wat was er vanochtend dan ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sharon mag er volgende week wel uit. Ik ben er een beetje klaar mee. Totaal op haar afgeknapt na vanochtend.
Hmm niks in de updates, wat heeft Sharon gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sharon mag er volgende week wel uit. Ik ben er een beetje klaar mee. Totaal op haar afgeknapt na vanochtend.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vast die keeper, die zich ook met een voorbinddildo in zijn ass liet naaien, stond op you-tube.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb anders op het Borstenforum gelezen dat er heel wat artsen niet meer met haar willen werken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef farscapevr8 het volgende:
hahahaha ze het gedate met stefan postma
Er werd haar gevraagd door Alnix hoe haar ideale man/jongen moet zijn. Dat was me een partijtje lang epistel dat ik dacht, jemmig meisje, je moet nog een hoop leren in het leven dat je niet al te veel eisen moet stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat
[..]
wat was er vanochtend dan ?
Er is ook een winkel bij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ach gut, er komen genoeg BN-ers in haar winkel. Ze heeft toch een webshob, moet je je troep daar zelf afhalen ofzo?
aanval is de beste verdediging, zoiets was het toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Maar Joanna is niet fel......
Kent geen verdediging in een gesprek, slechts de aanval...
en moet ze daarom weg ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er werd haar gevraagd door Alnix hoe haar ideale man/jongen moet zijn. Dat was me een partijtje lang epistel dat ik dacht, jemmig meisje, je moet nog een hoop leren...
Jij bij die borstenpasloods van d'r moeder.quote:
een sterke reden hahaha. Ik vind Sharon nog steeds een toppertje! ze doet me een beetje aan mezelf denkenquote:
Dat is het gezegde inderdaad...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
aanval is de beste verdediging, zoiets was het toch?
hallo, ze is 20, dan vind je het toch niet vreemd dat ze nog een hoop moet leren in het leven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er werd haar gevraagd door Alnix hoe haar ideale man/jongen moet zijn. Dat was me een partijtje lang epistel dat ik dacht, jemmig meisje, je moet nog een hoop leren in het leven dat je niet al te veel eisen moet stellen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de keeper van den haag van den haag van den haag de keeper van den haag heeft een dildo in z'n maag een dildo een dildo dat is tog niet gezond het wil wel het wil wel een dildo in z'n kont
dat is meer het probleem ja, ze neemt niks over van ander want ze weet alles al zo goed... (denkt ze)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is het gezegde inderdaad...
Maar ze mag ook wel eens iets overnemen van een ander, zoals de manier van communiceren van Karim bijvoorbeeld.
juistemquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hallo, ze is 20, dan vind je het toch niet vreemd dat ze nog een hoop moet leren in het leven?
Dat ze inderdaad niet alles maar kan krijgen wat en hoe zij het wil...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hallo, ze is 20, dan vind je het toch niet vreemd dat ze nog een hoop moet leren in het leven?
Ik ken ook een hele boel bn'ers, wie nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
"Joan kent genoeg BNérs natuurlijk maar kan niet zeggen wie"
Wijsdoenerij om niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
Nee, das discretiequote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
veel beter want wie wil er nou met haar ge-associeerd worden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, das discretieen ook beter voor de Bnn'rs
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
Vanmiddag zei Aafke dat Jo bij talpa heeft gewerkt in een progamma met Humberto tan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Urb het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
o nu komt er partij vuiligheid over der vent !
Kijk je uit met het gebruik van knoflook meisje, anders hebben je collega's een probleem ;-).quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
smakelijk! en we zullen het in de gaten houden voor je vanaaf!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Valt nog mee, vooralsnog maakt hij alleen rommel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
o nu komt er partij vuiligheid over der vent !
hahahah, mijn collegas niet, mijn clienten welquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk je uit met het gebruik van knoflook meisje, anders hebben je collega's een probleem ;-).
Aha, hahah, ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
hahahah, mijn collegas niet, mijn clienten wel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Je mag komen eten hoor, is genoeg
er kwamen zelfs complimentjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Valt nog mee, vooralsnog maakt hij alleen rommel.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
lol... schroothandelaar!! Dennis de lompeboer.
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer kooptquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef MargrietV het volgende:
lol... schroothandelaar!! Dennis de lompeboer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |