klopt maar kunt het maar een keer gezegd hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijk
quote:
Geweldig dankje ,daar hoopte ik al op !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Binnen een kwartier zet ik even tijdelijk de spixtv stream aan om te proefdraaien voor vanavond!
link: http://www.spixtv.nl/live.php
heb zojuist nieuwe coaxkabel aangelegd, en moet nu even het geluid oplossen! (en dat gaat vast en zeker goedkomen)
Maar waarom bij Stervio een SL en nu niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef mootie het volgende:
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...
Hell Yeahquote:
Aanvaard mijn nederige excusesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je had me anders best welkom mogen heten vandaag, incluis koffie
Hij doet het wel met veel meer plezier dan Flip bij zijn opdracht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
het mooiste ervan is, is dat hij er niets mee verdient.....raakte 500 kwijt omdat ie de foon te vroeg oppakte, en krijgt 500 als de opdracht lukt
ja dat sowieso...heel leuk om hem eens lekker bezig te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet het wel met veel meer plezier dan Flip bij zijn opdracht.![]()
Doe de olympische vlinderslag!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Aanvaard mijn nederige excuses
Dat is er nog niet he? Dat iemand gewoon gaat zitten tijdens een opdracht om de ander te naaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef akveor het volgende:
Ja joh, kweek nog maar meer samenhorigheid in deze groep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |