Ik ken ook een hele boel bn'ers, wie nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
"Joan kent genoeg BNérs natuurlijk maar kan niet zeggen wie"
Wijsdoenerij om niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
Nee, das discretiequote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
veel beter want wie wil er nou met haar ge-associeerd worden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, das discretieen ook beter voor de Bnn'rs
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
Vanmiddag zei Aafke dat Jo bij talpa heeft gewerkt in een progamma met Humberto tan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
o nu komt er partij vuiligheid over der vent !
Kijk je uit met het gebruik van knoflook meisje, anders hebben je collega's een probleem ;-).quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
smakelijk! en we zullen het in de gaten houden voor je vanaaf!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Valt nog mee, vooralsnog maakt hij alleen rommel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
o nu komt er partij vuiligheid over der vent !
hahahah, mijn collegas niet, mijn clienten welquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk je uit met het gebruik van knoflook meisje, anders hebben je collega's een probleem ;-).
Aha, hahah, ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahah, mijn collegas niet, mijn clienten wel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je mag komen eten hoor, is genoeg
er kwamen zelfs complimentjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt nog mee, vooralsnog maakt hij alleen rommel.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
lol... schroothandelaar!! Dennis de lompeboer.
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer kooptquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
lol... schroothandelaar!! Dennis de lompeboer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |