quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt echt op Conny Breukhoven hoe ze er nu uitziet. Ik kan helaas geen foto van Connie vinden die die look heeft.
Als ze slim zijn weten Gerard, Flip en Sharon zowieso al dat die bingo-vraag 3? weken geleden bij Servio kan horen aangezien de andere vragen op hun eigen geheim sloeg en Servio wist onmiddelijk dat er 75 bingoballen in een spel zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Hoe kwam Geer nu op 'bingo' dan?
Door de bingo vraag?
die pony danquote:
Diezelfde nietszeggende doodse blik.quote:
jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
Heeft Jo al verteld wie ze genomineerd heeft?
Okay ... jammer heb ik gemist. Hoe waren de reactiesquote:
Ja, en Mo heeft daar (nu) blijkbaar geen problemen mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
Heeft Jo al verteld wie ze genomineerd heeft?
quote:
storm in een glas water, heel nuchter dus. Mo en maik begrepen het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Okay ... jammer heb ik gemist. Hoe waren de reacties
Idd ....en als ze het gisteren had geweten had mo ook sterker gestaan tijdens die discussie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ja, en Mo heeft daar (nu) blijkbaar geen problemen mee.
Was wel anders geweest als Maikie wel genomineerd zou zijn....
Botox maakt uitdrukkingsloos, dus kan kloppen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard tegen Joanna 'Je bent heel moeilijk te lezen'
Karim heeft hem verteld daar nog niet op te drukken though, omdat er nog andere lijntjes bezig zijn naar haar. Hij loopt gewoon te fucken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
Gerard is er van overtuigd dat Joanne een medewerker van de stem is.
Gerard houdt zich blijkbaar erg bezig met het lezen van mensen, oogbewegingen etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard tegen Joanna 'Je bent heel moeilijk te lezen'
Wees niet bang, die volgt nog welquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd ....en als ze het gisteren had geweten had mo ook sterker gestaan tijdens die discussie.
Maar thanks .... ben weer up to date.... hoopte stiekum eigenlijk wel op 'n bitchfight maar die is dus achterwege gebleven
Uitdrukkingsloos, dat is het woord wat ik zocht. Net zo als die Breukhoven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Botox maakt uitdrukkingsloos, dus kan kloppen...
Flappen die van jou ook opzij? de mijne welquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef flugeltje het volgende:
toch wel knap dat die tieten recht omhoog blijven staan als ze op d'r rug ligt...
Ergens jammer, maar zoals Capt Caveman ook al zegt als hij wel op de bank zou zitten was die reactie anders geweest. thanksquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
storm in een glas water, heel nuchter dus. Mo en maik begrepen het wel.
dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flappen die van jou ook opzij? de mijne wel
Als je op je 17e voor het eerst je tieten laat liften...quote:
Schande toch? 8 weken in een huis en de vrouwen drukken allemaal 0 tot 1 keer. SANCTIE! Het spel moet actief gespeeld worden zei men vooraf (is 1 van de regels)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Laura en sharon staan er niet bij.
Laura de enige die nog niet gedrukt heeft???
Zou nu nog niet willen liften, misschien met een jaartje of 5quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je op je 17e voor het eerst je tieten laat liften...
Daarin onderscheiden de neppers zich van de echte, de echte nemen ook een relaxhouding aan als je zelf gaat liggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je op je 17e voor het eerst je tieten laat liften...
en omaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
joanna heeft kennelijk geen vriendenkring..doet alles met mama
Mijne wel ...... kan er gvd bijna mee voetballenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flappen die van jou ook opzij? de mijne wel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
joanna heeft kennelijk geen vriendenkring..doet alles met mama
Klopt maar ze zit sinds haar geheim geraden is al met minder dan 2500 E.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Laura en sharon staan er niet bij.
Laura de enige die nog niet gedrukt heeft???
Je kunt ook actief spelen zonder te drukken natuurlijk. Al vind ik Laura ook daarin niet actief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Schande toch? 8 weken in een huis en de vrouwen drukken allemaal 0 tot 1 keer. SANCTIE! Het spel moet actief gespeeld worden zei men vooraf (is 1 van de regels)
hahahaha echt wel, maar ze moeten niet al te relaxed wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarin onderscheiden de neppers zich van de echte, de echte nemen ook een relaxhouding aan als je zelf gaat liggen
Laura is alléén actief in kriebelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook actief spelen zonder te drukken natuurlijk. Al vind ik Laura ook daarin niet actief.
Dus mevroi die beweert de beste tieten te hebben gekocht, liegt daar ook al over?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarin onderscheiden de neppers zich van de echte, de echte nemen ook een relaxhouding aan als je zelf gaat liggen
Ow, oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt maar ze zit sinds haar geheim geraden is al met minder dan 2500 E.
al heeft die wel aangegeven dat ze gaat drukken als ze genoeg heeft toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook actief spelen zonder te drukken natuurlijk. Al vind ik Laura ook daarin niet actief.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus mevroi die beweert de beste tieten te hebben gekocht, liegt daar ook al over?
Het is niet haar geheim maar hij zit er niet naast want ze doet wel eens klusjes voor de stemquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
Gerard is er van overtuigd dat Joanne een medewerker van de stem is.
Ik vind Mo en Laura veruit de meest actieve vrouwen in het spel, brainstormen veel met anderen ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben 'keihard' bewijs nu!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat luisteren ze allemaal naar die kut.
Dan hebben we altijd dokter Schumacher nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahaha echt wel, maar ze moeten niet al te relaxed worden
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben 'keihard' bewijs nu!
Ze leek toch ouder als 49 jaar vorige week in de liveuitzending?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
mama is dus 49....ze kreeg jo op haar 25ste..fijn , weten we dat ook weer
49??? meen je niet!! Ik ben 45 en zie er niet uit als een oud wijfquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze leek toch ouder als 49 jaar vorige week in de liveuitzending?
Praat jij mama ook maar weer een nieuwe face-lift aan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef delfse het volgende:
[..]
dat bedoel ik ...ik vond haar ook ondanks de botox echt niet mooi of jongquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef delfse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef IP-king het volgende:
[..]
Beste tieten die heb je. Je kunt zo never nooit niet kopen.
Met al die kleine opdrachtjes moet ze toch ook wel weer wat hebben? 100 hier, 500 daar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
al heeft die wel aangegeven dat ze gaat drukken als ze genoeg heeft toch?
Is gratis in haar eigen kliniekquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Praat jij mama ook maar weer een nieuwe face-lift aan!
Laatste keer, zij heeft geen kliniek, zij is tussenpersoon, praat mensen nieuwe tieten aan en schuift ze door naar een plastisch chirurg.quote:
Laura vind ik wel Hummie's grootste miskleun.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
1500 ong dacht ze gisteren, dus zal niet lang meer duren voor ze kan laten zien dat ze wel wil spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Met al die kleine opdrachtjes moet ze toch ook wel weer wat hebben? 100 hier, 500 daar.
Ik heb anders op het Borstenforum gelezen dat er heel wat artsen niet meer met haar willen werken.quote:
Dan kan het nog voor een koopje. Ze heeft het iedere keer over mijn moeder en haar kliniek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laatste keer, zij heeft geen kliniek, zij is tussenpersoon, praat mensen nieuwe tieten aan en schuift ze door naar een plastisch chirurg.
Guido loopt heel vaak weg als Laura een tijdje bij hem zit. En dat moet hij blijven doen wil hij interesant blijven .quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef marky het volgende:
Volgens mij nog steeds nog wel vertrouwen tussen Guido en Laura.
Vast die keeper, die zich ook met een voorbinddildo in zijn ass liet naaien, stond op you-tube.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef mootie het volgende:
Joanne heeft gedate met een voetballer van ADO, hij zit nu in Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |