Op haar Hyves.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
Had iemand nou een foto van die vent van Joanne?
een soort frans duits dus.... nee super !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer koopt
Is er iets mis met kampers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer koopt
eet smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaan we weer!!!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
Had iemand nou een foto van die vent van Joanne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef Urb het volgende:
"Hij geniet van het leven en ik doe wat er gedaan moet worden"
quote:Ferro en non-ferroIn de metaalhandel wordt onderscheid gemaakt tussen de ferrometalen en non-ferrometalen. IJzer en alle legeringen op basis van ijzer worden ferrometalen genoemd, en de overige metalen, zoals aluminium, goud en koper, worden non-ferrometalen genoemd
wordt het toch weer gezelligquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaan we weer!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Niks, behalve mss dan dat ze zich snel aangesproken voelen.
dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Niks, behalve mss dan dat ze zich snel aangesproken voelen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Thanks..Ja die ziet er Joannawaardig 20.000.000 % uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |