en dat lachje ook!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef henkbarte het volgende:
Zo nou echt een dikke clue voor Servio. Ik had gelijk Bingokongingin geroepen als ik daar nu zat ...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
Krijg ik dan ontstoken ogen zegt Phillip
Oh ja, nee idd. Die blijft nu 1000% zeker..quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef Zixon het volgende:
Maar dit betekend dus dat Servio gaat blijven, want drukken mag vandaag niet meer dus clue's hierover geven heeft ook geen nut als hij er vanavond uit is
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef Ceetje.. het volgende:
sharon: ik wil het jurkje wel aan, alleen als ik zelf mag rimpelen
Nah die andere kloe net was voor Flip, zegt niet veel denk ik want Guido's geheim is geraden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Oh ja, nee idd. Die blijft nu 1000% zeker..
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
dit programma is een slecht voorbeeld voor mijn hond... die ligt nu uitgebreid haar tietjes te showen en snurkt zich suf.
ahh wat lief ,kuzzzzzzzzz voor je hondjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
dit programma is een slecht voorbeeld voor mijn hond... die ligt nu uitgebreid haar tietjes te showen en snurkt zich suf.
Jahaa, we weten het nu welquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zag Conny Breukhoven net in het huis.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Stability het volgende:
de dames krijgen geld....de heren ( sommigen) krijgen oog ontsteking
Clou voor Servio!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
De mannen zitten voor lul en de vrouwen krijgen het geld. hahaha
Ja maar waarschijnlijk gaan ze het weer aan Joan's Kloe ( damesschoen ) linken, als ik Mo en Aaf zo hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
snapt nou niemand dat dat een clue is?
Die is lekker fanatiek bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef TimeJumper het volgende:
Flip het kind rent gelijk weer naar de telefoon om daar te wachten
vrouwen... 4 estafette laten zwemmen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef wildstar het volgende:
Bij de volgende foon................alle dames het zwembad in en 2 baantjes zwemmen
JAA maar snapt nou niemand dat niemand ooit van ''bingokongingin'' heeft gehoord :|quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
snapt nou niemand dat dat een clue is?
onder water!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef wildstar het volgende:
Bij de volgende foon................alle dames het zwembad in en 2 baantjes zwemmen
Ik had daar idd ook nog nooit van gehoord tot SSTquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
JAA maar snapt nou niemand dat niemand ooit van ''bingokongingin'' heeft gehoord :|
Weet ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Nah die andere kloe net was voor Flip, zegt niet veel denk ik want Guido's geheim is geraden.
Dit doet ze hoogstens denken aan een travestiet, hoe ze ooit op bingokoningin moeten komen is me een raadsel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
JAA maar snapt nou niemand dat niemand ooit van ''bingokongingin'' heeft gehoord :|
Karim lijkt hier behoorlijk veel op Jason Ricci (bluesharpspeler)quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer van Nina Ricci??quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Karim lijkt hier behoorlijk veel op Jason Ricci (bluesharpspeler)
Ik vind dat ook echt stomquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze kunnen toch niet drukken voor het geheim want de KvdW is gesloten tot morgen. Belachelijk eigenlijk maja.
Ja voor Guido kunnen ze niets meer doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef marky het volgende:
Dus er komen nu clue's in voor Philip en Servio. Dat betekend dat het einde oefening wordt voor Guido.
lijkt me duidelijk. Zei dat een paar uur terug alquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef marky het volgende:
Dus er komen nu clue's in voor Philip en Servio. Dat betekend dat het einde oefening wordt voor Guido.
Dat wil ik echt niet geloven. Als ze het zo opzichtig doen dan ga ik denk stoppen met kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef marky het volgende:
Dus de Ralf Mackenbach truc gaan ze vanavond ook weer uithalen. Servio blijft erin ondanks alles en Guido gaat eruit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk. Zei dat een paar uur terug al
Vooral als je je nooit op het bingopad begeeft of hebt begeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ik zeg ja,quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dus de Ralf Mackenbach truc gaan ze vanavond ook weer uithalen. Servio blijft erin ondanks alles en Guido gaat eruit.
Het maakt toch niet uit want de geweldige redactie heeft besloten de kvdw 2 dagen te sluiten. Waarom? Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef Urb het volgende:
Laura, ga door. "Drag-queen, en dat kan er maar 1 zijn in dit huis"![]()
Waarschijnlijk gokken ze op reuring in de media omdat mensen misschien in opstand komen tegen deze uitslagquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat wil ik echt niet geloven. Als ze het zo opzichtig doen dan ga ik denk stoppen met kijken.![]()
De geheimen raken toch op, dus er kunnen voor steeds minderen bewoners kloe's komen.
Ja, je mening daarover is wel duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit want de geweldige redactie heeft besloten de kvdw 2 dagen te sluiten. Waarom? Gewoon omdat het kan.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Mylene het volgende:
De opdracht van het zwemmen is een clue naar het geheim van Philip. Karim en Gerard moesten dit samen doen. Het samen slaat op de relatie die Philip heeft gehad met zwemster Femke Heemskerk.
Anders is er teveel materiaal voor de daily, dat moet gefaseerd gebeuren daarom kan er even niet gedrukt worden op geheimenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit want de geweldige redactie heeft besloten de kvdw 2 dagen te sluiten. Waarom? Gewoon omdat het kan.
Ik geloof er ook geen bal van, vorige keer won die Servio de laatste 24 uur rond de 10%quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat wil ik echt niet geloven. Als ze het zo opzichtig doen dan ga ik denk stoppen met kijken.![]()
De geheimen raken toch op, dus er kunnen voor steeds minderen bewoners kloe's komen.
Dat kun je wel zeggen.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Anders is er teveel materiaal voor de daily, dat moet gefaseerd gebeuren daarom kan er even niet gedrukt worden op geheimen.
Van Karim heb ik al aardig wat clues gezien....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim gaat winnen, daar komen nooit clues over en welke clue er eventueel ook zou komen dan weet je het toch niet. Zelfde geldt bij Servio, het woord Bingokoningin is niet eens een bestaand woord laat staan dat je daar op komt als geheim.
Er zijn al verschillende clues geweest voor Karim, wel bij de tijd blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim gaat winnen, daar komen nooit clues over en welke clue er eventueel ook zou komen dan weet je het toch niet. Zelfde geldt bij Servio, het woord Bingokoningin is niet eens een bestaand woord laat staan dat je daar op komt als geheim.
Ze moeten die regel eruit halen dat je maar 1 x per week mag stemmen. Waarom niet vaker? Als je geld hebt mag je gewoon drukken!!! Geld moet rollen en kunnen andere mensen weer raden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.....
De slachtpartij van gisteren moet ook nog in een paar minuten gemonteerd worden....
ik vind dan ook , dat als iemand drukt voor het woord "drag queen " ze dat goed moeten rekenenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Toevallig heb ik dat stukje gedeeltelijk opgenomen met mijn PVR, zag er heftig uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De slachtpartij van gisteren moet ook nog in een paar minuten gemonteerd worden....
There no such thing as bad publicity zeggen ze wel eens. Dus mocht blijken dat er een oneerlijke exit zou komen dan komen er ws. meer kijkers bij dan er afhaken idd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef marky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gokken ze op reuring in de media omdat mensen misschien in opstand komen tegen deze uitslag
Yeap, en morgen gaat het vooral over vanavond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
het kan nog alle kanten op zou het wel mega raar vinden als guido nou in een moet verdwijnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Annelies-G het volgende:
Clues voor Servio en Philip. Is toch niet raar? wil niet zeggen dat Guido eruit gaat. Denk na!! zijn geheim is geraden, kunnen geen kleus voor komen
Ik snap wel dat ze het een beetje willen spreidenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze moeten die regel eruit halen dat je maar 1 x per week mag stemmen. Waarom niet vaker? Als je geld hebt mag je gewoon drukken!!! Geld moet rollen en kunnen andere mensen weer raden.
Alhoewel waarom hebben de vrouwen nog maar 1 x gedrukt. Dat is spel inactiviteit en in de regels staat dat je het spel actief moet spelen anders volgen er sancties. Maar hoe kun je er nu in godsnaam 7 weken zitten en maar 1 x drukken?
Guido heeft geen geheim meer, dus ook geen clu'squote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef marky het volgende:
maar 1 x per week zodat ze ook nadenken voor ze drukken en als iedereen zo vaak mag drukken als ze willen hebben ze in de shows niet genoeg tijd om dat "geweldige" presentatie-team in beeld te brengenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze moeten die regel eruit halen dat je maar 1 x per week mag stemmen. Waarom niet vaker? Als je geld hebt mag je gewoon drukken!!! Geld moet rollen en kunnen andere mensen weer raden.
Alhoewel waarom hebben de vrouwen nog maar 1 x gedrukt. Dat is spel inactiviteit en in de regels staat dat je het spel actief moet spelen anders volgen er sancties. Maar hoe kun je er nu in godsnaam 7 weken zitten en maar 1 x drukken?
Nu hoefde ze niet snel te reageren....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat stukje gedeeltelijk opgenomen met mijn PVR, zag er heftig uitalhoewel Monique ook wel erg hysterisch kan zijn af en toe en snel emotioneel reageert
Idd. Ik word er zo moet van soms. Het is gescript. alles is nep. Bewoners worden gestuurd. Stemmen helpt niet. Joanna is de mol. etc. KIJK DAN NIET. Iedereen heeft de keuze om te kijken of te zappenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan nog alle kanten op zou het wel mega raar vinden als guido nou in een moet verdwijnen
En dan zitten we over 2 weken met een huis vol mensen zonder geheim.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat daarvan terug gaat komen in de uitzending van vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu hoefde ze niet snel te reageren....
Als ik me goed herinner, hebben ze een half uur op haar in lopen hakken voor ze brak, anders kan ik het niet omschrijven, ze brak gewoon...
eerst nog kluisje wisselen vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat dom dat ze genomineerden de foon op laten pakken, als ze geld winnen verdwijnt dat misschien vanavond als sneeuw voor de zon.
Die kunnen in de BH.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Mylene het volgende:
Vette clue, alleen de bingoballen nog.
Nu is het zeker dat het gaat om Servio in drag, maar weten ze niet dat ze dat aan bingo moeten koppelen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat dom dat ze genomineerden de foon op laten pakken, als ze geld winnen verdwijnt dat misschien vanavond als sneeuw voor de zon.
Ze kunnen niet drukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou servio's geheim eruit moeten ?
Nee, denk dat net als vorige week een kluiswissel komt (toen Guido de kluis van Sofia kreeg) met een bepaalde opdrachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef mootie het volgende:
misschien moet hij straks in deze kleren een bingo doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu is het zeker dat het gaat om Servio in drag, maar weten ze niet dat ze dat aan bingo moeten koppelen...
hahahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Stability het volgende:
oh gatver, nou voelt ie zich straks in zn element hoor
ja das wel raar dan als ze het al zouden weten kunnen ze niet drukken ,die blijft je zal het zienquote:
Ze zitten er wel heel dicht bij, ze hebben het al over travestietenbingo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu is het zeker dat het gaat om Servio in drag, maar weten ze niet dat ze dat aan bingo moeten koppelen...
hij is niet geweest, hij zou gaan maar toen begon dit programma dus kon hij niet meequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef mangalie het volgende:
Gerard is ooit bij de travestietenbingo geweest..!!!
meezingen of dansenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef Stability het volgende:
krijgt hij alleen het geld als IEDEREEN meedanst? oh hoop toch zo dat er maar 1 is die niet meedoet
gerard stond beetje stil. SHIT SLquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef Stability het volgende:
krijgt hij alleen het geld als IEDEREEN meedanst? oh hoop toch zo dat er maar 1 is die niet meedoet
Als je nou eens 'ik denk' aan je posts toevoegt, je zet iedereen op het verkeerde been zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanavond komt er weer kluisruil van telefoon iemand die opneemt en Servio's kluis.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef mazaru het volgende:
Het kan natuurlijk ook TE belachelijk worden.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
ja hij was volop in zn element, de griezel
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef marky het volgende:
Wat er ook kan gebeuren is dat er vanavond in de live door iemand een gratis poging op een gehiem mag worden gedaan van de twee genomineerde. Op die manier houden ze het geld in de show.
dat denk ik er standaard bij bij dat soort opmerkingen, jij niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je nou eens 'ik denk' aan je posts toevoegt, je zet iedereen op het verkeerde been zo.
Hele scherpe, vandaar deze kloe-regen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef marky het volgende:
Wat er ook kan gebeuren is dat er vanavond in de live door iemand een gratis poging op een gehiem mag worden gedaan van de twee genomineerde. Op die manier houden ze het geld in de show.
Ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat denk ik er standaard bij bij dat soort opmerkingen, jij niet?
JA en daarom KvdW dicht om tijdens de live show te kunnen laten raden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Hele scherpe, vandaar deze kloe-regen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!!
![]()
![]()
![]()
dank je wel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben zo terug, ff broekenwissel hiero.....quote:
Tenzij je opgeroepen word.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:53 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
JA en daarom KvdW dicht om tijdens de live show te kunnen laten raden.
en ik vind het dus niet gek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef kyan2002 het volgende:
ja ze vinden hetgek dat het programma een flop word
Oh ja joh? Van wie heb je die wijsheid. Of denk je dat gewoon....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip moet zo al z'n ex-en opnoemen en wat die als beroep hadden.
dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Flip moet zo al z'n ex-en opnoemen en wat die als beroep hadden.
Weet niet kreeg ik net binnen via Joanna's oma, 2000% zekaaah te wettaahhhquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja joh? Van wie heb je die wijsheid. Of denk je dat gewoon....
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Weet niet kreeg ik net binnen via Joanna's oma, 2000% zekaaah te wettaahhh
ik vind servio ook engquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
Philip vond het eng dat Servio ging dansen voor hem, hij vond zwarte piet vroeger ook eng
Who caresquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:58 schreef MargrietV het volgende:
niet fluiten! Wordt mijn hond wakker
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
Philip vond het eng dat Servio ging dansen voor hem, hij vond zwarte piet vroeger ook eng
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef MargrietV het volgende:
~lol Karim en Gerard!Spotten met achternaam van Flip
Gerard vertelde dat hij niet naar een travestietenbingo kon omdat hij het huis inmoest....quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Hoe kwam Geer nu op 'bingo' dan?
Door de bingo vraag?
Volgens mij rolden ze er gewoon in (no pun intended). Ze hadden het over travestieten en toen herinnerde Gerard zich dat hij vlak voor de start van het programma naar een travestietenbingo zou gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Hoe kwam Geer nu op 'bingo' dan?
Door de bingo vraag?
Dat ja...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij rolden ze er gewoon in (no pun intended). Ze hadden het over travestieten en toen herinnerde Gerard zich dat hij vlak voor de start van het programma naar een travestietenbingo zou gaan.
Klinkt mij iets te toevallig, Geer zal het wel 'opgevangen' hebben in het hokje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij rolden ze er gewoon in (no pun intended). Ze hadden het over travestieten en toen herinnerde Gerard zich dat hij vlak voor de start van het programma naar een travestietenbingo zou gaan.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard vertelde dat hij niet naar een travestietenbingo kon omdat hij het huis inmoest....
Op die manier kwamen ze op die bingo uit...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
trek het je niet aan, ik reageer zoals jij ook reageerd, kon het ffies niet latenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Als iemand post: Lol Karim en Gerard, en verder niks, ben ik dus benieuwd wat er was.
Dan kijk je toch even in het update topic?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Als iemand post: Lol Karim en Gerard, en verder niks, ben ik dus benieuwd wat er was.
Connie's nieuwe look inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt echt op Conny Breukhoven hoe ze er nu uitziet. Ik kan helaas geen foto van Connie vinden die die look heeft.
De context was wel heeeeeeel andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
trek het je niet aan, ik reageer zoals jij ook reageerd, kon het ffies niet laten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef MargrietV het volgende:
over de achternaam van Flip ging het ... Karim tegen Gerard ik noem jouw voortaan GrosGerard
Ik vond haar meteen al op La Bquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt echt op Conny Breukhoven hoe ze er nu uitziet. Ik kan helaas geen foto van Connie vinden die die look heeft.
Daar staat niksquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch even in het update topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |