abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2011 @ 11:08:15 #241
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_94367683
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef trui het volgende:

[..]

:D nou wie weet, She-Wolff! :)
Daar kunnen toch enorme bedragen verdiend worden??? :7

Ik wist dat wel hoor van die footballspeler, ik heb de naam vooraf natuurlijk ook wel even gegoogled. ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_94369014
she wolf , die foto's O+
pi_94372523
She Wolf gefeliciteerd met je meisje, mooie naam en mooi meisje!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94374851
Voorwerk van de dames heeft niet doorgezet las ik...

Bij deze meld ik me ook eventjes...aan de late kant, maar ja...het is ook zulk lekker weer.
Dus de laptop gaat zo ook weer uit ;)
pi_94376745
Onze kinderwagen is vrijdag gekomen

Fire heeft hem al ingepikt
pi_94377023
oh She-wolf, wat een plaatje!! DIe 2e foto is echt O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 maart 2011 @ 17:03:48 #247
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_94381135
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze kinderwagen is vrijdag gekomen
[ afbeelding ]
Fire heeft hem al ingepikt
Hebben we een ander topic voor ;)
(en voor veel dingen mag je gewoon de SC gebruiken hoor!)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 maart 2011 @ 17:05:42 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_94381211
She-Wolf, ze is prachtig, zo puur en onschuldig kijkend uit die kleine doppies O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_94381546
Ik open dit topic en zie bovenaan ineens staan "daar is ze dan!". :o Gefeliciteerd, She-Wolf! *O* Geweldige foto's!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 20 maart 2011 @ 18:26:25 #250
100412 mefke79
komt goed!
pi_94384536
She-Wolf, ik was het nog vergeten te zeggen, maar die foto's! O+

Ik heb net mijn leidinggevende een mail gestuurd dat ik morgen even wil overleggen over de laatste weken. Officieel werk ik nu nog twee weken volledig (=4 dagen voor mij) maar ik vrees dat dat em niet meer wordt. Ik ben het hele weekend bezig geweest met uitrusten, moe zijn, niks kunnen en mezelf in de weg zitten. Geen idee hoe ik het ga aanpakken, maar vier dagen is dus gewoon te veel. En ik kan wel elke week mijn werkdag verzetten en Driekus extra naar het kdv doen, maar het houdt een keertje op. Het arme jochie hoeft er ook niet onder te lijden dat ik het gewoon niet trek.
/einde klaagpost...

Iemand nog wat leuks te melden?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 20 maart 2011 @ 18:31:24 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94384714
Mefke; mijn tip; in goed overleg met je teamleidster: je verlof nu beginnen.. uiteindelijk heb je het heel lang volgehouden, heel hard je best gedaan. En die laatste 2 weken, dat is dan jammer...
(2 weekjes ziektewet en dan verlof... is toch heel netjes).
Je lichaam moet nog langer mee, en je kindjes willen straks nog een beetje fitte mama ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94384774
Mefke, goed dat je actie onderneemt, en ik hoop dat je een oplossing kan vinden met ze.

Ik heb dit weekend het hoognodige gedaan, en ik begin me een beetje mens te voelen, maar dat is ook zo weer over morgen... Ben dus wel blij dat er nu een oplossing ligt voor mij..

Verder vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten, boekje lezen en verder niets.... Deed mij erg goed..
  zondag 20 maart 2011 @ 18:46:50 #253
100412 mefke79
komt goed!
pi_94385278
B-J, ik was nog niet van plan helemaal te stoppen. Sowieso moet ik nog tot 21 april, maar ik zou in april maar 3 dagen werken, bovendien doe ik dan mijn eigen werk niet meer, alleen beleidstaken en mijn vervanger neemt dan de dagelijkse dingen over. Dat wil ik toch wel heel graag halen. Het idee is voor nu om 1 van de vier dagen te stoppen. Concreet betekent dat 2 dagen extra vrij nemen of me ziek melden voor twee dagen. Geen idee of dat laatste kan (zal wel via bedrijfsarts enzo moeten).

Vraag trouwens: ik heb voor het eerst in weken een rokje aan. Ik heb het idee dat daardoor veel sneller een harde buik krijg tijdens het lopen enzo. Herkennen anderen dit?
  zondag 20 maart 2011 @ 19:22:07 #254
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_94386844
@Mefke, ik heb echt steun nodig tegenwoordig (sinds een week of twee/drie). Rokjes draag ik helemaal niet nu ik zwanger ben, normaal ook niet veel.

Ik draag twee spijkerbroeken, soms met nog een buikband, soms zonder.
Soms een legging, dan ook met buikband.
En ik heb een gladde zwarte rekbare broek, met een buikstuk dat ik kan omslaan.

Doe ik het niet op die manier dan snel pijn onderin of bovenin mijn buik.
Een harde buik kan ik nog steeds niet goed herkennen, ik heb wel eens pijn en wel eens een gespannen buik. Maar of dat het dan is? :?
  zondag 20 maart 2011 @ 19:24:28 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94386943
Veel dames die doodmoe zijn dus. Sterkte en Mefke, hopelijk kun je iets regelen waar je je prettig bij voelt. Eergisteren postte ik over mijn idioot drukke week.
Vandaag ben ik nergens naartoe gegaan, heb hier wel nog wat huishoudelijke klussen gedaan.
Voel m helaas nog ellendig. Ik adem heel hoog, mijn hartslag is ook veel te snel, ben misselijk en duizelig. Mijn hoofd voelt dof en ik kan niet meer normaal scherp nadenken. Als ik me morgen nog zo voel meld ik me maar ziek. Nog nooit gedaan, maar het moet dan maar.

Overigens zijn donderdag in het ziekenhuis wel meteen mijn bloedwaarden nagekeken en ben die avond nog gebeld door de gynaecoloog. De waarden waren goed. Ik denk dus dat ik me zo slecht voel door pure vermoeidheid.
pi_94387984
Dames, pas goed op jullie zelf hoor. Gewoon aangeven dat iets niet meer gaat inderdaad.

Ik heb vandaag een paar flinke pijnscheuten richting mijn kruis gehad. Vanmiddag een paar keer achter elkaar en vanavond weer. Geen idee wat het is...herkent iemand het?
  zondag 20 maart 2011 @ 20:10:47 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94389060
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef Aventura het volgende:
De waarden waren goed. Ik denk dus dat ik me zo slecht voel door pure vermoeidheid.
:Y, ook jij goed op jezelf letten hoor! De man met de hamer komt toch, en zeker als je zwanger bent. Ervaringsdeskundige hier

@Mefke succes morgen. Hopelijk kom je eruit met je leidinggevende. Ik vermoed wel dat als je jezelf ziekmeldt voor een aantal dagen, dit inderdaad via de bedrijfsarts moet. Wellicht is het dan ook zo dat je reeds met 34 wk met verlof moet (wettelijk gezien). Was iig in mijn geval (ik zit sinds 25wk voor 25% in de ziektewet).

@Nienna, die pijnscheuten zoals je het beschrijft, herken ik enkel van nog wat groeispurten en plaatsmaakpijnen. Zeg maar, ff goed plaatsmaken en nog ff verder alles oprekken.

Ikzelf ga nu lekker plat. Manlief is een aantal dagen skieen, dus alles komt sinds vrijdag al op mij aan. Best pittig, zo met 32 wk.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94390081
ahh..wat een mooie foto's She-Wolf!
  zondag 20 maart 2011 @ 20:34:43 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94390450
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef Takkembah het volgende:

[..]

:Y, ook jij goed op jezelf letten hoor! De man met de hamer komt toch, en zeker als je zwanger bent. Ervaringsdeskundige hier

@Mefke succes morgen. Hopelijk kom je eruit met je leidinggevende. Ik vermoed wel dat als je jezelf ziekmeldt voor een aantal dagen, dit inderdaad via de bedrijfsarts moet. Wellicht is het dan ook zo dat je reeds met 34 wk met verlof moet (wettelijk gezien). Was iig in mijn geval (ik zit sinds 25wk voor 25% in de ziektewet).

@Nienna, die pijnscheuten zoals je het beschrijft, herken ik enkel van nog wat groeispurten en plaatsmaakpijnen. Zeg maar, ff goed plaatsmaken en nog ff verder alles oprekken.

Ikzelf ga nu lekker plat. Manlief is een aantal dagen skieen, dus alles komt sinds vrijdag al op mij aan. Best pittig, zo met 32 wk.
Ja, ik zal het doen:P Mijn vriend zei al dat hij me thuis gaat houden als ik niet rustiger aan ga doen :D

Wel heftig, een paar dagen alleen! Heb je al kinderen?
pi_94390733
Aventura, goed van je vriend, ik had dit weekend ook een uitgaansverbod van hem... ;)

Ik ga zo de laatste dingen bij elkaar zoeken voor morgen, en nog even een broek repareren, anders moet ik morgen noodgedwongen weer een rokje/jurkje aan... :P
pi_94391047
Aventura, inderdaad lekker rustig aan doen en goed van je vriend!

Hier beetje grieperig, Heb dit weekend ook niet echt uit kunnen rusten dus het is er niet beter op geworden.
We hebben sinds vandaag ook geen bank meer; hebben onze bank verkocht en nu hebben we maar 2 oude matrassen op elkaar gestapeld en dat functioneert als bank. Wel lekker, want dan kan ik gewoon languit gaan liggen zonder meteen naar bed te gaan :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_94391172
Het wordt tijd voor de lente lees ik
Mefke ziekmelden gaat idd via de bedrijfarts hopelijk komen jullie tot een passende oplossing
aventura neem op tijd je rust he
Laveirneetiekje heb je wat meer rust gevonden na je gesprek op je werk?

Ik heb een beetje een blegh avond mijn ouders bleven eten en mijn schoonouders kwamen naar de KW kijken. Ik heb dus echt zitten vechten tegen het spugen met als resultaat dat ik nu dus ontzettend misselijk ben.
pi_94391741
Gatver wat balen toch die misselijkheid F_R. :*
Moest trouwens wel lachen om de kat die de kinderwagen ingepikt heeft. :D

Ik moet sinds een week als ik mijn tanden poets steeds kokhalzen, da's ook best irritant.
Moet binnenkort naar de tandarts; had een gaatje tussen 2 kiezen. :{
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_94391905
Ow bah de tandarts. De andere kat lag er net ookal in. Nu is die weer netje ingeklapt
pi_94392794
quote:
Ik heb vandaag een paar flinke pijnscheuten richting mijn kruis gehad. Vanmiddag een paar keer achter elkaar en vanavond weer. Geen idee wat het is...herkent iemand het?
Ja ik! Ik heb het ook even voorgelegd aan de vk. Die gaf aan dat het niets erg is, maar dat het met het indaalproces te maken heeft. Bij mij is het zo dat haar hoofdje al in mijn bekken ligt en ze af en toe nog wel haar hoofd beweegt, wat vaak die pijnscheuten veroorzaken. Zelf had ik deze week ook het idee dat ik voelde dat ze een cm ofzo zakte.
Herkenbaar, overlegt met vk en dus niets om je zorgen over te maken.
Maaaaar..................bij twijfel altijd je eigen vk even bellen hoor!
pi_94394306
f_r, ik heb wel wat rust, maar als ik me dan even wat beter voel, dan vind ik mezelf weer een aansteller dat ik nu heb gezegd dat het niet meer gaat. Maar als ik dan weer bekaf ben na het eten koken, dan weet ik ook wel dat het goed is. Zit alleen nog tegen deze week aan te hikken, maar dat komt ook wel weer goed...
  zondag 20 maart 2011 @ 21:34:42 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_94394332
Nou ja, ik ging al met 34 weken met verlof, dus dat maakt me dan uberhaupt niet uit. En ik wil nog niet helemaal stoppen, mijn vervanger begint op 1 april en vanaf die datum hoef ik alleen maar beleidstukken meer te doen, geen dagelijks werk. Maar vier dagen is nu gewoon te veel.

(dit tikte ik net op de mobiel en toen ging ie af: mijn zusje, dat het mijn oom heel erg slecht gaat,dus nu is het uberhaupt de vraag hoe mijn week gaat lopen, maar ja)
pi_94394557
Sterkte Mefke
  zondag 20 maart 2011 @ 21:44:41 #269
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94394923
Mefke veel sterkte met je oom en met de situatie op het werk. Hopelijk krijg je iets geregeld!
En voor de rest ook een :*

Hier weinig nieuws.... Wel bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen, sorry
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 20 maart 2011 @ 22:02:05 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_94395900
ik ga er vanuit dat ik iets geregeld krijg. Mijn leidinggevende is 27,5 weken zwanger dus dat is begripsgewijs net effe iets handiger verwacht ik.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:37:33 #271
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_94398252
Mefke, wat rot... sterkte met je oom en het gedoe op je werk... :*

Morgen lange dag voor de boeg.. eerst werken, daarna even thuis eten en daarna 10 minuten gesprekken.. ben hopelijk rond 22.00 uur thuis... pppfff... :Z
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 21 maart 2011 @ 06:29:20 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94408011
oee Jose sterkte vandaag, hoop dat je dag voorbij vliegt :*

Mefke; ik snap dat je het liefst nog even door gaat tot je officieel verlof hebt, maar volgens mij kan je je ook voor 50 % ziek melden, en dan dus 2 van de 4 wel werken.
Maar komt vast goed in overleg met je leidinggevende.

FR; ik vind het zo ontzettend sneu voor je dat je je gewoon nog steeds beroerd voelt...
zou zo graag iets willen zeggen waarmee ik je kan helpen. Maar geloof dat alle tips de revue al gepasseerd zijn he? in elk geval een dikke :*

ik heb ook weer een werkdag voor de boeg; en kon van8 weer niet slapen. en nu natuurlijk heeeeel moe! Hoop dat ik de dag een beetje doorkom en dan vanavond maar direct na mijn dreumesje naar bed...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 21 maart 2011 @ 07:55:13 #273
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_94408459
Goedemorgen, meldt zich vanonder dekbed. Gisteravond matrasbeschermer er op gedaan en knispert dat bij elke draai van mij en msnlief ..... Ideale nachtrust gehad dus ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_94408525
Hema!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 21 maart 2011 @ 08:01:43 #275
238474 Jeetjejom
pi_94408539
Hier ook vanonder het dekbed een hallo! Ik heb het idee dat mijn matrasbeschermers niet helemaal blijven liggen! Maar ja, ik leg ze gewoon goed voordat ik weer het bed instap 's avonds. Vandaag het eerste pakje wassen, vluchttas al gedeeltelijk klaar zetten en verder niet veel denk ik. Geen puf voor!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 21 maart 2011 @ 08:24:46 #276
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_94408802
Hier voor de verandering wel een goede nacht.
Helaas wel met een nachtmerrie, die heb ik steeds vaker.
pi_94408999
Zo, even bij lezen hier hoor! Weekend weg geweest, concert Dutch Eagles en lekker gegeten. Gisteren fijn in het zonnetje gezeten, heerlijk!
pi_94409719
Lenteeeeeeeeeee! *O*
  maandag 21 maart 2011 @ 09:28:58 #279
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_94409761
Hoi allemaal,

Door omstandigheden weinig kunnen lezen en posten, maar ik wilde toch een kleine update doen.
Nadat we met 20 weken op de echo echodense darmpjes hebben gezien en we in het erasmus met spoed helemaal door de molen zijn gehaald hadden we vorige week eindelijk weer een echo. Volgende week moeten we op controle in rotterdam, maar de gyn waar we nu bijlopen wilde zelf ook een plaatje zien. Resultaat is dat het hoofdje iets kleiner is dan gemiddeld, maar dat er aan de darmpjes helemaal niets meer te zien was. Geen echodensiteit meer of iets. Dus geen taaislijm, niets onderontiwkkeld of verstopt... gewoon helemaal niets. Eindelijk kunnen we nu echt genieten van alles. We zijn echt superblij met nog iets meer als. 9 weken te zijn.....!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 21 maart 2011 @ 09:36:55 #280
238474 Jeetjejom
pi_94409890
Avotar! Wat een goed nieuws *O*
geniet nog lekker van de laatste weken en daarna gaat het echte genieten beginnen!!!! Wat een heerlijk nieuws om de week te beginnen!
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')