Idd. Ik word er zo moet van soms. Het is gescript. alles is nep. Bewoners worden gestuurd. Stemmen helpt niet. Joanna is de mol. etc. KIJK DAN NIET. Iedereen heeft de keuze om te kijken of te zappenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
het kan nog alle kanten op zou het wel mega raar vinden als guido nou in een moet verdwijnen
En dan zitten we over 2 weken met een huis vol mensen zonder geheim.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze moeten die regel eruit halen dat je maar 1 x per week mag stemmen. Waarom niet vaker? Als je geld hebt mag je gewoon drukken!!! Geld moet rollen en kunnen andere mensen weer raden.
Alhoewel waarom hebben de vrouwen nog maar 1 x gedrukt. Dat is spel inactiviteit en in de regels staat dat je het spel actief moet spelen anders volgen er sancties. Maar hoe kun je er nu in godsnaam 7 weken zitten en maar 1 x drukken?
Ik ben benieuwd wat daarvan terug gaat komen in de uitzending van vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu hoefde ze niet snel te reageren....
Als ik me goed herinner, hebben ze een half uur op haar in lopen hakken voor ze brak, anders kan ik het niet omschrijven, ze brak gewoon...
eerst nog kluisje wisselen vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat dom dat ze genomineerden de foon op laten pakken, als ze geld winnen verdwijnt dat misschien vanavond als sneeuw voor de zon.
Die kunnen in de BH.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Mylene het volgende:
Vette clue, alleen de bingoballen nog.
Nu is het zeker dat het gaat om Servio in drag, maar weten ze niet dat ze dat aan bingo moeten koppelen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat dom dat ze genomineerden de foon op laten pakken, als ze geld winnen verdwijnt dat misschien vanavond als sneeuw voor de zon.
Ze kunnen niet drukkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou servio's geheim eruit moeten ?
Nee, denk dat net als vorige week een kluiswissel komt (toen Guido de kluis van Sofia kreeg) met een bepaalde opdrachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef mootie het volgende:
misschien moet hij straks in deze kleren een bingo doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu is het zeker dat het gaat om Servio in drag, maar weten ze niet dat ze dat aan bingo moeten koppelen...
hahahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Stability het volgende:
oh gatver, nou voelt ie zich straks in zn element hoor
ja das wel raar dan als ze het al zouden weten kunnen ze niet drukken ,die blijft je zal het zienquote:
Ze zitten er wel heel dicht bij, ze hebben het al over travestietenbingo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu is het zeker dat het gaat om Servio in drag, maar weten ze niet dat ze dat aan bingo moeten koppelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |