quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt echt op Conny Breukhoven hoe ze er nu uitziet. Ik kan helaas geen foto van Connie vinden die die look heeft.
Als ze slim zijn weten Gerard, Flip en Sharon zowieso al dat die bingo-vraag 3? weken geleden bij Servio kan horen aangezien de andere vragen op hun eigen geheim sloeg en Servio wist onmiddelijk dat er 75 bingoballen in een spel zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Hoe kwam Geer nu op 'bingo' dan?
Door de bingo vraag?
die pony danquote:
Diezelfde nietszeggende doodse blik.quote:
jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
Heeft Jo al verteld wie ze genomineerd heeft?
Okay ... jammer heb ik gemist. Hoe waren de reactiesquote:
Ja, en Mo heeft daar (nu) blijkbaar geen problemen mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:09 schreef Little_Lunatic het volgende:
Heeft Jo al verteld wie ze genomineerd heeft?
quote:
storm in een glas water, heel nuchter dus. Mo en maik begrepen het wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Okay ... jammer heb ik gemist. Hoe waren de reacties
Idd ....en als ze het gisteren had geweten had mo ook sterker gestaan tijdens die discussie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ja, en Mo heeft daar (nu) blijkbaar geen problemen mee.
Was wel anders geweest als Maikie wel genomineerd zou zijn....
Botox maakt uitdrukkingsloos, dus kan kloppen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard tegen Joanna 'Je bent heel moeilijk te lezen'
Karim heeft hem verteld daar nog niet op te drukken though, omdat er nog andere lijntjes bezig zijn naar haar. Hij loopt gewoon te fucken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
Gerard is er van overtuigd dat Joanne een medewerker van de stem is.
Gerard houdt zich blijkbaar erg bezig met het lezen van mensen, oogbewegingen etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard tegen Joanna 'Je bent heel moeilijk te lezen'
Wees niet bang, die volgt nog welquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd ....en als ze het gisteren had geweten had mo ook sterker gestaan tijdens die discussie.
Maar thanks .... ben weer up to date.... hoopte stiekum eigenlijk wel op 'n bitchfight maar die is dus achterwege gebleven
Uitdrukkingsloos, dat is het woord wat ik zocht. Net zo als die Breukhoven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Botox maakt uitdrukkingsloos, dus kan kloppen...
Flappen die van jou ook opzij? de mijne welquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:13 schreef flugeltje het volgende:
toch wel knap dat die tieten recht omhoog blijven staan als ze op d'r rug ligt...
Ergens jammer, maar zoals Capt Caveman ook al zegt als hij wel op de bank zou zitten was die reactie anders geweest. thanksquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
storm in een glas water, heel nuchter dus. Mo en maik begrepen het wel.
dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flappen die van jou ook opzij? de mijne wel
Als je op je 17e voor het eerst je tieten laat liften...quote:
Schande toch? 8 weken in een huis en de vrouwen drukken allemaal 0 tot 1 keer. SANCTIE! Het spel moet actief gespeeld worden zei men vooraf (is 1 van de regels)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Laura en sharon staan er niet bij.
Laura de enige die nog niet gedrukt heeft???
Zou nu nog niet willen liften, misschien met een jaartje of 5quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je op je 17e voor het eerst je tieten laat liften...
Daarin onderscheiden de neppers zich van de echte, de echte nemen ook een relaxhouding aan als je zelf gaat liggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je op je 17e voor het eerst je tieten laat liften...
en omaquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
joanna heeft kennelijk geen vriendenkring..doet alles met mama
Mijne wel ...... kan er gvd bijna mee voetballenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Flappen die van jou ook opzij? de mijne wel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef Stability het volgende:
joanna heeft kennelijk geen vriendenkring..doet alles met mama
Klopt maar ze zit sinds haar geheim geraden is al met minder dan 2500 E.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Laura en sharon staan er niet bij.
Laura de enige die nog niet gedrukt heeft???
Je kunt ook actief spelen zonder te drukken natuurlijk. Al vind ik Laura ook daarin niet actief.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Schande toch? 8 weken in een huis en de vrouwen drukken allemaal 0 tot 1 keer. SANCTIE! Het spel moet actief gespeeld worden zei men vooraf (is 1 van de regels)
hahahaha echt wel, maar ze moeten niet al te relaxed wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarin onderscheiden de neppers zich van de echte, de echte nemen ook een relaxhouding aan als je zelf gaat liggen
Laura is alléén actief in kriebelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook actief spelen zonder te drukken natuurlijk. Al vind ik Laura ook daarin niet actief.
Dus mevroi die beweert de beste tieten te hebben gekocht, liegt daar ook al over?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarin onderscheiden de neppers zich van de echte, de echte nemen ook een relaxhouding aan als je zelf gaat liggen
Ow, oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Klopt maar ze zit sinds haar geheim geraden is al met minder dan 2500 E.
al heeft die wel aangegeven dat ze gaat drukken als ze genoeg heeft toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook actief spelen zonder te drukken natuurlijk. Al vind ik Laura ook daarin niet actief.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus mevroi die beweert de beste tieten te hebben gekocht, liegt daar ook al over?
Het is niet haar geheim maar hij zit er niet naast want ze doet wel eens klusjes voor de stemquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
Gerard is er van overtuigd dat Joanne een medewerker van de stem is.
Ik vind Mo en Laura veruit de meest actieve vrouwen in het spel, brainstormen veel met anderen ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben 'keihard' bewijs nu!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat luisteren ze allemaal naar die kut.
Dan hebben we altijd dokter Schumacher nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahaha echt wel, maar ze moeten niet al te relaxed worden
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben 'keihard' bewijs nu!
Ze leek toch ouder als 49 jaar vorige week in de liveuitzending?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:18 schreef Stability het volgende:
mama is dus 49....ze kreeg jo op haar 25ste..fijn , weten we dat ook weer
49??? meen je niet!! Ik ben 45 en zie er niet uit als een oud wijfquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze leek toch ouder als 49 jaar vorige week in de liveuitzending?
Praat jij mama ook maar weer een nieuwe face-lift aan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef delfse het volgende:
[..]
dat bedoel ik ...ik vond haar ook ondanks de botox echt niet mooi of jongquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef delfse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef IP-king het volgende:
[..]
Beste tieten die heb je. Je kunt zo never nooit niet kopen.
Met al die kleine opdrachtjes moet ze toch ook wel weer wat hebben? 100 hier, 500 daar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
al heeft die wel aangegeven dat ze gaat drukken als ze genoeg heeft toch?
Is gratis in haar eigen kliniekquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Praat jij mama ook maar weer een nieuwe face-lift aan!
Laatste keer, zij heeft geen kliniek, zij is tussenpersoon, praat mensen nieuwe tieten aan en schuift ze door naar een plastisch chirurg.quote:
Laura vind ik wel Hummie's grootste miskleun.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
1500 ong dacht ze gisteren, dus zal niet lang meer duren voor ze kan laten zien dat ze wel wil spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Met al die kleine opdrachtjes moet ze toch ook wel weer wat hebben? 100 hier, 500 daar.
Ik heb anders op het Borstenforum gelezen dat er heel wat artsen niet meer met haar willen werken.quote:
Dan kan het nog voor een koopje. Ze heeft het iedere keer over mijn moeder en haar kliniek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laatste keer, zij heeft geen kliniek, zij is tussenpersoon, praat mensen nieuwe tieten aan en schuift ze door naar een plastisch chirurg.
Guido loopt heel vaak weg als Laura een tijdje bij hem zit. En dat moet hij blijven doen wil hij interesant blijven .quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef marky het volgende:
Volgens mij nog steeds nog wel vertrouwen tussen Guido en Laura.
Vast die keeper, die zich ook met een voorbinddildo in zijn ass liet naaien, stond op you-tube.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef mootie het volgende:
Joanne heeft gedate met een voetballer van ADO, hij zit nu in Engeland.
wat was er vanochtend dan ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sharon mag er volgende week wel uit. Ik ben er een beetje klaar mee. Totaal op haar afgeknapt na vanochtend.
Hmm niks in de updates, wat heeft Sharon gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sharon mag er volgende week wel uit. Ik ben er een beetje klaar mee. Totaal op haar afgeknapt na vanochtend.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vast die keeper, die zich ook met een voorbinddildo in zijn ass liet naaien, stond op you-tube.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb anders op het Borstenforum gelezen dat er heel wat artsen niet meer met haar willen werken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef farscapevr8 het volgende:
hahahaha ze het gedate met stefan postma
Er werd haar gevraagd door Alnix hoe haar ideale man/jongen moet zijn. Dat was me een partijtje lang epistel dat ik dacht, jemmig meisje, je moet nog een hoop leren in het leven dat je niet al te veel eisen moet stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat
[..]
wat was er vanochtend dan ?
Er is ook een winkel bij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach gut, er komen genoeg BN-ers in haar winkel. Ze heeft toch een webshob, moet je je troep daar zelf afhalen ofzo?
aanval is de beste verdediging, zoiets was het toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar Joanna is niet fel......
Kent geen verdediging in een gesprek, slechts de aanval...
en moet ze daarom weg ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er werd haar gevraagd door Alnix hoe haar ideale man/jongen moet zijn. Dat was me een partijtje lang epistel dat ik dacht, jemmig meisje, je moet nog een hoop leren...
Jij bij die borstenpasloods van d'r moeder.quote:
een sterke reden hahaha. Ik vind Sharon nog steeds een toppertje! ze doet me een beetje aan mezelf denkenquote:
Dat is het gezegde inderdaad...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
aanval is de beste verdediging, zoiets was het toch?
hallo, ze is 20, dan vind je het toch niet vreemd dat ze nog een hoop moet leren in het leven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er werd haar gevraagd door Alnix hoe haar ideale man/jongen moet zijn. Dat was me een partijtje lang epistel dat ik dacht, jemmig meisje, je moet nog een hoop leren in het leven dat je niet al te veel eisen moet stellen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de keeper van den haag van den haag van den haag de keeper van den haag heeft een dildo in z'n maag een dildo een dildo dat is tog niet gezond het wil wel het wil wel een dildo in z'n kont
dat is meer het probleem ja, ze neemt niks over van ander want ze weet alles al zo goed... (denkt ze)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is het gezegde inderdaad...
Maar ze mag ook wel eens iets overnemen van een ander, zoals de manier van communiceren van Karim bijvoorbeeld.
juistemquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hallo, ze is 20, dan vind je het toch niet vreemd dat ze nog een hoop moet leren in het leven?
Dat ze inderdaad niet alles maar kan krijgen wat en hoe zij het wil...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hallo, ze is 20, dan vind je het toch niet vreemd dat ze nog een hoop moet leren in het leven?
Ik ken ook een hele boel bn'ers, wie nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
"Joan kent genoeg BNérs natuurlijk maar kan niet zeggen wie"
Wijsdoenerij om niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
Nee, das discretiequote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
veel beter want wie wil er nou met haar ge-associeerd worden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, das discretieen ook beter voor de Bnn'rs
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
Vanmiddag zei Aafke dat Jo bij talpa heeft gewerkt in een progamma met Humberto tan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
o nu komt er partij vuiligheid over der vent !
Kijk je uit met het gebruik van knoflook meisje, anders hebben je collega's een probleem ;-).quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
smakelijk! en we zullen het in de gaten houden voor je vanaaf!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Valt nog mee, vooralsnog maakt hij alleen rommel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
o nu komt er partij vuiligheid over der vent !
hahahah, mijn collegas niet, mijn clienten welquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk je uit met het gebruik van knoflook meisje, anders hebben je collega's een probleem ;-).
Aha, hahah, ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahah, mijn collegas niet, mijn clienten wel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je mag komen eten hoor, is genoeg
er kwamen zelfs complimentjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt nog mee, vooralsnog maakt hij alleen rommel.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
lol... schroothandelaar!! Dennis de lompeboer.
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer kooptquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
lol... schroothandelaar!! Dennis de lompeboer.
Op haar Hyves.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
Had iemand nou een foto van die vent van Joanne?
een soort frans duits dus.... nee super !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer koopt
Is er iets mis met kampers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer koopt
eet smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaan we weer!!!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
Had iemand nou een foto van die vent van Joanne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef Urb het volgende:
"Hij geniet van het leven en ik doe wat er gedaan moet worden"
quote:Ferro en non-ferroIn de metaalhandel wordt onderscheid gemaakt tussen de ferrometalen en non-ferrometalen. IJzer en alle legeringen op basis van ijzer worden ferrometalen genoemd, en de overige metalen, zoals aluminium, goud en koper, worden non-ferrometalen genoemd
wordt het toch weer gezelligquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaan we weer!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Niks, behalve mss dan dat ze zich snel aangesproken voelen.
dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Niks, behalve mss dan dat ze zich snel aangesproken voelen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Thanks..Ja die ziet er Joannawaardig 20.000.000 % uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei net een keer of tig dat het kantoor in Rotterdam zit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef MargrietV het volgende:
Hij kwam toch uit Eindhoven... de bekendste lompenboer daar heette Vorstenbosch
Maar de manier waarop ze het vertelt word ik een beetje eng van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen, die jongen doet het gewoon goed. Voor zijn 30e heeft hij alles op orde.
wtf?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Net weer een geweldige fout van SST.nl er stond bij het nieuws een item over Joanna en Philip met daarachter tussen haakjes de tekst zondag pas online. Ok Philip blijft dus.
Jij gelooft alles wat Joanna vertelt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen, die jongen doet het gewoon goed. Voor zijn 30e heeft hij alles op orde.
als dat zo is he ,vergeet niet joanne heeft een eigen wereldje !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Ze moeten hem wel ff bellen anders vergeet hij jo's nieuwe auto op te halenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Net weer een geweldige fout van SST.nl er stond bij het nieuws een item over Joanna en Philip met daarachter tussen haakjes de tekst zondag pas online. Ok Philip blijft dus.
Oh ik geloof best dat hij een goedlopend bedrijf heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat Joanna vertelt?
zo intelligent ,hij vergeet rekeningen te betalen en zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze moeten hem wel ff bellen anders vergeet hij jo's nieuwe auto op te halen
Hou jij eens op met je kritiek op medechatters. Ze heeft van de week het over Eindhoven gehad! Dat jij niet alles hoort of meekrijgt, betekent niet dat anderen iets wel of niet gehoord hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei net een keer of tig dat het kantoor in Rotterdam zit.
Linkje? Ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
printscreen??quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Waar ging het over dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Ik geloof er geen moer van. Binnen een jaar zo'n 'topbedrijf' hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat hij een goedlopend bedrijf heeft.
Dat dus, iemand die zo slim is in zaken enzo denkt wel aan een auto óf betaald er iemand voor om aan dat soort dingen te denken....quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze moeten hem wel ff bellen anders vergeet hij jo's nieuwe auto op te halen
Daar kwam hij oorspronkelijk vandaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hou jij eens op met je kritiek op medechatters. Ze heeft van de week het over Eindhoven gehad! Dat jij niet alles hoort of meekrijgt, betekent niet dat anderen iets wel of niet gehoord hebben.
Misschien denkt ze wel dat ze een heel ander geheim heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze is trots op haar slaapwandelen?
Onderdeel geweest?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef Capt1caveman het volgende:
Nu krijgen ze uitleg hoe het wel of niet mag of moet.....
quote:
Code Broodquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:46 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn nu een code aan het afspreken met elkaar om de regels niet te overtreden...
Ah, ze gooien de telefoon er dus zometeen weer in om de gesprekken te laten verstommen...
Wat opgepakt wordt als overtreding.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef TWP het volgende:
Monique zei dat de makers van SST er af en toe wat clue's in gooien om ze op het verkeerde been te zetten.
Ah de z van ze dus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef TWP het volgende:
Ze mogen niet 'ze' zeggen (als het over de programmamakers gaat), maar ze moeten het De Stem noemen.
En dat mag niet gezegd worden? We weten toch allemaal dat we in de zeik genomen worden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef TWP het volgende:
Monique zei dat de makers van SST er af en toe wat clue's in gooien om ze op het verkeerde been te zetten.
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef knagsje het volgende:
de makers vallen steeds meer door de mand
ik vind het zelfs beledigend worden naar de fokkers toe om zo te denken dat fokkers dom zijn...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef delfse het volgende:
[..]
De makers denken dat de streamers achterlijk zijn we weten echt wel dat het hele progamma gescript is. Iedere keer als je je pc op fok sst zet kijk je naar een soap.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef Vultarian het volgende:
dit kunnen ze toch niet goed rekenen![]()
ow sorry ik bedoel de stem
Ik vraag het nog maar een keer. Linkje of printscreen? Ik kan niks vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Check de updates.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef meneertje1972 het volgende:
MENSEN was ff weg. Was is Flip aan het doen? Een clown? Hij lijkt al op een clown. Waarom een clown is geen clue!
Hij krijgt vanavond een promo filmpje alleen voor zichzelf denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef flugeltje het volgende:
Zie je nou
Het vriendje van Jo wordt ook al de hand boven het hoofd gehouden
Darn zeg, je zou toch verwachten dat ze het iets minder obvious zouden doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |