Och erm, nu ga ik me haast schuldig voelen....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er ook al 1 geopend.
Ik moest naar mijn grote vriend vandaar dat het wat langer duurde
Maar je kan ook te veel drinken heeft een cardioverpleegkundige me ooit eens verteld. Je lichaam moet dat vocht wel allemaal kunnen verwerken en afvoeren...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef mefke79 het volgende:
Tally, wat vervelend van dat vocht! Veel spelen met stressballetjes, veel bewegen, groene appels, groene thee en hopen dat het helpt.
Aventura zie je gyn echt dat je niet te veel moet drinken? Want je moet juist wel veel drinken als je vocht vasthoudt.
Maar dat heb je mij dan weer niet zien zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef mefke79 het volgende:
Heb je mij ergens zien zeggen dat Aventura zich er niet aan moet houden? Nee, want inderdaad een gyn weet het beter. Maar Aventura is ook niet de doorsnee zwangere (als in: Aventura staat niet voor niets onder controle van de gyn). Wat ik alleen maar wilde zeggen is dat je niet moet stoppen met drinken als je vocht vasthoud want dat werkt dus juist averrechts.
Aan de andere kant, als iemand mij me zou vertellen dat ik toch nog een rectale moest kopen, kunnen ze mijn rug opquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef mefke79 het volgende:
En ik las iets over thermometers, ik mocht wel met een oorthermometer, gelukkig. En dan ga ik nu het vorige topic nog even lezen...
Ow, ok! Nee, daar heb ik nooit pijn aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef danic het volgende:
Takkembah, dat met die vejayjay ben ik![]()
Juud: het is een Amerikaanse truttige manier van het hebben over je vagina.
Nienna kom es vertellen hoe het is gegaan vanmorgen!!
Laiveneertiekje, fijn dat je zo'n fijn overleg hebt gehad. Houdt het nou in dat je na volgende week helemaal niet meer werkt?
Sannne veel plezier vanmiddag!
ik weet niet waar je volleybalt??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef Susie het volgende:
Spelen we vanavond tegen elkaar Beessie-Jen? Ik moet ook volleyballen....
van hartequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Voor in de OP: 27 augustus is weer een D-Day bij ons.
Wij, met 18 weken. Een korte van 10 minuten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef poemojn het volgende:
Mooie echo Sanne, mooi duidelijk
Heeft iemand hier eigenlijk ook een pretecho laten maken? en hoe gaat dat, heel anders dan een gewone echo, met meer aandacht voor de oudere kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |