jankend het huis uit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dit niet hebben gedaan voor degene die het huis moet verlaten en ze zo nog 1 keer de kans te krijgen diens kluis te winnen. Flip wordt zo wel erg benadeeld.
Ik denk het en links van het badpak zag ik nog wat, badmuts?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Die schenk ik aan Teun!!quote:
Gelul met je ouwe rot kopquote:
Psies! Dat dus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Lekker voor 'm! Hij is een onsportieve klootzak. Alle ballen op flip de komende week, jankend het huis uit!
Hiermee natuurlijk, geleend van Joan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef marky het volgende:
Kijken hoe ze de 10% verschil hebben weggepoetst.
Hebben ze alleen bij Jurien niet gegeven volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef marky het volgende:
Denk niet eens dat ze de %en gaan geven dat hebben ze wel eerder gedaan.
Rot es op met dat plaatje echt wieberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Hiermee natuurlijk, geleend van Joan.![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik helemaal tof vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Misschien gaan ze allebei wel nu
We lopen namelijk nog een exitje achter
Zo nieuw ben je dus nietquote:
Ja jammer dan.. 1x gefuckt, daar kan best een 2de keer bijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje kut alleen voor die mensen die gesms;t hebben.
dat zou een hoop goedmakenquote:
idd, ik zag die blik van hem ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe Alex vindt het maar niets, Karim zo met Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |