quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef danilel het volgende:
clue = hand in hand met een zwemmer......
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef danilel het volgende:
clue = hand in hand met een zwemmer......
ja dacht ik ook maar volgens mij waren ze zo blij dat ze wat konden doen in het huis, dat ze er nog wat baantjes aan vast plaktenquote:
is wel een vage clue dus flip zal er niet echt zenuwachtig van wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
Weer een kloe voor Flip, die zal em nog meer gaan knijpen nu.
[..]
![]()
zou je wel willen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef danilel het volgende:
allee, een shot van de witte natte broek van Gerard?
lekker mannetje welquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
Haha Gerard heeft een heel klein kontje
Kijk naar em dan, die zit echt in de stress.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is wel een vage clue dus flip zal er niet echt zenuwachtig van worden
Ja nu zie je echt dat het een zeug is...een vette dan wel wel te verstaan...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
die rok kan echt niet bij sharon, vind ik dan he
quote:
Flip die zo graag de telefoon wil dat die in zijn bak met muesli stapt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Kijk naar em dan.
"Ik snap er nu helemaal niks meer van" zegt'ie
Dat hebben helaas alle mannen nadat ze een onderbroek zo'n 10 seconden hebben aangehadquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hebben helaas alle mannen nadat ze een onderbroek zo'n 10 seconden hebben aangehad
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Annelies-G het volgende:
De regie is ook caps aan het maken, af en toe staat het beeld stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |