ik weet niet waar je volleybalt??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef Susie het volgende:
Spelen we vanavond tegen elkaar Beessie-Jen? Ik moet ook volleyballen....
van hartequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Voor in de OP: 27 augustus is weer een D-Day bij ons.
Wij, met 18 weken. Een korte van 10 minuten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef poemojn het volgende:
Mooie echo Sanne, mooi duidelijk
Heeft iemand hier eigenlijk ook een pretecho laten maken? en hoe gaat dat, heel anders dan een gewone echo, met meer aandacht voor de oudere kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het nog even laten bezinken geloof ik...we hadden er al wel rekening mee gehouden, maar nu is het zo definitief. Ik zie het meest op tegen de dagen erna geloof ik...het ziekenhuisverblijf zeg maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef Jeetjejom het volgende:
Nienna!!! Over 2 weken heb je haar gewoon in je armen! (wat een geplande ks-en hier opeens)
Zie je er tegenop of juist niet?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind Evan echt een geweldige naam voor een meisje!
Nah? Ik zeg toch niets verkeerd...Ik heb nooit nagedacht over die naam als ook kunnende voor een meisje, en nu er een meisje geboren is met die naam, net zoals haar grote zussen ook een "jongensnaam" hebben, vind ik t eigenlijk gewoon heel erg leuk voor een meisje! Ik snap niet wat daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |