Ow hahahaha oke dan, mijn nederig excusesquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn eerste update, die schrijf ik niet voor de kat z'n viool.
Loop niet te zeiken wijf, met dat geemmer van je haal je leuke uit Fok. Ga aub een forum voor jezelf beginnen en rot opquote:
geld zatquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef K_L het volgende:
sanctie .......... te vroeg opgenomen Guido
Updates staan hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef meneertje1972 het volgende:
NOGMAALS:
Wat bedoel je met 'lees updates'. Ik vraag wat een clownsballonnen ding te maken heeft met Phillip. Hij had gewoon een betere opdracht moeten krijgen: Noem de namen en de beroepen op van je ex-en. Zoiets! Wat nou clown gedoe? Heeft niks met geheim te maken. Servio moest ook dragquenen.
Sorry?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Loop niet te zeiken wijf, met dat geemmer van je haal je leuke uit Fok. Ga aub een forum voor jezelf beginnen en rot op![]()
Update zijn niet van minut tot minuut upo to date, dus als mede fokkers even weg zijn geweest geef je normaal antwoord.
Na 4 jaar Fok! weet ik wel een beetje hoe het hier werkt. En het is me nog niet gelukt om iedereen weg te krijgen.quote:
niet alles is een cluequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef meneertje1972 het volgende:
HELP WIE WEET DIT...
Ik vraag wat een clownsballonnen ding te maken heeft met Phillip. Hij had gewoon een betere opdracht moeten krijgen: Noem de namen en de beroepen op van je ex-en. Zoiets! Dan moet hij zeggen dat hij een ex had die zwemster is.
Wat nou clown gedoe? Heeft niks met geheim te maken. Servio moest ook dragquenen.
Flip nam als eerste op, dus ik denkt niet dat het met Flip te maken moet hebben. Maar bij wie het wel hoort, geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef meneertje1972 het volgende:
HELP WIE WEET DIT...
Ik vraag wat een clownsballonnen ding te maken heeft met Phillip. Hij had gewoon een betere opdracht moeten krijgen: Noem de namen en de beroepen op van je ex-en. Zoiets! Dan moet hij zeggen dat hij een ex had die zwemster is.
Wat nou clown gedoe? Heeft niks met geheim te maken. Servio moest ook dragquenen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 4 jaar Fok! weet ik wel een beetje hoe het hier werkt. En het is me nog niet gelukt om iedereen weg te krijgen.
Nouhouuuuuquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Na 4 jaar Fok! weet ik wel een beetje hoe het hier werkt. En het is me nog niet gelukt om iedereen weg te krijgen.
Het heeft niet altijd met een van hen te maken... Voor sommige opdrachten hebben ze ook het groot kinderfeestjesspellenboek opengeslagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef meneertje1972 het volgende:
HELP WIE WEET DIT...
Wat Monique net fijntjes opmerkte.quote:
[..]
Ga weg! Draak!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nouhouuuuu![]()
Zie ik daar nu Guido hupsen? wat hylarisch
Newbequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
4jaar maar?? ikke geloof ik 5 en half pppfffff en nog niet grijs en depri
en nu voel je je benadeeld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Zixon het volgende:
Volgens mij heb ik de HitKrant actie gemist waarbij kinders hun opdrachten voor SST in kunnen sturen
Ik weet na drie weken wel een beetje dat er genoeg fokkers zijn die een probleem met je hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:donderdag 17 februari 2011 @ 23:39
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Binnen een kwartier zet ik even tijdelijk de spixtv stream aan om te proefdraaien voor vanavond!
link: http://www.spixtv.nl/live.php
heb zojuist nieuwe coaxkabel aangelegd, en moet nu even het geluid oplossen! (en dat gaat vast en zeker goedkomen)
Pm me maar even een lijstje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik weet na drie weken wel een beetje dat er genoeg fokkers zijn die een probleem met je hebben
weer hard aan het werk zie ik, goed bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Binnen een kwartier zet ik even tijdelijk de spixtv stream aan om te proefdraaien voor vanavond!
heb zojuist nieuwe coaxkabel aangelegd, en moet nu even het geluid oplossen! (en dat gaat vast en zeker goedkomen)
moet je je hitkrant maar beter lezenquote:
Ik zie dus de hele tijd Gerard met een pony voor me, zo eng!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iedereen opeens een pony laten knippen??
Omdat ze die opnames willen laten zien als hij het huis uitgaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom was bij de opdracht van sterfio een SL? Nu niet
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik weet na drie weken wel een beetje dat er genoeg fokkers zijn die een probleem met je hebben
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Samboraa het volgende:
Wel lachen dat degene die de hele dag in z'n nest ligt te stinken een workout moet verzorgen..
Tilbuuuuurgquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Zo hier heeft ie toch weer minstens 3 weken bedrust voor nodig om bij te komen...
Je had me anders best welkom mogen heten vandaag, incluis koffiequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijk
over een kwartier toch?¿ Live uitzending onlinequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef meneertje1972 het volgende:
wat is dit voor link http://www.spixtv.nl/live.php
hij doet het niet grrr ik mail ff de ss redactie waarom die streams het niet doen.
Stating the obvious, maar wel grappigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...
Ja GROOT feest! Dan doe ik ook mee thuis..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat ze die opnames willen laten zien als hij het huis uitgaat
klopt maar kunt het maar een keer gezegd hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijk
quote:
Geweldig dankje ,daar hoopte ik al op !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Maar waarom bij Stervio een SL en nu niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef mootie het volgende:
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...
Hell Yeahquote:
Aanvaard mijn nederige excusesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je had me anders best welkom mogen heten vandaag, incluis koffie
Hij doet het wel met veel meer plezier dan Flip bij zijn opdracht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
het mooiste ervan is, is dat hij er niets mee verdient.....raakte 500 kwijt omdat ie de foon te vroeg oppakte, en krijgt 500 als de opdracht lukt
ja dat sowieso...heel leuk om hem eens lekker bezig te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet het wel met veel meer plezier dan Flip bij zijn opdracht.![]()
Doe de olympische vlinderslag!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Aanvaard mijn nederige excuses
Dat is er nog niet he? Dat iemand gewoon gaat zitten tijdens een opdracht om de ander te naaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef akveor het volgende:
Ja joh, kweek nog maar meer samenhorigheid in deze groep...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Connie zit al weer bij de phone
[ afbeelding ]
Idd je ziet nog steeds wat borstvorming.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het weet.....
Bikkelquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
http://spixtv.nl/live.php
nu nog geluid
Philip is misschien wel de minnaar van Hummie van Tonnekreek de heksquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Guido deed het wel goed, beter dan die flut opdracht van lip, die gewoon mislukt was maar toch goedgekeurd werd.
tijd voor een borstverkleiningquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het weet.....
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha ik dacht echt dat Joanna dat was tot ik beter keek..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
Ze zouden eigenlijk wel moeten zien dat hij rare tietjes heeft. Waarschijnlijk zeggen ze er niks over omdat ze het sneu vinden.quote:
De stem moet meer verdeel en heers toepassen.... zo wordt het werkelijk nooit wat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is er nog niet he? Dat iemand gewoon gaat zitten tijdens een opdracht om de ander te naaien.
Dat gaat je lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
Een goed begin, is het halve werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
Huub of Jaap zouden gewoon op de bank gaan liggen als het een opdracht was die Amanda moest uitvoeren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef akveor het volgende:
[..]
De stem moet meer verdeel en heers toepassen.... zo wordt het werkelijk nooit wat.
De ene slappe opdracht na de andere.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef flugeltje het volgende:
O jeetje, de regie is weer wat traag... Die SL had 10 minuten geleden gemoeten
Dan mis je de SLquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
maar ff boodschappen doen dan, laters
Zou me niet verbazen als dat echt zo zou zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip mag vast zijn clownsopdracht overnieuw doen, dit kon je natuurlijk niet uitzenden.
Dan monteren ze de lach er wel onder inderdaad....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip mag vast zijn clownsopdracht overnieuw doen, dit kon je natuurlijk niet uitzenden.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
kwali for president!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
mietje:Pquote:
jup, ik lik als lassiequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
van de net5 kleutersite een nieuwe poll![]()
![]()
![]()
Poll
Kun jij ook goed een hond nadoen?
Ja, als ik wil ben ik net Lassie
Ik werk nog aan mijn blaf
Nee, maar een kat is voor mij geen probleem
Lijkt ook alsof ze het redelijk hebben laten versloffen, sinds gisteren is het ineens raak. Nu moet alles plots volgens de regels. Best lastig, eerst weken laten aanmodderen en dan de zweep erover.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef flugeltje het volgende:
De bewoners zijn vandaag een beetje recalcitrant, volgens mij zijn de makers, is de stem orde op zaken aan het stellen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Zixon het volgende:
Mijn neefje van 5 is bang voor het monster met 4 ogen zegtie
valt me weer tegen , dat de optie ik stink net zo uit mijn bek er niet bij staatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
van de net5 kleutersite een nieuwe poll![]()
![]()
![]()
Poll
Kun jij ook goed een hond nadoen?
Ja, als ik wil ben ik net Lassie
Ik werk nog aan mijn blaf
Nee, maar een kat is voor mij geen probleem
jij hebt er toch maar 2??quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Zixon het volgende:
Mijn neefje van 5 is bang voor het monster met 4 ogen zegtie
quote:SecretStory_FOK Secret Story Secrets
De rode telefoon, het verboden luik en het geheim van monique. Vanavond. Zie [Kijkcijfers] Aftellen naar het einde van Secret Story? #7 #sstnl #secretstory
10 Mar Favorite Retweet Reply »
SecretStory_FOK Secret Story Secrets
Een van de bewoners gaat het verboden luik in de tuin openen vanavond! praat mee op http://bit.ly/g25qyR #sstnl #secretstory #secretstorynl
10 Mar Favorite Retweet Reply
Hey beeb!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef flugeltje het volgende:
De bewoners zijn vandaag een beetje recalcitrant, volgens mij zijn de makers, is de stem orde op zaken aan het stellen...
quote:
Haaiquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hey beeb!![]()
Ik duik even de SV in, want ik heb continue mee zitten lezen (dacht ik), maar snap niks van de flip + clownneus-opdracht.
Geen idee. Vaag dit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Het verboden luik waar Servio al 2 weken de sleutel van heeft?
Ah ok, thxquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haai
Aan die clownsneus is niets te snappen hoor, hij moest de bewoners aan het lachen maken. Dat lukte niet, maar hij kreeg toch z'n beloning...
dat viel mij ook op .. .tweets zijn van verleden weekquote:
Vergeet ik alleen nog te melden dat de telefoon heel toevallig net ging toen Philip als enige in de buurt was... Joanna heeft ook wat geregeld voor d'r vriendjes. Ze laat wel vaker vanuit de KvdW bellen naar mensen die ze wil helpen...quote:
je word hier ook altijd geneptquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
dat viel mij ook op .. .tweets zijn van verleden week
Sorry, ik zie het. Maar waarom de naam Monique terwijl Servio dat luik geopend heeft?quote:
Mo moest vorige week haar geheim vertellen in de KvdWquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik zie het. Maar waarom de naam Monique terwijl Servio dat luik geopend heeft?
Het geheim van Mo werd vorige week bekend gemaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik zie het. Maar waarom de naam Monique terwijl Servio dat luik geopend heeft?
Valt mee toch .... heb de laatste week géén tweets van alphons meer gezien.quote:
Mo heeft vorige week haar geheim onthuld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
komt odat het monster maar 2 ogen heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Valt mee toch .... heb de laatste week géén tweets van alphons meer gezien.
Best jammer
niet bang zijn..... het is nog geen live uitzending!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef superkokje het volgende:
trieste mededeling,
Had net live net 5 met geluid op spix. Nu op zwart
Vertel maar, dan luister ik stiekem meequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bol ook weer terug. Weet je wat er allemaal is gebeurd, of zal ik het even vertellen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
komt odat het monster maar 2 ogen heeft
nee ik ben er niet ssssssssssssssssssssssstttttquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bol ook weer terug. Weet je wat er allemaal is gebeurd, of zal ik het even vertellen
Ja, dat weet ik. Maar deze tweet verscheen plotseling op de Twitter van SST , terwijl het een Fok Tweet is. Nogmaals sorry voor de verwarring.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:28 schreef Krambo het volgende:
Het geheim van Mo werd vorige week bekend gemaakt
sorry zal het niet verder vertellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee ik ben er niet sssssssssssssssssssssssttttt
niets is wat het lijkt!
En ik maar denken dat ze Sofietje hebben laten vertellen dat wij FOKkers boze dingen zeggen over SST?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar deze tweet verscheen plotseling op de Twitter van SST , terwijl het een Fok Tweet is. Nogmaals sorry voor de verwarring.
Drijft Moses in het biezenmandje al door het zwembad?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Capt1caveman het volgende:
De streamlocks gaan vanaf vandaag ingezet worden om te faken dat er interessante dingen gebeuren in het huis....
Niet erg hoor, misschien wouden ze even checken of we nog scherp warenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar deze tweet verscheen plotseling op de Twitter van SST , terwijl het een Fok Tweet is. Nogmaals sorry voor de verwarring.
Nee, zijn neef Aaron is wel bezig met de proefvaart...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Drijft Moses in het biezenmandje al door het zwembad?
ja ik zag hem ook verschijnenquote:
LOL stomme fonsquote:
krijgen we nu herhalingsbeeldenquote:
quote:
Inderdaad, Guido lag gister ook al te slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef bollokus het volgende:
n
[..]
krijgen we nu herhalingsbeeldenn:(
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:33 schreef Zixon het volgende:Dus Joanna draagt wel 2 dagen dezelfde kleren?
[..]
Inderdaad, Guido lag gister ook al te slapen. Hier klopt iets niet!!
Werkt bij mij in IE goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
en we zijn live, met geluid:
http://www.spixtv.nl/live.php
werkt het een beetje goed?
geen last van 'buffers' ?
De nudistendames bij die zalandoreclame zijn wel wat aan de wazige kantquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
hij doet het..ik zie de reclame en hoor het ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
In FF alleen een zwart schermpjequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
perfect werkt het hier.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
probeer:quote:
F5 misschien?quote:
Hier op een mac in FF totaal geen beeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Probeer het even in IE .... ik krijg in FF moet ik 'n ontbrekende plugin installeren ( die ik allang heb )quote:
Welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef siekret het volgende:
[..]
Hier op een mac in FF totaal geen beeld.
Probeer zo andere browsers.
Hoi trouwens.
Ik ben nieuw hier!
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef siekret het volgende:
[..]
Hoi trouwens.
Ik ben nieuw hier!
ja meesterlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef mootie het volgende:
Gerard: Ik geloof niet dat hier iemand miljonair is, dan ga je hier echt niet rondlopen. Mischien dat iemand een grote prijs heeft gewonnen.
Thanks, ligt aan mij, ik heb geen WMP plugin in FFquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
probeer:
mms://www.spixtv.nl:8080/live
of
http://www.spixtv.nl:8080/live
in windows media player (CTRL+U)
Schiet mij maar lek.......quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar waar / op wie slaan die Clown clues dan op btw?
Yeahhhhhh gewoon in wmpquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
probeer:
mms://www.spixtv.nl:8080/live
of
http://www.spixtv.nl:8080/live
in windows media player (CTRL+U)
Bienvenuequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef siekret het volgende:
[..]
Hoi trouwens.
Ik ben nieuw hier!
Toch niet op Servio? Ik haat Clowns btw, dus dat kan wel kloppen, maar verder...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek.......
Geen idee
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
PERFECT!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
Volgens mij geven we nu commentaar op de stream van Kwaliteit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef mootie het volgende:
Verder nog iemand geinteresseerd in COS of zal ik maar gewoon ophouden?
dat kan ik wel maken voor julliequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
PERFECT!!!
Komen stream1 + 3 er ook nog naast op één scherm?
Hij doet dan ook aan waterpolo toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef TWP het volgende:
En nu wordt Philip al gekoppeld aan de zwemploeg.
Ikke!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef mootie het volgende:
Ik bedoel aan de Olympische zwemploeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Hij doet dan ook aan waterpolo toch?
De rest zit verkeerd denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef mootie het volgende:
Je moet gewoon even zwaaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef mootie het volgende:
Zou Flipjes ex bijklussen als kliniclown misschien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de Olympische zwemploeg.
Ah ok, nou dan is iemand goed bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de Olympische zwemploeg.
Tja, kindje van god, hè!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vergeet ik alleen nog te melden dat de telefoon heel toevallig net ging toen Philip als enige in de buurt was... Joanna heeft ook wat geregeld voor d'r vriendjes. Ze laat wel vaker vanuit de KvdW bellen naar mensen die ze wil helpen...
sprekendquote:
check dmquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:43 schreef siekret het volgende:
Bollokus
Danilel
Cap1caveman
Bedankt!![]()
Na het installeren van de nieuwe RC Beta van firefox deed de stream het net even wel, nu niet..
Staat goed bij d'r nieuwe tieten en nieuwe lippen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:45 schreef DownToEarth het volgende:
Joanna is erg knap met der nieuwe kapsel !
Geen buffers prima beeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Staat goed bij d'r nieuwe tieten en nieuwe lippen.
Aafke was helemaal verbaasd dat Jo alles kon regelen via het hokje. Het valt meerdere bewoners op hoor. Ze woont bijna in de KvdW.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |