Aaf wil dat Sharon het niet met die anderen over het casting verhaal heeft.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef Chanel5 het volgende:
Maar Aaf wil niet dat Sharon het met de anderen er over heeft.
Nee die zijn blind die zien ook wel dat Jo daar konstant zit.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Net cousin Itt uit The Adams Family.![]()
[ afbeelding ]
Opletten dus of ze in of voor de finale met een troostprijs naar buiten gaat. Dan valt het laatste puzzelstukje op z'n plaatsquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ze heeft dus wel duidelijk gemaakt dat Joanna gewoon in het programma gezet is. Je hoeft geen Einstein te heten om te weten dat dit onderdeel van een sponsordealtje is.
Herinneren we ons nog DGK, mede-gesponsord door Schwarzkopf, en heeeeeel toevallig komt er een dochter van een Schwarzkopf-bons als deelneemster in het spel en wandelt een paar maandjes later vrolijk naar buiten met een koffertje met 25.000 eurootjes..
Inddquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Je ogen op laten maken door iemand die zelf ontstoken ogen heeft en geen moment van haar gezicht kan blijven
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Net cousin Itt uit The Adams Family.![]()
[ afbeelding ]
laat staan een piercing nemen bij zo iemandquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Je ogen op laten maken door iemand die zelf ontstoken ogen heeft en geen moment van haar gezicht kan blijven
Nu je het zegt, moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
laat staan een piercing nemen bij zo iemand
dat is al geregeld hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:28 schreef delfse het volgende:
Philip is zo verliefd op Jo. Als Jo haar best doet in de kvdw mag hij misschien wel blijven.
Ja dat kan best aan de tussenstand te zien. Hummie wil hem ook wel houden want die bepaald wie er uit gaat.quote:
Kunnen ze daar geen missie van maken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef snetje het volgende:
zou lachen zijn als Gerard zich nu ook een pony laat knippen
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Jij kunt ook even zeggen in de KvdW dat ze naar huis moeten bellen om te zeggen dat de koekepan nog aan staat...![]()
Er is dus al heel wat gebelt voor madam
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doen)
Mevrouw matje, eerder. Alleen nog een glimmende campingsmoking erbij aantrekken...klaar!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Dat haar van mevrouw friemel
[ link | afbeelding ]
afschieten dat mormel aubquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
In iedere sst zit een Amanda van dgk alleen Jo is een nog erger dat verwende nest.
jaja....dat zegt allemaal wel weer genoeg he?quote:
Slechts 3 Ik's in 1 zin, valt nog mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef danilel het volgende:
Jo; "ik weet echt niet wat ik aan moet trekken, en ik heb ook geen schoenen hierbij,ohhhhhhhhhh ik heb echt een kutdag"
Op je knietjes onder de tafelquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doen)
lastig he tellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Slechts 3 Ik's in 1 zin, valt nog mee.
hoe laag kun je zinkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Op je knietjes onder de tafel![]()
komt helemaal goed
Heerlijk ruiken aan gebruikte slipjes...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef MargrietV het volgende:
de Stem verzamelt in zijn rariteitenkabinet strings.
Ja en weer een nieuwe outfit voor Jo......quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef delfse het volgende:
Het valt ook niet op . Hoe vaak ze zich vekleed op een dag alles voor haar website.
Vanaf volgende week donderdag zijn ze er weer. Echte Meisjes In De Junglequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
In iedere sst zit een Amanda van dgk alleen Jo is een nog erger dat verwende nest.
En dan straks op de aanrecht zitten waar vervolgens *ieks* Servio de groenten gaat snijden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft geen huidkleur-string meer, dus draagt ze maar niks onder haar jurkje
Ze zegt wel ik heb mijn strings uitgeleend nu heb ik er zelf nog maar 2 maar wij streamers weten beterquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef MargrietV het volgende:
de Stem verzamelt in zijn rariteitenkabinet strings.
Dat dus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Jij kunt ook even zeggen in de KvdW dat ze naar huis moeten bellen om te zeggen dat de koekepan nog aan staat...![]()
Er is dus al heel wat gebelt voor madam
En dan;quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan straks op de aanrecht zitten waar vervolgens *ieks* Servio de groenten gaat snijden!
heeft er niks mee te maken ik doe dat ook 7x per dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef delfse het volgende:
Het valt ook niet op . Hoe vaak ze zich vekleed op een dag alles voor haar website.
Daar gebruik je gewoon tena for men voor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken ik doe dat ook 7x per dag
(als ik weer in me box pies van het lachen)
Ben benieuwd .quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vanaf volgende week donderdag zijn ze er weer. Echte Meisjes In De Jungle
[ afbeelding ]
Groente en vlees is toch heul geen gekke combinatie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan straks op de aanrecht zitten waar vervolgens *ieks* Servio de groenten gaat snijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenapants kan ook nog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef danilel het volgende:
[..]
Daar gebruik je gewoon tena for men voor!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie kijken al veel langer naar streams dan ikquote:
Mwah, ben pas een dikke week verslaafdquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
jullie kijken al veel langer naar streams dan ik
Die hoeft alleen nog maar om te vallen.....quote:
Da's in de mode, maar dan wil ik nog liever dood gevonden wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Vultarian het volgende:
wat een vreselijke broek heeft aaf aan
Ach jah......quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
En er gaat weer een volle laag op
zijn dat die boxers van bollokus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef waxmask het volgende:
Selected by Tofs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ssssssssssssssssssttttt ik had nog gezegt alleen jij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:52 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
zijn dat die boxers van bollukus?
Daar loop je dus echt voor joker in. Afgrijselijke mode.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef waxmask het volgende:
Selected by Tofs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssttttt ik had nog gezegt alleen jij!
Maar ze moet er wel even bij zeggen dat je het bij haar kunt kopen enzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
DIt vindt is wel leuk aan Jo ze helpt iedereen met kleding. ik weet ook wel dat het reclame is voor haar site maar ze geeft makkelijk topjes weg. Mo kreeg van de week ook een mooi topje . En helpt ze Sharon ook.
maar ja als dat het enige leuke is...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
DIt vindt is wel leuk aan Jo ze helpt iedereen met kleding. ik weet ook wel dat het reclame is voor haar site maar ze geeft makkelijk topjes weg. Mo kreeg van de week ook een mooi topje . En helpt ze Sharon ook.
Dat heet klanten-binding.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ze moet er wel even bij zeggen dat je het bij haar kunt kopen enzo
Tja dat is makkelijk weggeven als je een eigen winkel hebt en ma betaald alles.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
Tja de reclame heeft ze ook wel nodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
Dat heb ik niet gehoord dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ze moet er wel even bij zeggen dat je het bij haar kunt kopen enzo
jup, en ik heb nog steeds een levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef DownToEarth het volgende:
Joanna is gewoon een ondernemende commerciële vrouw.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, en ik heb nog steeds een leven
hij is 1 van de meiden hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat doet STERVIO daar? De vrouwen zijn zich aan het omkleden weg uit die vrouwenkamer!
en vieze Flip dan , die woont er haastquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat doet STERVIO daar? De vrouwen zijn zich aan het omkleden weg uit die vrouwenkamer!
mag veamer ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
We kunnen kiezen tussen Joan die reclame maakt of Aaf die nogmaals infectie-horrorverhalen verteld.
Hoezo dan verraadt ze d'r geheim dus je lult.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
We kunnen kiezen tussen Joan die reclame maakt of Aaf die nogmaals infectie-horrorverhalen verteld.
ik kies voor een SL!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
Edit : Ah pfew,Aaf loopt weg.
Verkeerde quote of?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Hoezo dan verraadt ze d'r geheim dus je lult.
Het ging over d'r pus bulten bij d'r ogen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Natuurlijk gaat Aafke niks vertellen over horror verhalen over infectie, dan verlult ze haar geheim piercer!
ja en als ze tekort komt gaat ze even naar de KvdWquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Ceetje.. het volgende:
wordt sharon nou in een jurkje van Joanna gehesen? Of heeft ze d'r hele verkoopassortiment gewoon bij zich in alle maten?
Zou mij niks verbazen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Ceetje.. het volgende:
wordt sharon nou in een jurkje van Joanna gehesen? Of heeft ze d'r hele verkoopassortiment gewoon bij zich in alle maten?
Het is helemaal van stretch en past dus in vele matenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb een vermoeden dat er een lading kleren weer is binnen gekomen voor d'r...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Ceetje.. het volgende:
En als het toch niet past, doorsturen naar Mama.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is helemaal van stretch en past dus in vele maten
Je kunt het als rokje of topje dragen
ja, die was al even in beeld, dat betekent altijd dat de foon zo gaatquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef bollokus het volgende:
wisten jullie al dat de telefoon gaat??
ik dacht dat het op twitter stond maar het was de cam view!quote:
hij stond in beeld bij Ziggoquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef bollokus het volgende:
wisten jullie al dat de telefoon gaat??
Hoeveel keer??? 1 x toch maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
Missie voor karim en medebewoner;
Samen hand in hand het zwembad over en heen zwemmen zonder elkaar los te laten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef danilel het volgende:
clue = hand in hand met een zwemmer......
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef danilel het volgende:
clue = hand in hand met een zwemmer......
ja dacht ik ook maar volgens mij waren ze zo blij dat ze wat konden doen in het huis, dat ze er nog wat baantjes aan vast plaktenquote:
is wel een vage clue dus flip zal er niet echt zenuwachtig van wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:08 schreef Urb het volgende:
Weer een kloe voor Flip, die zal em nog meer gaan knijpen nu.
[..]
![]()
zou je wel willen hequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef danilel het volgende:
allee, een shot van de witte natte broek van Gerard?
lekker mannetje welquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef TimeJumper het volgende:
Haha Gerard heeft een heel klein kontje
Kijk naar em dan, die zit echt in de stress.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
is wel een vage clue dus flip zal er niet echt zenuwachtig van worden
Ja nu zie je echt dat het een zeug is...een vette dan wel wel te verstaan...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
die rok kan echt niet bij sharon, vind ik dan he
quote:
Flip die zo graag de telefoon wil dat die in zijn bak met muesli stapt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Kijk naar em dan.
"Ik snap er nu helemaal niks meer van" zegt'ie
Dat hebben helaas alle mannen nadat ze een onderbroek zo'n 10 seconden hebben aangehadquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hebben helaas alle mannen nadat ze een onderbroek zo'n 10 seconden hebben aangehad
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Annelies-G het volgende:
De regie is ook caps aan het maken, af en toe staat het beeld stil
De regie is ook caps aan het maken, af en toe staat het beeld stilquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat hebben helaas alle mannen nadat ze een onderbroek zo'n 10 seconden hebben aangehad
Ik vind eigenlijk dat ze het prima kan hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
nee ze is geen vette zeug ,maar als je wat voller bent moet je dat strakke gewoon niet doen ,cést ca
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
nee ze is geen vette zeug ,maar als je wat voller bent moet je dat strakke gewoon niet doen ,cést ca
ik vind het haar ook netjes staan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze het prima kan hebben.
En wat is de toegevoegde waarde daarvan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:16 schreef meneertje1972 het volgende:
Heeft iemand niet een foto van Connie Breukhoven waarop ze lijkt op Joanna's look nu?
Ja dadelijk moet ze weer naar de kvdw voor zijn beloning,quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
tuurlijk...joanna smeekt stemmetje om de foon...en ja hoor daar gaat ie
Flamequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:18 schreef henkbarte het volgende:
Conspiracy-jankerds, kom dr maar in !!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |