quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef Aventura het volgende:
De waarden waren goed. Ik denk dus dat ik me zo slecht voel door pure vermoeidheid.
Ja, ik zal het doen:P Mijn vriend zei al dat hij me thuis gaat houden als ik niet rustiger aan ga doenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef Takkembah het volgende:
[..], ook jij goed op jezelf letten hoor! De man met de hamer komt toch, en zeker als je zwanger bent. Ervaringsdeskundige hier
@Mefke succes morgen. Hopelijk kom je eruit met je leidinggevende. Ik vermoed wel dat als je jezelf ziekmeldt voor een aantal dagen, dit inderdaad via de bedrijfsarts moet. Wellicht is het dan ook zo dat je reeds met 34 wk met verlof moet (wettelijk gezien). Was iig in mijn geval (ik zit sinds 25wk voor 25% in de ziektewet).
@Nienna, die pijnscheuten zoals je het beschrijft, herken ik enkel van nog wat groeispurten en plaatsmaakpijnen. Zeg maar, ff goed plaatsmaken en nog ff verder alles oprekken.
Ikzelf ga nu lekker plat. Manlief is een aantal dagen skieen, dus alles komt sinds vrijdag al op mij aan. Best pittig, zo met 32 wk.
Ja ik! Ik heb het ook even voorgelegd aan de vk. Die gaf aan dat het niets erg is, maar dat het met het indaalproces te maken heeft. Bij mij is het zo dat haar hoofdje al in mijn bekken ligt en ze af en toe nog wel haar hoofd beweegt, wat vaak die pijnscheuten veroorzaken. Zelf had ik deze week ook het idee dat ik voelde dat ze een cm ofzo zakte.quote:Ik heb vandaag een paar flinke pijnscheuten richting mijn kruis gehad. Vanmiddag een paar keer achter elkaar en vanavond weer. Geen idee wat het is...herkent iemand het?
Wat een superfijn nieuws!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:28 schreef avotar het volgende:
Hoi allemaal,
Door omstandigheden weinig kunnen lezen en posten, maar ik wilde toch een kleine update doen.
Nadat we met 20 weken op de echo echodense darmpjes hebben gezien en we in het erasmus met spoed helemaal door de molen zijn gehaald hadden we vorige week eindelijk weer een echo. Volgende week moeten we op controle in rotterdam, maar de gyn waar we nu bijlopen wilde zelf ook een plaatje zien. Resultaat is dat het hoofdje iets kleiner is dan gemiddeld, maar dat er aan de darmpjes helemaal niets meer te zien was. Geen echodensiteit meer of iets. Dus geen taaislijm, niets onderontiwkkeld of verstopt... gewoon helemaal niets. Eindelijk kunnen we nu echt genieten van alles. We zijn echt superblij met nog iets meer als. 9 weken te zijn.....!
Haal je even eentje van Action, heb je daar geen last meer vanquote:Op maandag 21 maart 2011 07:55 schreef J-net het volgende:
Goedemorgen, meldt zich vanonder dekbed. Gisteravond matrasbeschermer er op gedaan en knispert dat bij elke draai van mij en msnlief ..... Ideale nachtrust gehad dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |