quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef MargrietV het volgende:
~lol Karim en Gerard!Spotten met achternaam van Flip
Gerard vertelde dat hij niet naar een travestietenbingo kon omdat hij het huis inmoest....quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Hoe kwam Geer nu op 'bingo' dan?
Door de bingo vraag?
Volgens mij rolden ze er gewoon in (no pun intended). Ze hadden het over travestieten en toen herinnerde Gerard zich dat hij vlak voor de start van het programma naar een travestietenbingo zou gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
Hoe kwam Geer nu op 'bingo' dan?
Door de bingo vraag?
Dat ja...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij rolden ze er gewoon in (no pun intended). Ze hadden het over travestieten en toen herinnerde Gerard zich dat hij vlak voor de start van het programma naar een travestietenbingo zou gaan.
Klinkt mij iets te toevallig, Geer zal het wel 'opgevangen' hebben in het hokje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij rolden ze er gewoon in (no pun intended). Ze hadden het over travestieten en toen herinnerde Gerard zich dat hij vlak voor de start van het programma naar een travestietenbingo zou gaan.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:02 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard vertelde dat hij niet naar een travestietenbingo kon omdat hij het huis inmoest....
Op die manier kwamen ze op die bingo uit...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
trek het je niet aan, ik reageer zoals jij ook reageerd, kon het ffies niet latenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Als iemand post: Lol Karim en Gerard, en verder niks, ben ik dus benieuwd wat er was.
Dan kijk je toch even in het update topic?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Als iemand post: Lol Karim en Gerard, en verder niks, ben ik dus benieuwd wat er was.
Connie's nieuwe look inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt echt op Conny Breukhoven hoe ze er nu uitziet. Ik kan helaas geen foto van Connie vinden die die look heeft.
De context was wel heeeeeeel andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
trek het je niet aan, ik reageer zoals jij ook reageerd, kon het ffies niet laten
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef MargrietV het volgende:
over de achternaam van Flip ging het ... Karim tegen Gerard ik noem jouw voortaan GrosGerard
Ik vond haar meteen al op La Bquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt echt op Conny Breukhoven hoe ze er nu uitziet. Ik kan helaas geen foto van Connie vinden die die look heeft.
Daar staat niksquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch even in het update topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |