Op haar Hyves.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
Had iemand nou een foto van die vent van Joanne?
een soort frans duits dus.... nee super !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer koopt
Is er iets mis met kampers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha gewoon een kamper dus, die oud ijzer koopt
eet smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Annelies-G het volgende:
Zo dan, redbull is op. Ik begin maar eens met de shoarma schotel. Lekker op tijd eten, heb avonddienst, voor mij geen SST vanavond
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaan we weer!!!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef TWP het volgende:
Had iemand nou een foto van die vent van Joanne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef Urb het volgende:
"Hij geniet van het leven en ik doe wat er gedaan moet worden"
quote:Ferro en non-ferroIn de metaalhandel wordt onderscheid gemaakt tussen de ferrometalen en non-ferrometalen. IJzer en alle legeringen op basis van ijzer worden ferrometalen genoemd, en de overige metalen, zoals aluminium, goud en koper, worden non-ferrometalen genoemd
wordt het toch weer gezelligquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaan we weer!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Niks, behalve mss dan dat ze zich snel aangesproken voelen.
dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Niks, behalve mss dan dat ze zich snel aangesproken voelen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Thanks..Ja die ziet er Joannawaardig 20.000.000 % uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei net een keer of tig dat het kantoor in Rotterdam zit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef MargrietV het volgende:
Hij kwam toch uit Eindhoven... de bekendste lompenboer daar heette Vorstenbosch
Maar de manier waarop ze het vertelt word ik een beetje eng van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen, die jongen doet het gewoon goed. Voor zijn 30e heeft hij alles op orde.
wtf?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Net weer een geweldige fout van SST.nl er stond bij het nieuws een item over Joanna en Philip met daarachter tussen haakjes de tekst zondag pas online. Ok Philip blijft dus.
Jij gelooft alles wat Joanna vertelt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen, die jongen doet het gewoon goed. Voor zijn 30e heeft hij alles op orde.
als dat zo is he ,vergeet niet joanne heeft een eigen wereldje !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Ze moeten hem wel ff bellen anders vergeet hij jo's nieuwe auto op te halenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:40 schreef mootie het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Net weer een geweldige fout van SST.nl er stond bij het nieuws een item over Joanna en Philip met daarachter tussen haakjes de tekst zondag pas online. Ok Philip blijft dus.
Oh ik geloof best dat hij een goedlopend bedrijf heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat Joanna vertelt?
zo intelligent ,hij vergeet rekeningen te betalen en zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze moeten hem wel ff bellen anders vergeet hij jo's nieuwe auto op te halen
Hou jij eens op met je kritiek op medechatters. Ze heeft van de week het over Eindhoven gehad! Dat jij niet alles hoort of meekrijgt, betekent niet dat anderen iets wel of niet gehoord hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei net een keer of tig dat het kantoor in Rotterdam zit.
Linkje? Ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
printscreen??quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Waar ging het over dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef marky het volgende:
Ik geloof er geen moer van. Binnen een jaar zo'n 'topbedrijf' hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat hij een goedlopend bedrijf heeft.
Dat dus, iemand die zo slim is in zaken enzo denkt wel aan een auto óf betaald er iemand voor om aan dat soort dingen te denken....quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze moeten hem wel ff bellen anders vergeet hij jo's nieuwe auto op te halen
Daar kwam hij oorspronkelijk vandaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hou jij eens op met je kritiek op medechatters. Ze heeft van de week het over Eindhoven gehad! Dat jij niet alles hoort of meekrijgt, betekent niet dat anderen iets wel of niet gehoord hebben.
Misschien denkt ze wel dat ze een heel ander geheim heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze is trots op haar slaapwandelen?
Onderdeel geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |