quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssttttt ik had nog gezegt alleen jij!
Maar ze moet er wel even bij zeggen dat je het bij haar kunt kopen enzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
DIt vindt is wel leuk aan Jo ze helpt iedereen met kleding. ik weet ook wel dat het reclame is voor haar site maar ze geeft makkelijk topjes weg. Mo kreeg van de week ook een mooi topje . En helpt ze Sharon ook.
maar ja als dat het enige leuke is...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
DIt vindt is wel leuk aan Jo ze helpt iedereen met kleding. ik weet ook wel dat het reclame is voor haar site maar ze geeft makkelijk topjes weg. Mo kreeg van de week ook een mooi topje . En helpt ze Sharon ook.
Dat heet klanten-binding.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ze moet er wel even bij zeggen dat je het bij haar kunt kopen enzo
Tja dat is makkelijk weggeven als je een eigen winkel hebt en ma betaald alles.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
Tja de reclame heeft ze ook wel nodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef delfse het volgende:
Dat heb ik niet gehoord dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar ze moet er wel even bij zeggen dat je het bij haar kunt kopen enzo
jup, en ik heb nog steeds een levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef DownToEarth het volgende:
Joanna is gewoon een ondernemende commerciële vrouw.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, en ik heb nog steeds een leven
hij is 1 van de meiden hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat doet STERVIO daar? De vrouwen zijn zich aan het omkleden weg uit die vrouwenkamer!
en vieze Flip dan , die woont er haastquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat doet STERVIO daar? De vrouwen zijn zich aan het omkleden weg uit die vrouwenkamer!
mag veamer ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
We kunnen kiezen tussen Joan die reclame maakt of Aaf die nogmaals infectie-horrorverhalen verteld.
Hoezo dan verraadt ze d'r geheim dus je lult.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
We kunnen kiezen tussen Joan die reclame maakt of Aaf die nogmaals infectie-horrorverhalen verteld.
ik kies voor een SL!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
Edit : Ah pfew,Aaf loopt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |