SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het nog even laten bezinken geloof ik...we hadden er al wel rekening mee gehouden, maar nu is het zo definitief. Ik zie het meest op tegen de dagen erna geloof ik...het ziekenhuisverblijf zeg maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Nienna!!! Over 2 weken heb je haar gewoon in je armen! (wat een geplande ks-en hier opeens)
Zie je er tegenop of juist niet?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind Evan echt een geweldige naam voor een meisje!
Nah? Ik zeg toch niets verkeerd...Ik heb nooit nagedacht over die naam als ook kunnende voor een meisje, en nu er een meisje geboren is met die naam, net zoals haar grote zussen ook een "jongensnaam" hebben, vind ik t eigenlijk gewoon heel erg leuk voor een meisje! Ik snap niet wat daarquote:
ja ik vind het best leuk, maar ik heb begin februari aangegeven in het Kindernamen topic dat onze zoon Evan gaat heten en dan vond ik dit wat frappant, maar soit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef Poppedein het volgende:
[..]
[..]
Nah? Ik zeg toch niets verkeerd...Ik heb nooit nagedacht over die naam als ook kunnende voor een meisje, en nu er een meisje geboren is met die naam, net zoals haar grote zussen ook een "jongensnaam" hebben, vind ik t eigenlijk gewoon heel erg leuk voor een meisje! Ik snap niet wat daaraan is...
Nienna, wat jammer dat de versiepoging niet lukte, en wat een lange dag was t voor jullie... maar wat ongelooflijk dat je nu ineens een datum hebt om echt naar toe te leven...heel spannend! Nog maar 2 weekjes en ze hoort nóg meer bij jullie dan ze nu al doet!
Méén je dit nou??quote:ja ik vind het best leuk, maar ik heb begin februari aangegeven in het Kindernamen topic dat onze zoon Evan gaat heten en dan vond ik dit wat frappant, maar soit.
nee joh! vergeet wat ik zei...ik ben hartstikke blij voor alle nieuwe mama's en papa's!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat wil je daar mee zeggen cleany? dat je een naam kunt claimen? of snap ik het nu ff niet meer?
Misschien moet ik Evan ook nog ff op mijn lijstje zetten
(haha just kiddin' Evie en Evan is natuurlijk een combi van niets).
PMquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Onze gekozen naam is ook al geclaimd, maar dat gaat ons niet tegenhouden om hem alsnog te gebruiken
Ik word al moe als ik het lees.....jij 'moet' echt een beetje kalm aan gaan doen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:12 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ook moe en heb harde buiken. De hele week gewerkt en op mijn vrije dag vrijwilligerswerk gedaan. Gisteravond nog een etentje.Nu ff een wasje doen en doekje door het huis en vanavond naar feest 65e verjaardag schoonmoeder. Dit alles op korte nachten. Ik word om 5 uur steeds wakker. Morgen weer een verjaardag maar ik denk niet dat ik ga. Ik moet een keer bijtanken.
Ik heb jouw dilemma toen wel gelezen, maar aangezien wij deze naam al sinds september ofzo voor een meisje in gedachten hadden, tja. Het is een jongensnaam ja, maar al onze drie meiden hebben een jongensnaam. En voor een jongen hadden we een andere naam in gedachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef cleany het volgende:
[..]
ja ik vind het best leuk, maar ik heb begin februari aangegeven in het Kindernamen topic dat onze zoon Evan gaat heten en dan vond ik dit wat frappant, maar soit.
Alex vind ik juist leuk voor een meisje! Onze andere dochters heten Myhron en Daryl. Dus Evan past goed in het rijtje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef Takkembah het volgende:
She-Wolf, ben nieuwsgierig en lui, hoe heten je andere dochters? Ijongensnamen voor meisjes. Het is dat Alex in NL echt een jongens-jongensnaam is, anders had Alexa ook zo geheten (alhoewel wij haar de helft van de tijd wel gewoon zo noemen). Hopelijk heb je de tijd vandaag, ben benieuwd naar jullie kleine wolk
Neeee... Dat blijft nog geheim tot de geboortequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |