(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna: Jij kunt ook even zeggen in de KvdW dat ze naar huis moeten bellen om te zeggen dat de koekepan nog aan staat...![]()
Er is dus al heel wat gebelt voor madam
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doen)
Mevrouw matje, eerder. Alleen nog een glimmende campingsmoking erbij aantrekken...klaar!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:30 schreef Chanel5 het volgende:
Dat haar van mevrouw friemel
[ link | afbeelding ]
afschieten dat mormel aubquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef delfse het volgende:
In iedere sst zit een Amanda van dgk alleen Jo is een nog erger dat verwende nest.
jaja....dat zegt allemaal wel weer genoeg he?quote:
Slechts 3 Ik's in 1 zin, valt nog mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef danilel het volgende:
Jo; "ik weet echt niet wat ik aan moet trekken, en ik heb ook geen schoenen hierbij,ohhhhhhhhhh ik heb echt een kutdag"
Op je knietjes onder de tafelquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef danilel het volgende:
[..]
(maar waarschijnlijk moet je er wel wat voor doen)
lastig he tellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Slechts 3 Ik's in 1 zin, valt nog mee.
hoe laag kun je zinkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Op je knietjes onder de tafel![]()
komt helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |