die zei net dat ze al een pony heeft (een neppert)quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Gia het volgende:
Denk dat Aaf wel zo verstandig is om geen pony te laten knippen.
Die had daar zo'n nepstuk voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Gia het volgende:
Denk dat Aaf wel zo verstandig is om geen pony te laten knippen.
Ah, zo. Slim. Zit je tenminste niet aan vast. Kun je weer wegleggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die had daar zo'n nepstuk voor.
Hadden ze toch net zo makkelijk vannacht meteen kunnen doen, met het harsen van de rest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft alex zich nou al geschoren? die ongeschoren kop ziet er ook niet uit (vinnikdan)
Geschoren is die ook niet mooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft alex zich nou al geschoren? die ongeschoren kop ziet er ook niet uit (vinnikdan)
Deze moest ik even quoten, sorry!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:24 schreef DownToEarth het volgende:
Ik denk als Laura, Alex 1 keertje zou pijpen of aftrekken, dat die jongen dolgelukkig zou zijn.
Hij weet niet wat hij meemaakt. Ik vind het zo'n sexloos figuur die Alnix.quote:
Alex:quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij meemaakt. Ik vind het zo'n sexloos figuur die Alnix.
Wat zei ze?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef DownToEarth het volgende:
Jalalala, aafke overtreedt de regels.
wat zei ze dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef DownToEarth het volgende:
Jalalala, aafke overtreedt de regels.
Juist. Maar uiteindelijk heeft ze niks spannends gezegd. De Stem brak het af.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
aafke overtreedt de regels.........
ze vertelde over de casting, dat daar joanne ook was en dat die wel bij de casting "mensen" zat, en aafke zelf hoefde dat niet..........
rapapapaaaaa
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef danilel het volgende:
aafke overtreedt de regels.........
ze vertelde over de casting, dat daar joanne ook was en dat die na de foto shoot wel bij de casting "mensen" zat, en aafke zelf hoefde dat niet..........
rapapapaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |