klopt maar kunt het maar een keer gezegd hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te reageren, natuurlijk
quote:
Geweldig dankje ,daar hoopte ik al op !!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoi!
Binnen een kwartier zet ik even tijdelijk de spixtv stream aan om te proefdraaien voor vanavond!
link: http://www.spixtv.nl/live.php
heb zojuist nieuwe coaxkabel aangelegd, en moet nu even het geluid oplossen! (en dat gaat vast en zeker goedkomen)
Maar waarom bij Stervio een SL en nu niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef mootie het volgende:
En ook top dat de stem het echt aangaf: Guido, we weten allemaal dat je niet de actiefste in het huis bent...
Hell Yeahquote:
Aanvaard mijn nederige excusesquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je had me anders best welkom mogen heten vandaag, incluis koffie
Hij doet het wel met veel meer plezier dan Flip bij zijn opdracht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef Stability het volgende:
het mooiste ervan is, is dat hij er niets mee verdient.....raakte 500 kwijt omdat ie de foon te vroeg oppakte, en krijgt 500 als de opdracht lukt
ja dat sowieso...heel leuk om hem eens lekker bezig te zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet het wel met veel meer plezier dan Flip bij zijn opdracht.![]()
Doe de olympische vlinderslag!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Aanvaard mijn nederige excuses
Dat is er nog niet he? Dat iemand gewoon gaat zitten tijdens een opdracht om de ander te naaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef akveor het volgende:
Ja joh, kweek nog maar meer samenhorigheid in deze groep...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Connie zit al weer bij de phone
[ afbeelding ]
Idd je ziet nog steeds wat borstvorming.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het weet.....
Bikkelquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
http://spixtv.nl/live.php
nu nog geluid
Philip is misschien wel de minnaar van Hummie van Tonnekreek de heksquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Guido deed het wel goed, beter dan die flut opdracht van lip, die gewoon mislukt was maar toch goedgekeurd werd.
tijd voor een borstverkleiningquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het weet.....
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha ik dacht echt dat Joanna dat was tot ik beter keek..quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef meneertje1972 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
Ze zouden eigenlijk wel moeten zien dat hij rare tietjes heeft. Waarschijnlijk zeggen ze er niks over omdat ze het sneu vinden.quote:
De stem moet meer verdeel en heers toepassen.... zo wordt het werkelijk nooit wat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is er nog niet he? Dat iemand gewoon gaat zitten tijdens een opdracht om de ander te naaien.
Dat gaat je lukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
Een goed begin, is het halve werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
Huub of Jaap zouden gewoon op de bank gaan liggen als het een opdracht was die Amanda moest uitvoeren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef akveor het volgende:
[..]
De stem moet meer verdeel en heers toepassen.... zo wordt het werkelijk nooit wat.
De ene slappe opdracht na de andere.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef flugeltje het volgende:
O jeetje, de regie is weer wat traag... Die SL had 10 minuten geleden gemoeten
Dan mis je de SLquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
maar ff boodschappen doen dan, laters
Zou me niet verbazen als dat echt zo zou zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip mag vast zijn clownsopdracht overnieuw doen, dit kon je natuurlijk niet uitzenden.
Dan monteren ze de lach er wel onder inderdaad....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip mag vast zijn clownsopdracht overnieuw doen, dit kon je natuurlijk niet uitzenden.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
kwali for president!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Kwaliteit het volgende:
en we hebben beeld
nu nog geluid
mietje:Pquote:
jup, ik lik als lassiequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
van de net5 kleutersite een nieuwe poll![]()
![]()
![]()
Poll
Kun jij ook goed een hond nadoen?
Ja, als ik wil ben ik net Lassie
Ik werk nog aan mijn blaf
Nee, maar een kat is voor mij geen probleem
Lijkt ook alsof ze het redelijk hebben laten versloffen, sinds gisteren is het ineens raak. Nu moet alles plots volgens de regels. Best lastig, eerst weken laten aanmodderen en dan de zweep erover.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef flugeltje het volgende:
De bewoners zijn vandaag een beetje recalcitrant, volgens mij zijn de makers, is de stem orde op zaken aan het stellen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Zixon het volgende:
Mijn neefje van 5 is bang voor het monster met 4 ogen zegtie
valt me weer tegen , dat de optie ik stink net zo uit mijn bek er niet bij staatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Stability het volgende:
van de net5 kleutersite een nieuwe poll![]()
![]()
![]()
Poll
Kun jij ook goed een hond nadoen?
Ja, als ik wil ben ik net Lassie
Ik werk nog aan mijn blaf
Nee, maar een kat is voor mij geen probleem
jij hebt er toch maar 2??quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Zixon het volgende:
Mijn neefje van 5 is bang voor het monster met 4 ogen zegtie
quote:SecretStory_FOK Secret Story Secrets
De rode telefoon, het verboden luik en het geheim van monique. Vanavond. Zie [Kijkcijfers] Aftellen naar het einde van Secret Story? #7 #sstnl #secretstory
10 Mar Favorite Retweet Reply »
SecretStory_FOK Secret Story Secrets
Een van de bewoners gaat het verboden luik in de tuin openen vanavond! praat mee op http://bit.ly/g25qyR #sstnl #secretstory #secretstorynl
10 Mar Favorite Retweet Reply
Hey beeb!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef flugeltje het volgende:
De bewoners zijn vandaag een beetje recalcitrant, volgens mij zijn de makers, is de stem orde op zaken aan het stellen...
quote:
Haaiquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hey beeb!![]()
Ik duik even de SV in, want ik heb continue mee zitten lezen (dacht ik), maar snap niks van de flip + clownneus-opdracht.
Geen idee. Vaag dit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Het verboden luik waar Servio al 2 weken de sleutel van heeft?
Ah ok, thxquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haai
Aan die clownsneus is niets te snappen hoor, hij moest de bewoners aan het lachen maken. Dat lukte niet, maar hij kreeg toch z'n beloning...
dat viel mij ook op .. .tweets zijn van verleden weekquote:
Vergeet ik alleen nog te melden dat de telefoon heel toevallig net ging toen Philip als enige in de buurt was... Joanna heeft ook wat geregeld voor d'r vriendjes. Ze laat wel vaker vanuit de KvdW bellen naar mensen die ze wil helpen...quote:
je word hier ook altijd geneptquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
dat viel mij ook op .. .tweets zijn van verleden week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |