quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Correct! Meest gave Alfa ooit
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Verbruikt soms wat olijf-olie of sla-oliequote:
G3-installatie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verbruikt soms wat olijf-olie of sla-olie
* Alfisti vraagt aan Barafappert of het niets voor hem is
[..]
[ afbeelding ]
op de markt (blaakmarkt bij de turk), of bij de toko, maar helemaal in klein marokko (oud west, etc)quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat 020..
Munt hebben ze hier niet, heb al eens gecheckt, moet ik voor naar de stad, maar ik heb geen idee waar
Zo mocht tijd wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe monitor van HP gekregen. :p
Ik reed vorige week nog meej unne solex op de bredaseweg.quote:
om er op te schijten vlak voor je voor t laatst weg gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef 2cv het volgende:
Mijn vloermat ligt scheef, maar waarom zou ik hem nog recht leggen ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:20 schreef densmee het volgende:
morge
misschien had je van het levende eendje soep kunnen maken
gebraden eend met Sauerkraudquote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:22 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Doe eens lief voor het eendje.
Was wel een mooi eendje. De levende dus. Van de dooie was iets afgehakt, maar ik heb even niet gekeken wat, want dan ging ik vast en zeker over mijn nek.
quote:
Ja.. Als Alex mijn kots op zou ruimen had ik er misschien iets aan gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:26 schreef lipje het volgende:
[..]
gebraden eend met Sauerkraud
En jij hebt de rommel gewoon laten liggen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:15 schreef Anne het volgende:
De tijd van veel dooie beestjes op de weg is ook weer aangebroken.
Jahquote:
Ik kan daar echt heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Jah. Ik ben blij dat mijn poezzies de schutting niet over willen/durven/gaan.
Laatst ook een mooie rode kat (en nog 'heel', als je begrijpt wat ik bedoel) langs de weg.
Ik kan sowieso niet goed tegen onrecht tegen beestjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:34 schreef Anne het volgende:
Ik kan daar ook niet tegen, maar ik kan tegen heel veel dingen niet. Softie
![]()
.
Ik geef geen inzending en daarmee geef ik eigenlijk toch een antwoord op de vraagquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik geef geen inzending en daarmee geef ik eigenlijk toch een antwoord op de vraag
Ik heb serieus zitten denken wat ik zou schrijven maar ik kan echt geen enkel ander verhaal bedacht krijgen dan "Ik hoef geen trabant."quote:
Nouja, er komen straks nog 2 andere vragenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb serieus zitten denken wat ik zou schrijven maar ik kan echt geen enkel ander verhaal bedacht krijgen dan "Ik hoef geen trabant."
Hoewel me dat middagje crossen wel leuk lijkt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ah, je hoeft ze niet allemaal te beantwoorden? Dan zal ik volgende keer weer een goede poging wagen.
's Ochtends ook gezellig als je je bed uitkomt, gezellig als er een kat de wacht houdt terwijl je doucht, gezellig als je thuiskomt na je werk, gezellig als er een kat zit toe te kijken hoe je kookt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Anne het volgende:
Ik vind het overigens wel gezellig. 's Avonds op de bank, aan beide kanten iets knuffelbaars. En aangezien ik niet zo van stilte hou, thuis, ben ik blij dat die twee nog kletsen ook.
Oké oké oké. Braafjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef Barcaconia het volgende:
Een poging om antwoord te bedenken, niet om te posten.
Ah nee. In de ochtend moet niemand mij vervelen, of tegen mij praten. Dus ook de katten niet. Het eerste wat ik doe is dan ook ze wat te eten geven, zodat ze stil en rustig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
's Ochtends ook gezellig als je je bed uitkomt, gezellig als er een kat de wacht houdt terwijl je doucht, gezellig als je thuiskomt na je werk, gezellig als er een kat zit toe te kijken hoe je kookt.
Katten zijn tof.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
Dus als ik meer praat 's ochtends krijg ik voortaan koffie?
Met kersenvlaai.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
Dus als ik meer praat 's ochtends krijg ik voortaan koffie?
Kan SD die niet zelf kloppen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef Anne het volgende:
[..]
En zelfgeklopte slagroom.
Zónder door te denken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:06 schreef Anne het volgende:
[..].
Dat geldt eigenlijk alleen voor de ochtenden waarin mijn wekker gaat.
De rest van de ochtenden heb ik geen ochtendhumeur. Helaasch voor jou (of juist niet).
Je wilt gewoon nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:06 schreef Anne het volgende:
Trouwens, je hebt gezien dat ik geen koffie kan zetten. Je moest het helemaal weer wijzigen.
Ik hoef niks te eten in de ochtend, dus ook geen kersenvlaaiquote:
Dat hoeft niet; koffie zetten is easyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, ik deed nog wel zo mijn best op de vroege kloterige ochtend.
Koffie met kersenvlaaiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoef niks te eten in de ochtend, dus ook geen kersenvlaai
Prima idee, maar niet als ik net mijn nest uit benquote:
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoeft niet; koffie zetten is easy
Dalijk op de middag even dan. Opzich goed idee. Dalijk misschien maar langs de bakker.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Prima idee, maar niet als ik net mijn nest uit ben
Filtertje erin, 2 scheppies koffie en water tot de 4 is moeilijk, en jij wilt HBO gaan doen?quote:
Ha ha, je hebt je lolbroek aan of wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Filtertje erin, 2 scheppies koffie en water tot de 4 is moeilijk, en jij wilt HBO gaan doen?
Nee, een werkbroek, sorryquote:
Wel een grapjas?quote:
Bone *check, water *check, kopje er onder *checkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Filtertje erin, 2 scheppies koffie en water tot de 4 is moeilijk, en jij wilt HBO gaan doen?
Dat wil niet zeggen dat ik geen werkbroeken mag dragen toch ?quote:
ook al niet; ik ben redelijk humorloos qua kleding vandaagquote:
T doet je vast goed te weten dat ik ondertussen ook maar Volvo ben gaan rijdenquote:
Volvoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T doet je vast goed te weten dat ik ondertussen ook maar Volvo ben gaan rijden
Bijna ja, tot het einde van de motorkap ongeveerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
VolvoDat is ongeveer hetzelfde niveau als een polo bluemotion
Verstandige jongenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T doet je vast goed te weten dat ik ondertussen ook maar Volvo ben gaan rijden
Heb jij je polo eigenlijk al?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verstandige jongen![]()
Barca..... SMOEL!
Nee, nog 2 wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb jij je polo eigenlijk al?
Ik weet niet of t zo verstandig is, 1700kg, 10jr oud en 280.000kmmaar goed, heb eem praktisch voor niks gekregen.
Tof, dan eindelijk van diequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, nog 2 wekenTenminste als ze de boel niet uitstellen
![]()
Met 280000 op de teller is dat ding net ingelopen
tja, gewoon stug vol blijven houden :pquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef ook_gek het volgende:
is dit de nieuwe SC?
[..]
Zo mocht tijd worden
idem hier, maar ipv balkon afgeschermd deel tuinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan daar echt heel slecht tegen.Reden dat "naar buiten" voor de katten alleen het balkon is.
je mag met 4 man toch? kun je misschien wel mee als ik winquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb serieus zitten denken wat ik zou schrijven maar ik kan echt geen enkel ander verhaal bedacht krijgen dan "Ik hoef geen trabant."
Hoewel me dat middagje crossen wel leuk lijkt
Ja heerlijk om bijna verlost te zijn van die Italiaanse meukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tof, dan eindelijk van dieAlfa
af?
![]()
Kan best, er zit een rammeltje in t bestuurders portier, kan er niet bij waten ik wil een nieuwe asbak, t klepje gaat niet meer dicht
Answer foundquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Duvel, weet jij of het mogelijk is dat een receiver een geheugenbatterij heeft?
Nu nog een schema, onderdeel nummers op de print en dat pokkecondensatortje vinden in die stofbendequote:Subject: Backup Memory on AVR/DPR/HK series receivers.
In the event of the complaint: the receiver is losing its memory (any programmed system settings)
when the unit is turned off, or after the unit is unplugged (briefly*):
Check and replace:
Model: AVR7000
Designator: C730
Description: 0.047 Farad 5.5v capacitor
Part number: # P10790-ND or # J3432147324X
dan hoop ik voor je dat je een schema kan vinden, anders ben je wel ff bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Answer found
[..]
Nu nog een schema, onderdeel nummers op de print en dat pokkecondensatortje vinden in die stofbende
Ik moet zeggen dat ik het onthaasten met die Volvo ook wel wat vind hebben, ding is nu eenmaal niet zo snel. Vooral als het heel druk is, is het wel relaxed, rijdt een stuk minder nerveus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja heerlijk om bijna verlost te zijn van die Italiaanse meuk
Lijkt mij niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Duvel, weet jij of het mogelijk is dat een receiver een geheugenbatterij heeft?
D'r zit dus een elco ergens die de boel onder spanning moet houden als hij is uitgeschakeld, en die zou kaduuk zijn.. ik heb hem opengetrokken, maar er staat nergens ook maar een cijfertje op, dus zelfs mét schema wordt het flink zoeken ben ik bang .. schema kan ik ook niet vinden online.. evenals een zichtbaar dode condensator; alles ziet er prima uit, en ik ga hem niet op de gok disecten als ik niet weet waar ik moet zoekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lijkt mij niet onmogelijk.
Oh, te laat.
Een 47 mF condensator is meestal geen kleine jongen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r zit dus een elco ergens die de boel onder spanning moet houden als hij is uitgeschakeld, en die zou kaduuk zijn.. ik heb hem opengetrokken, maar er staat nergens ook maar een cijfertje op, dus zelfs mét schema wordt het flink zoeken ben ik bang .. schema kan ik ook niet vinden online.. evenals een zichtbaar dode condensator; alles ziet er prima uit, en ik ga hem niet op de gok disecten als ik niet weet waar ik moet zoeken![]()
Grrr
ik zal zometeen nog eens een blik werpen, ik heb een mailtje naar een repairshoppie gestuurd voor een offerte, maar ik ben bang dat ik dan beter op zoek kan gaan naar een andere voor dat geld, zo duur zijn die dingen nou ook weer niet, en het ding is best al een beetje gedateerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een 47 mF condensator is meestal geen kleine jongen.
ik zie helemaal geen lage spanning elco's zitten; alles is 25 - 65volt, en ik heb ook geen idee waar ik precies moet kijken. ik kan ook niet alles zien zonder het front en zo eraf te gaan peuteren, en daar heb ik nu niet echt trek in.. ik heb een bui om op te schieten, en dan eindigt het ding ws halverwege de tuinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een 47 mF condensator is meestal geen kleine jongen.
Voordat je 'm weggooit: dit wordt bij google als typische back-up elco gezien:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zie helemaal geen lage spanning elco's zitten; alles is 25 - 65volt, en ik heb ook geen idee waar ik precies moet kijken. ik kan ook niet alles zien zonder het front en zo eraf te gaan peuteren, en daar heb ik nu niet echt trek in.. ik heb een bui om op te schieten, en dan eindigt het ding ws halverwege de tuin; ik schroef hem zo wel weer dicht en dan wacht ik even op een response van die repairshop en dan zal ik nog een diep gaan nadenken over zijn toekomst
Overigens was die solution die ik vond mbt die elco voor een andere receiver uit de AVR series, dus het kan bij de mijne zomaar een heel andere waarde zijn
ja, zo'n lage idd, was ik ook al naar op zoek, maar zoiets zit er niet in, iig niet waar ik heb gekeken. Ik gooi hem ook niet weg, ik heb hem net weer dicht geschroefd en laat hem voorlopig wel ff aan staan; goed voor de Enecoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voordat je 'm weggooit: dit wordt bij google als typische back-up elco gezien:
[ afbeelding ]
SD s avonds het apparaat klaarzetten hoeft Anne alleen nog aan te zetten en in te schenkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, ik deed nog wel zo mijn best op de vroege kloterige ochtend.
Functie is gelijk in het apparaat.quote:
staat ook meestal al klaar; ik ben lui 's ochtendsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef lipje het volgende:
[..]
SD s avonds het apparaat klaarzetten hoeft Anne alleen nog aan te zetten en in te schenken
het idee is hetzelfde, maar de funktie toch niet ?quote:
elco's zijn eigenlijk toch om snel te ontladen en batterijen juist niet ??quote:
In dit geval moet ie blijkbaar een heel lage spanning ergens zien vast te houden voor wat geheugen. De manier waarop een batterij in elkaar zit en hoe een elco in elkaar zit is natuurlijk totaal anders. Blijkbaar is in dit apparaat een elco handiger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
elco's zijn eigenlijk toch om snel te ontladen en batterijen juist niet ??
Al wordt hij in deze wel als zodanig gebruikt![]()
Nu even nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
In dit geval moet ie blijkbaar een heel lage spanning ergens zien vast te houden voor wat geheugen. De manier waarop een batterij in elkaar zit en hoe een elco in elkaar zit is natuurlijk totaal anders. Blijkbaar is in dit apparaat een elco handiger.
de koeien moet op stalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu even niet![]()
Die reparatieboer heeft geen haast volgens mij, ik heb nog geen bericht terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Das vrij normaal voor een benzine auto andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn milieusticker voor Duitsland is binnen. Een GROENE!!! Je verzint het niet.
echt schoon is de niva anders niet te noemenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das vrij normaal voor een benzine auto anders
Oh fuck, ik ben volgend weekend in Duitsland, krijg ik dat nog geregeld?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn milieusticker voor Duitsland is binnen. Een GROENE!!! Je verzint het niet.
ja. 5 werkdagen. dus morgen naar de anwb winkel, vrijdag in huis, ik heb m ook afgelopen zaterdag gehaaldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh fuck, ik ben volgend weekend in Duitsland, krijg ik dat nog geregeld?
Dat wordt 'm dus niet, want we vertrekken vrijdagochtend. Misschien dan maar ff langs TÜV Nord in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. 5 werkdagen. dus morgen naar de anwb winkel, vrijdag in huis, ik heb m ook afgelopen zaterdag gehaald
Je moet ff op de site kijken, er zijn volgens mij plekken waar je em meteen mee kan nemen. Dat moet volgens mij ook wel dichterbij kunnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat wordt 'm dus niet, want we vertrekken vrijdagochtend. Misschien dan maar ff langs TÜV Nord in Apeldoorn.
Kan je ook op de site zien, de grotere steden heb je em al snel in nodig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Duvel het volgende:
Of gewoon de gok nemen dat we 'm niet nodig gaan hebben.
Dan gaan we daar wel een andere keer heen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je ook op de site zien, de grotere steden heb je em al snel in nodig.
Een keer wassen, dan wordt de sticker misschien nog groener.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt schoon is de niva anders niet te noemen
nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
sticker kun je ook halen bij tankstations/garages meen ik, hoeft niet per se via de anwb.
Oh wacht, het is geen Openoffice. Het heet Wordperfect.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
Kan met Openoffice ook als het goed is. Anders kan ik hem wel even opslaan hoor. Of anders PDF ofzo...
wordperfect is dan natuurlijk ook maar een getunde kladblokquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh wacht, het is geen Openoffice. Het heet Wordperfect.
En die behoudt de helft van mijn opmaak maar.. Erg irritant...
Hebbie MSN? Da's wat makkelijker denk ik..
ja.quote:
ok, dan haal jij het bij de pompquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja.
ANWB is duurderEn 5 dagen ipv 5-10 minuten wachten
Alleen bij de pomp in Anneland toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ja.
ANWB is duurderEn 5 dagen ipv 5-10 minuten wachten
Zeer gaaf!! Dankje voor de tipquote:
ben in het prive museum van die man geweest, heeft samenmet een vriend een groet loods waar hun collectie staat.. echt... wow... we gaan er nog eens naar toe met buzzybee meet, ZO veel te zien daarquote:
Nah, ik kan geen goed argument verzinnen waarom ik specifiek een Trabi zou willenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:50 schreef Anne het volgende:
Niks voor jou trouwens, Dingest?
[WIN] Ervaar het rijden met een Trabant!
Arnhem -Noord, bij de HAN zeg maar?quote:
quote:
arbeiderquote:
Dat is Presikhaaf toch? Ook wel een pauperbuurt.quote:
Een maatje van mij woont in Geitenkampquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef lipje het volgende:
moet je voor de gein naar Geitenkamp gaan
ies nog erger dan Presikhaaf...kan SD wel munt halen voor in de thee
en niets is zo erg als R'dam west of Schiedam
Hier gaat het dak er alleen maar op af en toe om em goed te houden (lederen dak).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef Anne het volgende:
Ik ben er zojuist nog achteraan gereden. Een tweetal weken geleden ook al een aantal keer met het dakkie eraf. Die zit er sowieso eigenlijk nooit op. Hij staat droog in een garage.
Mijn god die kleuren van die motorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef Anne het volgende:
SD, foto van die opgeknapte brommert (en in de spiegeling mijn kanarie):
[ afbeelding ]
Enne, voor de rest, geel zit in de familie![]()
.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel ok, dat zadel zit je toch op, en die tank kijk je overheenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god die kleuren van die motorDaar krijg je toch koppijn van
Een krat bier en 6 dozen eierkoeken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:54 schreef Anne het volgende:
Totdat ik hoorde wat ie ervoor heeft betaald.
Windschermpje is voor homo's of vrouwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:09 schreef Anne het volgende:
Ik heb dus een windschermpje op mijn motor gemonteerd hè, maar nu waait het er onderdoor![]()
.
Zucht.
En voor meisjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Windschermpje is voor homo's of vrouwen.
Mag ook dan.quote:
Hoi hoiquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:09 schreef Anne het volgende:
Ik heb dus een windschermpje op mijn motor gemonteerd hè, maar nu waait het er onderdoor![]()
.
Zucht.
Camouflage.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
http://cgi.ebay.de/Volvo-(...)&hash=item2a0f11e2c6
Ik ga ook groen met mijn automobielen. Ik ben overstag.
Ik heb niet eens ramen thuisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Windschermpje is voor homo's of vrouwen.
Da's nog eens makkelijk voor de Carbage Run...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
http://cgi.ebay.de/Volvo-(...)&hash=item2a0f11e2c6
Ik ga ook groen met mijn automobielen. Ik ben overstag.
Niet onaardig!quote:
GTA 4 is onzinnig zwaar voor je computer, dus als dat soepel loopt kun je vrijwel alle spellen spelenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:13 schreef Barcaconia het volgende:
Heeft er iemand hier een beetje verstand van computers met een idee wat voor PC ik nodig heb om minstens GTA 4 goed te kunnen spelen en dan nog veel opslagruimte moet hebben om series en films kwijt te kunnen?
Het moet een zelfbouw worden (dus losse componenten) en zo goedkoop mogelijk. Specs hoeven niet nieuw te zijn...
Mijn Niva is uitstekend geschikt voor de openbare weg? Maar ik rij idd al de elfstedentoichtmee, is genoeg hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef Paladijn het volgende:
Hoe/wat/waar?
En volgens mij is Lexxx' Lalva niet langer geschikt voor de openbare weg
Ik dacht trouwens hetzelfde over die groene Lolvo
205 GTI killer in actie gezien:quote:
die daf staat al op BBquote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef daNpy het volgende:
He Lex je mag die foto ook op BB posten van me
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
205 GTI killer in actie gezien:
[ afbeelding ]
waarom zetten sjaken altijd hunauto op verlepteindustrieterreinen op de foto?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
[TK] Opel Astra F 1.8i 16V
SD, sla je slag!
Geneukt?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zin in frituur, maar dat wil mn gast het niet aandoen dat ze wakker word van de frituurstank
Ach de foto's van mijn auto waren tussen de weilanden gemaakt in halfschemerquote:Op zondag 20 maart 2011 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zetten sjaken altijd hunauto op verlepteindustrieterreinen op de foto?kijk, van SD snap ik dat, die stond daar dan te hijsen, en dan staat het hok er toch... maar deze sjappies rijden spciaal naar het industrieterrein voor foto's, zie ze regelmatig staan tijdens mijn fotoritjes
Hoe lang is t ondertussen geleden?quote:
Ik heb de neiging te vragen of hij met het geld een nieuwe camera gaat kopenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
SD, sla je slag!
Aan foto 4 te zien is niet alleen het achterspatbord getroffen door roestquote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb de neiging te vragen of hij met het geld een nieuwe camera gaat kopen
Zelfs een telefooncamera schiet betere plaatjes...
Een Ecopech; je gunt me nogal watquote:Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
SD, sla je slag!
Doe dat dan gewoon:quote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb de neiging te vragen of hij met het geld een nieuwe camera gaat kopen
Zelfs een telefooncamera schiet betere plaatjes...
wanneer ga je dat rooie hok opknappen?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Ecopech; je gunt me nogal wat
Als de Benz eindelijk verkocht is.. daar is al een principe akkoord over, maar de afhandeling laat op zich wachten.. de rooie heeft trouwens een ernstig brakke dorpel, die moet vervangen worden, en nog een ander kleinigheidje waar wel een middagje laswerk in gaat zitten..quote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
wanneer ga je dat rooie hok opknappen?
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb zin in frituur, maar dat wil mn gast het niet aandoen dat ze wakker word van de frituurstank
Motorsteun?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de Benz eindelijk verkocht is.. daar is al een principe akkoord over, maar de afhandeling laat op zich wachten.. de rooie heeft trouwens een ernstig brakke dorpel, die moet vervangen worden, en nog een ander kleinigheidje waar wel een middagje laswerk in gaat zitten..
4 auto's toch teveel?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de Benz eindelijk verkocht is.. daar is al een principe akkoord over, maar de afhandeling laat op zich wachten.. de rooie heeft trouwens een ernstig brakke dorpel, die moet vervangen worden, en nog een ander kleinigheidje waar wel een middagje laswerk in gaat zitten..
DW is net pas uit bedquote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef Anne het volgende:
Nouja, ontbijt. Het is al middag.
* Anne zit aan de krijtjes.
Nog steeds bewust? Ik vind t knap.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de dag na de puzzelrit van buzzybeeseptember dus.
Hoezo maakte?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef Paladijn het volgende:
zegt degene die maandenlang het singles topic onveilig maakte
Nee, stoelframe uit de bodem gescheurdquote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Motorsteun?
Die bleek na drie jaar niet meer aanwezig bij mn pa's Zafira toen
de Benz is van mijn ex eigkquote:
Daar heb jij helemaal geen tijd voor, met die honderden posts per dagquote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo maakte?![]()
En heb zelfs een vriedin gehad voor een maand of 3Overigens ken ik er wel veel uit t topic, maar niks gedate, dat regel ik wel irl.
Aaahquote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, stoelframe uit de bodem gescheurdkomt wel vaker voor met 'minder lichte' bestuurders icm sportieve rijstijl ..
[..]
de Benz is van mijn ex eigk
Hmm, dat is minder prettigquote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, stoelframe uit de bodem gescheurdkomt wel vaker voor met 'minder lichte' bestuurders icm sportieve rijstijl ..
Laatste tijd niet meer (toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen tijd voor, met die honderden posts per dag.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef Anne het volgende:
Weet ik veel. Ik ben niet je persoonlijke stalker.
Ik rijd motor, de Linc is er voor de boodschappen en als ik wat moet verslepen wat niet op de motor mee kanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Aaah.. En die Amerikanen zijn ook niet de zuinigste drinkers
God hoop dat mijne nu weer wat zuiniger aan doet nu ik het originele filter + inlaattraject terug heb gezet
je hebt het veelte druk mij te staloken iddquote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef Anne het volgende:
Weet ik veel. Ik ben niet je persoonlijke stalker.
Top hequote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
geen werk, geen auto, geen vriendin, bij je ouders wonen...
LOSER!!!!!!!!!!!!!!!
o_Oquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Aaah.. En die Amerikanen zijn ook niet de zuinigste drinkers
God hoop dat mijne nu weer wat zuiniger aan doet nu ik het originele filter + inlaattraject terug heb gezet
Omgquote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd motor, de Linc is er voor de boodschappen en als ik wat moet verslepen wat niet op de motor mee kan![]()
Overigens zuipt de Astra bijna net zo hard als de Linc in uitersten.. Asl ik mert de Linc rustig aan doe, haalt ie de 1 op 8, en als ik met de astra 'normaal' rijd, doet ie ook 1 op 8
Ik ben benieuwd wat dat normale rijden inhoudt.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd motor, de Linc is er voor de boodschappen en als ik wat moet verslepen wat niet op de motor mee kan![]()
Overigens zuipt de Astra bijna net zo hard als de Linc in uitersten.. Asl ik mert de Linc rustig aan doe, haalt ie de 1 op 8, en als ik met de astra 'normaal' rijd, doet ie ook 1 op 8
Jupquote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O
Je rijdt nog steeds in die AX toch?
De liefde, ik voel emquote:
wees er maar trots opquote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Top heWel een auto trouwens, heb de S80 van mn moeder gekregen, gisteren voor 100 euro aan brandstof in geknikkerd en daar had ik maar 500km mee gereden
Waarom?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef Anne het volgende:
Ik lurk veel AT, heren. Ik ga echt niet in jullie AT pluizen, dat doe ik alleen bij SD.
Dat kan hij ook wel, maar mijn voet wil dat nietquote:
Dat normale rijden is zo hard als ie gaat, en rijstijl is iets heel anders als gas gevenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat normale rijden inhoudt.
En of je dan nog wat van mijn rijstijl mag zeggen.
Daaromquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Dat kan hij ook wel, maar mijn voet wil dat niet
[..]
Dat normale rijden is zo hard als ie gaat, en rijstijl is iets heel anders als gas geven
Neen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je net zo rijdt in de Astra als in de Benz ben je vele malen erger dan ik.
Editquote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef Anne het volgende:
Lieg niet. Je komt ook wel eens in topics, via mijn AT.
Ow. Echwelquote:
Dat was geen bumperkleven, dat was de ruimte die ik over had na een noodstop nadat die kutduitser hem ervoor tiefde terwijl ik met 250 aan kwam kakkenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Echwel. Ik bumperkleef bijvoorbeeld niet op een paar cm afstand enzo
. En bij mij werkt dat knipperen wel, omdat ik lief doe.
Uhuh. Hoe lang bleef je er zo achter hangenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was geen bumperkleven, dat was de ruimte die ik over had na een noodstop nadat die kutduitser hem ervoor tiefde terwijl ik met 250 aan kwam kakken
rot op joh, janksmoelquote:
ben je neger?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga maar eens autowassen en een bezoekje brengen aan de KFC in Groningen....
Flikker op joh kutwijf, ik ben al 4 dagen nauwelijks online ')quote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
nee maar jullie doen het zo vaaaaaaaaaaaaaak
Stuur ze een klacht emailquote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef Anne het volgende:
Jammer dat er hier geen in de buurt zit.. Dichtstbijzijnde is Venlo of Eindhoven. Een uur rijden.
Dat het in Amsterdam vol zit met Negers wil niet zeggen dat dat hier zo isquote:
ja, maar je dacht, laatste pagina, laat ik m volbaggeren en weer online komen?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Flikker op joh kutwijf, ik ben al 4 dagen nauwelijks online ')
Krijg je zeker kortingsbonnen opgestuurdquote:
quotes van de laatste 5 keer dat ik jou heb gewezen op baggeren in de SC ?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar je dacht, laatste pagina, laat ik m volbaggeren en weer online komen?![]()
loop danook niette janken als ik eens lol heb, jullie zijn net zo hypocriet als ik
Ik jank alleen als je over je SM-praktijken begintquote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar je dacht, laatste pagina, laat ik m volbaggeren en weer online komen?![]()
loop danook niette janken als ik eens lol heb, jullie zijn net zo hypocriet als ik
In Venlo staan ook alleen maar neg0rs.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat het in Amsterdam vol zit met Negers wil niet zeggen dat dat hier zo is
Er komt overigens ook een bij de Centrale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |