tenzij ze allemaal maar 50 stemmen heben gehad ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Lrod01 het volgende:
Nu weet ik zeker.. doorgestoken kaart dit nep programma. No fucking way dat stervio in zo'n korte tijd zoveel stemmen heeft gekregen.
Ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
Komen we nou nooit van die kwal af
De gay's die ik ken vinden allemaal juist Guido lekker en Servio ENORM irritant. Sommigen van hen kennen hem ook uit de uitgaanswereld en zeggen dat Servio een DRAAK is. Dus zo logisch dat de gay scene op Servio stemt is juist NIET waar!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de hele Gay scene stemt
Dat het programma doorgestoken kaart was wisten we al, maar in het begin wou ik het niet echt geloven. Maar ze maken de laatste tijd echt grove fouten en nu vooral hiermee, Guido er uit? Ga toch weg .. Nu verliezen ze nog meer kijkers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Lrod01 het volgende:
Nu weet ik zeker.. doorgestoken kaart dit nep programma. No fucking way dat stervio in zo'n korte tijd zoveel stemmen heeft gekregen.
quote:
natte kersquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef Vieze_Freddy het volgende:
ik baal niet dat Guido er uit is maar dat die natte kers er nog in zit
In de uitzending van morgen, zeiden ze dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef iBenny het volgende:
Worden Guido en vriendin in de uitzending herenigd?![]()
jup, daar zal ze close mee worden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Laura boft wel dat ze aan Karim vast zit nu
Preciiiiieeees... ik denk ook dat het expres is gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Laura boft wel dat ze aan Karim vast zit nu
Dát denk ik wel idd, dus we gaan flinke ruzies tegemoet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Servio is er nu helemaal van overtuigd dat de valse nicht act hem er steeds in houdt
Dit wordt genieten mensen
Dat zeiden ze niet, ik hoop het wel.. dat vind ik leuker dan Sofia en vriendquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
In de uitzending van morgen, zeiden ze dat?
iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kletskoek-sms-stemming. Die Serviër stond zo ver in de min dat die drie kijkers die er nog over zijn het ECHT niet konden veranderen
Jupquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef DjinN het volgende:
hoeveel was de eindscore eigenlijk ? 51% tegen 49% toch ?
Ja, gebaseerd op een foute berekeningquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef DjinN het volgende:
nopequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar is gezegd dat de tellers na de terugkeer van Philip naar 0 gingen?
Er zal vast wel iemand zijn die een hertelling eist...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef DjinN het volgende:
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar is gezegd dat de tellers na de terugkeer van Philip naar 0 gingen?
iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
wow check twitterVeel ongeloof dat Guido eruit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |