quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
dit programma is een slecht voorbeeld voor mijn hond... die ligt nu uitgebreid haar tietjes te showen en snurkt zich suf.
ahh wat lief ,kuzzzzzzzzz voor je hondjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
dit programma is een slecht voorbeeld voor mijn hond... die ligt nu uitgebreid haar tietjes te showen en snurkt zich suf.
Jahaa, we weten het nu welquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zag Conny Breukhoven net in het huis.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Stability het volgende:
de dames krijgen geld....de heren ( sommigen) krijgen oog ontsteking
Clou voor Servio!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
De mannen zitten voor lul en de vrouwen krijgen het geld. hahaha
Ja maar waarschijnlijk gaan ze het weer aan Joan's Kloe ( damesschoen ) linken, als ik Mo en Aaf zo hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
snapt nou niemand dat dat een clue is?
Die is lekker fanatiek bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef TimeJumper het volgende:
Flip het kind rent gelijk weer naar de telefoon om daar te wachten
vrouwen... 4 estafette laten zwemmen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef wildstar het volgende:
Bij de volgende foon................alle dames het zwembad in en 2 baantjes zwemmen
JAA maar snapt nou niemand dat niemand ooit van ''bingokongingin'' heeft gehoord :|quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
snapt nou niemand dat dat een clue is?
onder water!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef wildstar het volgende:
Bij de volgende foon................alle dames het zwembad in en 2 baantjes zwemmen
Ik had daar idd ook nog nooit van gehoord tot SSTquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
JAA maar snapt nou niemand dat niemand ooit van ''bingokongingin'' heeft gehoord :|
Weet ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Nah die andere kloe net was voor Flip, zegt niet veel denk ik want Guido's geheim is geraden.
Dit doet ze hoogstens denken aan een travestiet, hoe ze ooit op bingokoningin moeten komen is me een raadsel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
JAA maar snapt nou niemand dat niemand ooit van ''bingokongingin'' heeft gehoord :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |