nee bah, alsof ze in der broek heeft gescheten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef kyan2002 het volgende:
die broeken met die lange konten moet dat vrouwelijk zijn het ziet er niet uit vind ik
Ik bedoel voor mensen die het juist niet precies weten, aan mij wordt ook wel gevraagd of ik uit Rotterdam kom maar ik ben in Den Haag geboren en heb er 21 jaar gewoond.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ken heel goed het rotterdams en haags hoor.....Jo lult haags
ik snap dat ook niet hoor, en trouwens , stervio zou mijn haar echt nooit mogen knippen, mij zelfs niet mogen opmaken met zn travo make up stylequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, laten ze nou allemaal een pony knippen? Niet goed wijs!
Ja dat kunnen ze ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef waxmask het volgende:
Wat een armoe...ga gewoon een spelletjes doos halen voor een tientje....
Dat was de bedoeling, inderdaad. Maar het is bij Sharon al lelijk. Denk dat het bij Laura en Moniekje helemaal geen gezicht is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, laten ze nou allemaal een pony knippen? Niet goed wijs!
Ik vind de pony's erg mooi. Stijlvol.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, inderdaad. Maar het is bij Sharon al lelijk. Denk dat het bij Laura en Moniekje helemaal geen gezicht is.
ik vind het bij Joanna ook geen gezichtquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, inderdaad. Maar het is bij Sharon al lelijk. Denk dat het bij Laura en Moniekje helemaal geen gezicht is.
Jammer van dat hoofd alleen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik vind de pony's erg mooi. Stijlvol.
Ik denk dat het bij Joanna wel leuk zal zijn. Maar wel kinderlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind het bij Joanna ook geen gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |