hij is niet geweest, hij zou gaan maar toen begon dit programma dus kon hij niet meequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef mangalie het volgende:
Gerard is ooit bij de travestietenbingo geweest..!!!
meezingen of dansenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef Stability het volgende:
krijgt hij alleen het geld als IEDEREEN meedanst? oh hoop toch zo dat er maar 1 is die niet meedoet
gerard stond beetje stil. SHIT SLquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef Stability het volgende:
krijgt hij alleen het geld als IEDEREEN meedanst? oh hoop toch zo dat er maar 1 is die niet meedoet
Als je nou eens 'ik denk' aan je posts toevoegt, je zet iedereen op het verkeerde been zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanavond komt er weer kluisruil van telefoon iemand die opneemt en Servio's kluis.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef mazaru het volgende:
Het kan natuurlijk ook TE belachelijk worden.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
ja hij was volop in zn element, de griezel
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef marky het volgende:
Wat er ook kan gebeuren is dat er vanavond in de live door iemand een gratis poging op een gehiem mag worden gedaan van de twee genomineerde. Op die manier houden ze het geld in de show.
dat denk ik er standaard bij bij dat soort opmerkingen, jij niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je nou eens 'ik denk' aan je posts toevoegt, je zet iedereen op het verkeerde been zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |