Och erm, nu ga ik me haast schuldig voelen....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er ook al 1 geopend.
Ik moest naar mijn grote vriend vandaar dat het wat langer duurde
Maar je kan ook te veel drinken heeft een cardioverpleegkundige me ooit eens verteld. Je lichaam moet dat vocht wel allemaal kunnen verwerken en afvoeren...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Tally, wat vervelend van dat vocht! Veel spelen met stressballetjes, veel bewegen, groene appels, groene thee en hopen dat het helpt.
Aventura zie je gyn echt dat je niet te veel moet drinken? Want je moet juist wel veel drinken als je vocht vasthoudt.
Maar dat heb je mij dan weer niet zien zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef mefke79 het volgende:
Heb je mij ergens zien zeggen dat Aventura zich er niet aan moet houden? Nee, want inderdaad een gyn weet het beter. Maar Aventura is ook niet de doorsnee zwangere (als in: Aventura staat niet voor niets onder controle van de gyn). Wat ik alleen maar wilde zeggen is dat je niet moet stoppen met drinken als je vocht vasthoud want dat werkt dus juist averrechts.
Aan de andere kant, als iemand mij me zou vertellen dat ik toch nog een rectale moest kopen, kunnen ze mijn rug opquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef mefke79 het volgende:
En ik las iets over thermometers, ik mocht wel met een oorthermometer, gelukkig. En dan ga ik nu het vorige topic nog even lezen...
Ow, ok! Nee, daar heb ik nooit pijn aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef danic het volgende:
Takkembah, dat met die vejayjay ben ik![]()
Juud: het is een Amerikaanse truttige manier van het hebben over je vagina.
Nienna kom es vertellen hoe het is gegaan vanmorgen!!
Laiveneertiekje, fijn dat je zo'n fijn overleg hebt gehad. Houdt het nou in dat je na volgende week helemaal niet meer werkt?
Sannne veel plezier vanmiddag!
ik weet niet waar je volleybalt??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef Susie het volgende:
Spelen we vanavond tegen elkaar Beessie-Jen? Ik moet ook volleyballen....
van hartequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Voor in de OP: 27 augustus is weer een D-Day bij ons.
Wij, met 18 weken. Een korte van 10 minuten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef poemojn het volgende:
Mooie echo Sanne, mooi duidelijk
Heeft iemand hier eigenlijk ook een pretecho laten maken? en hoe gaat dat, heel anders dan een gewone echo, met meer aandacht voor de oudere kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het nog even laten bezinken geloof ik...we hadden er al wel rekening mee gehouden, maar nu is het zo definitief. Ik zie het meest op tegen de dagen erna geloof ik...het ziekenhuisverblijf zeg maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Nienna!!! Over 2 weken heb je haar gewoon in je armen! (wat een geplande ks-en hier opeens)
Zie je er tegenop of juist niet?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind Evan echt een geweldige naam voor een meisje!
Nah? Ik zeg toch niets verkeerd...Ik heb nooit nagedacht over die naam als ook kunnende voor een meisje, en nu er een meisje geboren is met die naam, net zoals haar grote zussen ook een "jongensnaam" hebben, vind ik t eigenlijk gewoon heel erg leuk voor een meisje! Ik snap niet wat daarquote:
ja ik vind het best leuk, maar ik heb begin februari aangegeven in het Kindernamen topic dat onze zoon Evan gaat heten en dan vond ik dit wat frappant, maar soit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef Poppedein het volgende:
[..]
[..]
Nah? Ik zeg toch niets verkeerd...Ik heb nooit nagedacht over die naam als ook kunnende voor een meisje, en nu er een meisje geboren is met die naam, net zoals haar grote zussen ook een "jongensnaam" hebben, vind ik t eigenlijk gewoon heel erg leuk voor een meisje! Ik snap niet wat daaraan is...
Nienna, wat jammer dat de versiepoging niet lukte, en wat een lange dag was t voor jullie... maar wat ongelooflijk dat je nu ineens een datum hebt om echt naar toe te leven...heel spannend! Nog maar 2 weekjes en ze hoort nóg meer bij jullie dan ze nu al doet!
Méén je dit nou??quote:ja ik vind het best leuk, maar ik heb begin februari aangegeven in het Kindernamen topic dat onze zoon Evan gaat heten en dan vond ik dit wat frappant, maar soit.
nee joh! vergeet wat ik zei...ik ben hartstikke blij voor alle nieuwe mama's en papa's!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat wil je daar mee zeggen cleany? dat je een naam kunt claimen? of snap ik het nu ff niet meer?
Misschien moet ik Evan ook nog ff op mijn lijstje zetten
(haha just kiddin' Evie en Evan is natuurlijk een combi van niets).
PMquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Onze gekozen naam is ook al geclaimd, maar dat gaat ons niet tegenhouden om hem alsnog te gebruiken
Ik word al moe als ik het lees.....jij 'moet' echt een beetje kalm aan gaan doen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:12 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook moe en heb harde buiken. De hele week gewerkt en op mijn vrije dag vrijwilligerswerk gedaan. Gisteravond nog een etentje.Nu ff een wasje doen en doekje door het huis en vanavond naar feest 65e verjaardag schoonmoeder. Dit alles op korte nachten. Ik word om 5 uur steeds wakker. Morgen weer een verjaardag maar ik denk niet dat ik ga. Ik moet een keer bijtanken.
Ik heb jouw dilemma toen wel gelezen, maar aangezien wij deze naam al sinds september ofzo voor een meisje in gedachten hadden, tja. Het is een jongensnaam ja, maar al onze drie meiden hebben een jongensnaam. En voor een jongen hadden we een andere naam in gedachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef cleany het volgende:
[..]
ja ik vind het best leuk, maar ik heb begin februari aangegeven in het Kindernamen topic dat onze zoon Evan gaat heten en dan vond ik dit wat frappant, maar soit.
Alex vind ik juist leuk voor een meisje! Onze andere dochters heten Myhron en Daryl. Dus Evan past goed in het rijtje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Takkembah het volgende:
She-Wolf, ben nieuwsgierig en lui, hoe heten je andere dochters? Ijongensnamen voor meisjes. Het is dat Alex in NL echt een jongens-jongensnaam is, anders had Alexa ook zo geheten (alhoewel wij haar de helft van de tijd wel gewoon zo noemen). Hopelijk heb je de tijd vandaag, ben benieuwd naar jullie kleine wolk
Neeee... Dat blijft nog geheim tot de geboortequote:
wat een pracht!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:03 schreef She-Wolf het volgende:
Dit is ze dan, onze nieuwe kleine meid!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehmmzzz update-tje???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:04 schreef J-net het volgende:
Ik heb echt al heel de dag een keiharde buik met pijnlijke uitschieters. Ik noem het oefenweeen, manlief heeft het idee dat we vannacht in het ziekenhuis zitten.
Nou ik niet hoorIk heb mn zinnen op een lentekindje gezet dus nog 2 dagen wachten.
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef danic het volgende:
Evan Rhoads is ook een bekend Amerikaanse football speler.
Daar kunnen toch enorme bedragen verdiend worden???quote:
Hebben we een ander topic voorquote:Op zondag 20 maart 2011 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze kinderwagen is vrijdag gekomen
[ afbeelding ]
Fire heeft hem al ingepikt
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef Aventura het volgende:
De waarden waren goed. Ik denk dus dat ik me zo slecht voel door pure vermoeidheid.
Ja, ik zal het doen:P Mijn vriend zei al dat hij me thuis gaat houden als ik niet rustiger aan ga doenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef Takkembah het volgende:
[..], ook jij goed op jezelf letten hoor! De man met de hamer komt toch, en zeker als je zwanger bent. Ervaringsdeskundige hier
@Mefke succes morgen. Hopelijk kom je eruit met je leidinggevende. Ik vermoed wel dat als je jezelf ziekmeldt voor een aantal dagen, dit inderdaad via de bedrijfsarts moet. Wellicht is het dan ook zo dat je reeds met 34 wk met verlof moet (wettelijk gezien). Was iig in mijn geval (ik zit sinds 25wk voor 25% in de ziektewet).
@Nienna, die pijnscheuten zoals je het beschrijft, herken ik enkel van nog wat groeispurten en plaatsmaakpijnen. Zeg maar, ff goed plaatsmaken en nog ff verder alles oprekken.
Ikzelf ga nu lekker plat. Manlief is een aantal dagen skieen, dus alles komt sinds vrijdag al op mij aan. Best pittig, zo met 32 wk.
Ja ik! Ik heb het ook even voorgelegd aan de vk. Die gaf aan dat het niets erg is, maar dat het met het indaalproces te maken heeft. Bij mij is het zo dat haar hoofdje al in mijn bekken ligt en ze af en toe nog wel haar hoofd beweegt, wat vaak die pijnscheuten veroorzaken. Zelf had ik deze week ook het idee dat ik voelde dat ze een cm ofzo zakte.quote:Ik heb vandaag een paar flinke pijnscheuten richting mijn kruis gehad. Vanmiddag een paar keer achter elkaar en vanavond weer. Geen idee wat het is...herkent iemand het?
Wat een superfijn nieuws!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:28 schreef avotar het volgende:
Hoi allemaal,
Door omstandigheden weinig kunnen lezen en posten, maar ik wilde toch een kleine update doen.
Nadat we met 20 weken op de echo echodense darmpjes hebben gezien en we in het erasmus met spoed helemaal door de molen zijn gehaald hadden we vorige week eindelijk weer een echo. Volgende week moeten we op controle in rotterdam, maar de gyn waar we nu bijlopen wilde zelf ook een plaatje zien. Resultaat is dat het hoofdje iets kleiner is dan gemiddeld, maar dat er aan de darmpjes helemaal niets meer te zien was. Geen echodensiteit meer of iets. Dus geen taaislijm, niets onderontiwkkeld of verstopt... gewoon helemaal niets. Eindelijk kunnen we nu echt genieten van alles. We zijn echt superblij met nog iets meer als. 9 weken te zijn.....!
Haal je even eentje van Action, heb je daar geen last meer vanquote:Op maandag 21 maart 2011 07:55 schreef J-net het volgende:
Goedemorgen, meldt zich vanonder dekbed. Gisteravond matrasbeschermer er op gedaan en knispert dat bij elke draai van mij en msnlief ..... Ideale nachtrust gehad dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |