Karim lijkt hier behoorlijk veel op Jason Ricci (bluesharpspeler)quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broer van Nina Ricci??quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Karim lijkt hier behoorlijk veel op Jason Ricci (bluesharpspeler)
Ik vind dat ook echt stomquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze kunnen toch niet drukken voor het geheim want de KvdW is gesloten tot morgen. Belachelijk eigenlijk maja.
Ja voor Guido kunnen ze niets meer doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef marky het volgende:
Dus er komen nu clue's in voor Philip en Servio. Dat betekend dat het einde oefening wordt voor Guido.
lijkt me duidelijk. Zei dat een paar uur terug alquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef marky het volgende:
Dus er komen nu clue's in voor Philip en Servio. Dat betekend dat het einde oefening wordt voor Guido.
Dat wil ik echt niet geloven. Als ze het zo opzichtig doen dan ga ik denk stoppen met kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef marky het volgende:
Dus de Ralf Mackenbach truc gaan ze vanavond ook weer uithalen. Servio blijft erin ondanks alles en Guido gaat eruit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk. Zei dat een paar uur terug al
Vooral als je je nooit op het bingopad begeeft of hebt begeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
JAA maar snapt nou niemand dat niemand ooit van ''bingokongingin'' heeft gehoord :|
Ik zeg ja,quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dus de Ralf Mackenbach truc gaan ze vanavond ook weer uithalen. Servio blijft erin ondanks alles en Guido gaat eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |