Aaf wil dat Sharon het niet met die anderen over het casting verhaal heeft.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef Chanel5 het volgende:
Maar Aaf wil niet dat Sharon het met de anderen er over heeft.
Nee die zijn blind die zien ook wel dat Jo daar konstant zit.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Net cousin Itt uit The Adams Family.![]()
[ afbeelding ]
Opletten dus of ze in of voor de finale met een troostprijs naar buiten gaat. Dan valt het laatste puzzelstukje op z'n plaatsquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, ze heeft dus wel duidelijk gemaakt dat Joanna gewoon in het programma gezet is. Je hoeft geen Einstein te heten om te weten dat dit onderdeel van een sponsordealtje is.
Herinneren we ons nog DGK, mede-gesponsord door Schwarzkopf, en heeeeeel toevallig komt er een dochter van een Schwarzkopf-bons als deelneemster in het spel en wandelt een paar maandjes later vrolijk naar buiten met een koffertje met 25.000 eurootjes..
Inddquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Je ogen op laten maken door iemand die zelf ontstoken ogen heeft en geen moment van haar gezicht kan blijven
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Net cousin Itt uit The Adams Family.![]()
[ afbeelding ]
laat staan een piercing nemen bij zo iemandquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
Je ogen op laten maken door iemand die zelf ontstoken ogen heeft en geen moment van haar gezicht kan blijven
Nu je het zegt, moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
laat staan een piercing nemen bij zo iemand
dat is al geregeld hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:28 schreef delfse het volgende:
Philip is zo verliefd op Jo. Als Jo haar best doet in de kvdw mag hij misschien wel blijven.
Ja dat kan best aan de tussenstand te zien. Hummie wil hem ook wel houden want die bepaald wie er uit gaat.quote:
Kunnen ze daar geen missie van maken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef snetje het volgende:
zou lachen zijn als Gerard zich nu ook een pony laat knippen
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Jij kunt ook even zeggen in de KvdW dat ze naar huis moeten bellen om te zeggen dat de koekepan nog aan staat...![]()
Er is dus al heel wat gebelt voor madam
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doen)
Mevrouw matje, eerder. Alleen nog een glimmende campingsmoking erbij aantrekken...klaar!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Dat haar van mevrouw friemel
[ link | afbeelding ]
afschieten dat mormel aubquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
In iedere sst zit een Amanda van dgk alleen Jo is een nog erger dat verwende nest.
jaja....dat zegt allemaal wel weer genoeg he?quote:
Slechts 3 Ik's in 1 zin, valt nog mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef danilel het volgende:
Jo; "ik weet echt niet wat ik aan moet trekken, en ik heb ook geen schoenen hierbij,ohhhhhhhhhh ik heb echt een kutdag"
Op je knietjes onder de tafelquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doen)
lastig he tellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Slechts 3 Ik's in 1 zin, valt nog mee.
hoe laag kun je zinkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Op je knietjes onder de tafel![]()
komt helemaal goed
Heerlijk ruiken aan gebruikte slipjes...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef MargrietV het volgende:
de Stem verzamelt in zijn rariteitenkabinet strings.
Ja en weer een nieuwe outfit voor Jo......quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef delfse het volgende:
Het valt ook niet op . Hoe vaak ze zich vekleed op een dag alles voor haar website.
Vanaf volgende week donderdag zijn ze er weer. Echte Meisjes In De Junglequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
In iedere sst zit een Amanda van dgk alleen Jo is een nog erger dat verwende nest.
En dan straks op de aanrecht zitten waar vervolgens *ieks* Servio de groenten gaat snijden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft geen huidkleur-string meer, dus draagt ze maar niks onder haar jurkje
Ze zegt wel ik heb mijn strings uitgeleend nu heb ik er zelf nog maar 2 maar wij streamers weten beterquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef MargrietV het volgende:
de Stem verzamelt in zijn rariteitenkabinet strings.
Dat dus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Jij kunt ook even zeggen in de KvdW dat ze naar huis moeten bellen om te zeggen dat de koekepan nog aan staat...![]()
Er is dus al heel wat gebelt voor madam
En dan;quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan straks op de aanrecht zitten waar vervolgens *ieks* Servio de groenten gaat snijden!
heeft er niks mee te maken ik doe dat ook 7x per dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef delfse het volgende:
Het valt ook niet op . Hoe vaak ze zich vekleed op een dag alles voor haar website.
Daar gebruik je gewoon tena for men voor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft er niks mee te maken ik doe dat ook 7x per dag
(als ik weer in me box pies van het lachen)
Ben benieuwd .quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vanaf volgende week donderdag zijn ze er weer. Echte Meisjes In De Jungle
[ afbeelding ]
Groente en vlees is toch heul geen gekke combinatie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan straks op de aanrecht zitten waar vervolgens *ieks* Servio de groenten gaat snijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |