Die stemmen worden heul niet geteld. De uitslag stond al lang in het scriptquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef rico80 het volgende:
Nou ja, hier 2 kijkers minder. Kan die kop van Servio niet meer zien. Wat een oplichting.. Wie telt die stemmen eigenlijk? Mag dit zomaar? Hoe dan ook, SST is voor mij klaar zo.
En dan? Guido er weer in terwijl hij internet en alles al heeft kunnen checken qua geheimen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand zijn die een hertelling eist...
ja logisch toch...Servio stond eerst helemaal onderaan en nu toch Guido eruit ??quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
wow check twitterVeel ongeloof dat Guido eruit is
Zal me niks verbazen als dit ze meer kijkers gaat kosten dan opleveren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
wow check twitterVeel ongeloof dat Guido eruit is
Nee, klopt geen klap vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:05 schreef siekret het volgende:
Huh?
Maar dan echt.. huh?
Ik ben niet voor of tegen Guido, maar.. Guido?
Dat klopt toch zeker niet?
eigenlijk hoop ik het gewoonquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dit ze meer kijkers gaat kosten dan opleveren.
Check !!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben d'r ook wel een beetje klaar me Soury, vink mij ook maar af
Maar dit was gewoon bizar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Maar mensen-afhakers, dit gebeurt toch zo vaak bij dit soort programma's, dat het niet helemaal loopt hoe je verwacht/wenst en dat het wellicht gemanipuleerd wordt, dat weet je toch van te voren als je gaat kijken? Ga je dan echt stoppen met kijken?Ik snap dat niet
Dat meen jij nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee Soury, vink mij ook maar af
Da's de enige reden dat ik denk dat er misschien toch wel echt veel smsjes voor the gay kwamen op het laatst. Juist omdat de redactie het meer kijkers kost dan oplevert dit, zou dom zijn als ze het dan expres zo zouden manipuleren..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dit ze meer kijkers gaat kosten dan opleveren.
Ik stop niet met kijken, maar ik vertrouw ze voor geen cent. Dat stemmen vandaag ging zo raar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Maar mensen-afhakers, dit gebeurt toch zo vaak bij dit soort programma's, dat het niet helemaal loopt hoe je verwacht/wenst en dat het wellicht gemanipuleerd wordt, dat weet je toch van te voren als je gaat kijken? Ga je dan echt stoppen met kijken?Ik snap dat niet
ik stop niet met kijken, maar ik blijf er niet meer voor thuisquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Over 2 dagen/weken ben je het vergeten...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Coos het volgende:
Ik zeg kamervragen!![]()
Ooit heeft APK een kamerlid aangeschreven over een gelijkaaardige kijkersoplichting.
Tja, veul kijkers kennen Fok! nog niet, en dan geloven ze alles wat SST ze in de uitzending voorschoteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:09 schreef Brisantje het volgende:
Het beleid van de Gouden Kooi wordt weer onverminderd voortgezet. Je wordt weer belazerd waar je bij staat. Ja, ja... Eerst heeft Servio12 procent van de stemmen en nu wint hij met 2 procent verschil. Maak dat de kat wijs! Voor hoe dom worden de kijkers eigenlijk versleten??
Dramatisch hier, ik blijf kijken, wie vinkt er?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Veel plezier dit weekend meiskequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop niet met kijken, maar ik blijf er niet meer voor thuis
Ik heb ze al diverse keren gemaild dat die notaris eens in beeld moet komen tijdens de live show.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik stop niet met kijken, maar ik vertrouw ze voor geen cent. Dat stemmen vandaag ging zo raar.
Dit klot gewoon niet.
Waar is the good old notaris gebleven?
Maar is die er wel dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze al diverse keren gemaild dat die notaris eens in beeld moet komen tijdens de live show.
Maar ze vinden het klaarblijkelijk niet nodig.
Etenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ook voor benny...maak er een knalfeest van
Ik bleef er sowieso al niet voor thuis, dus wat dat betreft verandert er weinigquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop niet met kijken, maar ik blijf er niet meer voor thuis
Anders zet ik dat hier niet neer hč!quote:
Het is altijd het zelfde !! Het hokje, de stem ect... we weten het allemaal maar klagen is toch wel het beste wat je kan doen ! Is er weer eens een RLS nah jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik zorgde er altijd voor dat ik om half 8 thuis was (behalve vandaag)quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bleef er sowieso al niet voor thuis, dus wat dat betreft verandert er weinig
Dat is me wel verteld jaquote:
Neuhj, kan ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Jij kon toch zien hoeveel tweets sstnl heeft op twitter???
Ik ken wel tweeten maar voor de rest snap ik er de ballen niet van
Oh klagen vind ik ook het leukste aan dit soort dingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is altijd het zelfde !! Het hokje, de stem ect... we weten het allemaal maar klagen is toch wel het beste wat je kan doen ! Is er weer eens een RLS nah ja
Ik kijk al vrij weinig meer....op Fok! is het dan nog soms wel leuk. Maar het programma vind is steeds minder en minder worden.quote:
quote:
Kut mijn lijstje werd al wat !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |