abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94236344
Gezond Slank 1396 - Hierrrr kommt die Sonne!

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 13:41:10 #2
70532 loveli
N
pi_94236375
ja hoi
crap in = crap out
pi_94236383
woei, ik mag mijn lease auto nog tot het eind van de maand houden!
En hopelijk komt de investeerder voor het eind van de maand met het geld over de brug.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94236424
o hai! ik mis 't mooie weer ;(
Ja doei.
pi_94236443
hi! mooi weer? hier niet hoor..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_94236463
ja, daarom mis ik het ook.
Ja doei.
pi_94236470
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
o hai! ik mis 't mooie weer ;(
Ik ook, al minstens een half jaar :P
Het is koud!!!!
pi_94236476
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef progje het volgende:
En hopelijk komt de investeerder voor het eind van de maand met het geld over de brug.
Anders? Auto weg, of nog meer naarheid? :{
pi_94236506
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
ja, daarom mis ik het ook.
oh :') ik dacht dat je bedoelde dat je het mooie weer misloopt omdat je binnen zit te werken oid, nevermind :P
pi_94236526
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh :') ik dacht dat je bedoelde dat je het mooie weer misloopt omdat je binnen zit te werken oid, nevermind :P
Nirvana album!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94236549
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef progje het volgende:
Fijn dat je wat uitstel hebt. :)
Nu hopen dat ze het voor die tijd wel kunnen regelen inderdaad!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94236692
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Anders? Auto weg, of nog meer naarheid? :{
auto weg..

Voor het bedrijf betekent dit wel dat ze een claim krijgen natuurlijk, voor mijn prive betekent het verder alleen dat ik geen auto meer heb...
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:51:43 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94236777
heb een heerlijk slagroom gebakje gehad.
Lijst.
O, 300gr kwark
T's, appel, wortels, peer, slagroomgebak
L, drie boterhammen ham en kaas, grote kom tom.cremesoep met ballen, beker melk
T's, sinaasappeln cracker kaas, blokje choco
D, halve bloemkool, 250gr sperziebonen, mosterd, twee kippenpoten met vel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 13:52:54 #14
70532 loveli
N
pi_94236819
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_94236871
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondank is 's werelds loon :*.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:55:07 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94236901
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nirvana album!

*O*

En ik mis de zon ook. Meteen de kachel weer aan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94236904
Hoi 8-)
Ik hoop dat ze gewoon betalen progje.

Zo, mijn huis is een donkere grot >:O Dat zal schelen in de zomer. Ik heb ze nu achter dicht, maar morgen laat ik ze open, mijn arme plantjes krijgen anders geen zon meer ;( Dan doe ik ze overdag wel dicht als het echt heet gaat worden.

Oh en zalig uitslapen in het donker in het weekend :9 w/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94236925
quote:
SPOILER
gewoon precies dat tegen die mensen zeggen helpt wel eens :*
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 13:57:16 #19
70532 loveli
N
pi_94236976
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef MarMar het volgende:
gewoon precies dat tegen die mensen zeggen helpt wel eens :*
Noop.
crap in = crap out
pi_94237018
Onverstoorbaar doorgaan op je eigen manier dan?

Het zal best koel blijven bij jou syreen! Ben benieuwd hoe dat bij mij is, het kan onmogelijk zo warm worden als op mn oude zolderkamertje *crossed fingers*
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:04:37 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94237220
Daglijstje
o. 2 weetabix met melk
t. 2 schuimpjes + 300 ml tomatensoep
l. salade van 4 cm van een rolletje geitenkaas + druiven + sla + walnoten + dressing
t. wortels
d. als het nog eetbaar is (een dag over datum): de AH Stoommaaltijd van gisteren. Anders crackers met beleg
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_94237236
Hoi!

Geen kroket genome n:7 (ze waren ook al op :') )

:* voor anna
pi_94237304
Ohja planning voor vandaag:
O/L: dubbele boterham pure vlokken :9
T: appel
T: 2 plakjes roggebrood met oude kaas
T: peer
B/S: yoga en erheen en ervandaan wandelen
D: homemade tagliatelle met spinazie a la creme en uitgebakken spekjes
T: discoijslollie :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:07:38 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94237347
quote:
SPOILER
Mot ik erop slaan? }:|

:*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94237356
Ben je aan het balansen tink?

Mijn lijstje geupdate:

O: havermout met volle melk (300 ml) + mandarijn
T: cup-a-soup kip, plakje ontbijtkoek
L: bruine bol brie/ham, 200 gr salade, wat frietjes
T: blikje cola zero, appel, banaan, 150 ml yoghurt
D: bij een vriendin, denk rijst/kip/groente iets
T: minimagnum (dat weet ik al :D )

Alles zonder het diner is 1200 kcal. Prrrrima.
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:10:33 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94237464
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Perruche het volgende:
Ben je aan het balansen tink?
Ja/nee. Ik zit echt vol na de salade. En ik mag best meer van mezelf. Maar blijft het hierbij, dan vind ik het ook geen probleem. Wil er een (paar) kilo af en heb geen tijd voor sport.

Overigens is mijn gewichtstoename volgens mij voor 90% te wijten aan het extra vocht dat ik vasthoud sinds ik de pil neem. En dat vocht is volledig in mijn benen gaan zitten }:| Hoe kom ik er van af?
pi_94237481
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja planning voor vandaag:
O/L: dubbele boterham pure vlokken :9
T: 2 plakjes roggebrood met oude kaas
T: peer
B/S: yoga en erheen en ervandaan wandelen
D: homemade tagliatelle met spinazie a la creme en uitgebakken spekjes
T: discoijslollie :')
Beetje weinig imo maar wel lekker lijstje heur :9

Wat voor yoga doe je?
pi_94237530
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja/nee. Ik zit echt vol na de salade. En ik mag best meer van mezelf. Maar blijft het hierbij, dan vind ik het ook geen probleem. Wil er een (paar) kilo af en heb geen tijd voor sport.

Overigens is mijn gewichtstoename volgens mij voor 90% te wijten aan het extra vocht dat ik vasthoud sinds ik de pil neem. En dat vocht is volledig in mijn benen gaan zitten }:| Hoe kom ik er van af?
Volgens een vriendin van me low-carben :+ hehe... verder weet ik niet, ik denk voldoende beweging (niet perse echt sporten denk ik, al merk ik nu al dat mijn enkels slanker zijn), geen/weinig zout, genoeg water... misschien vochtafdrijvende thee?
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:13:23 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94237586
Ik ga straks sushi bestellen voor vanavond. Voor het eerst! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_94237669
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Beetje weinig imo maar wel lekker lijstje heur :9

Wat voor yoga doe je?
Minder dan normaal inderdaad, maar ik kwam dan ook om 12 uur uit bed o|O
Volgens de eetmeter is het toch 1700 kcal samen! maar ik weet niet hoeveel uitbakken en afgieten van spekjes doet met de calorieën.
Sivananda yoga, met mantra's, ademhalingsoefeningen, statische oefeningen en relaxatie. Het bevalt me en ik denk dat ik er nog wel mee doorga. :)
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 14:15:46 #31
70532 loveli
N
pi_94237687
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Plaspillen :')

Witlof en asperges werken vochtafdrijvend. Stoppen met de pil is ook een optie. Maar volgens mijn favo site is dat vocht vasthouden tijdelijk:
quote:
Adaptatie effecten

Oestrogenen zijn vooral initieel verantwoordelijk voor bijwerkingen: de zgn. adaptatie effecten zoals mastalgie, misselijkheid en vochtretentie. Deze effecten verdwijnen doorgaans vanzelf na enkele pilstrips.

Geleidelijk insluipende bijwerkingen

Progestativa veroorzaken na verloop van tijd geleidelijk insluipende bijwerkingen: irregulaire bloedingen, amenorroe, depressieve gevoelens, libidoverlies, gewichtstoename, dyspareunie en fluorklachten.
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:18:29 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94237824
Lijstje:

T: banaan
O: bord havermout
T: warme anijsmelk
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes, glas melk
T: twee sinaasappels
T: nog één of twee boterhammen met pindakaas
D: sushi :9
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:24:12 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94238055
Dus als ik het goed begrijp wordt het gewichtstoename door vocht straks vervangen door een toename door vet
pi_94238129
ik heb wat dat betreft nooit wat gemerkt van de pil
pi_94238142
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt het gewichtstoename door vocht straks vervangen door een toename door vet
Nou ja, dan gaat het in elk geval niet in je enkels zitten ;)
Ik vrees dat er hierbij pech- en geluksvogels zijn. Wat jij bent hiervan moet je zelf uitvinden!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 14:28:36 #36
70532 loveli
N
pi_94238246
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Als dat het enige is wat je van de pil merkt, lekker blijven slikken. Hoop dat het meevalt met de bijwerkingen die betrekking hebben op je gemoedstoestand.
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:33:04 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94238431
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Als dat het enige is wat je van de pil merkt, lekker blijven slikken. Hoop dat het meevalt met de bijwerkingen die betrekking hebben op je gemoedstoestand.
Eerst maar eens op vakantie. Dat wordt ook een pilloze week.
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 14:45:34 #38
70532 loveli
N
pi_94239012
quote:
KOOL

Kool helpt je lichaam om afvalstoffen te verliezen omdat het sulfaat en jodium bevat. Deze stoffen helpen ook om de slijmafscheidende membraan schoon te maken van je maag en darmen. Kool is vooral geschikt voor dikke buiken en middelbareleeftijdvetten, het breekt voornamelijk vet af in deze gebieden.
Oeh :Y)
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:49:40 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94239116
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oeh :Y)
Jammer dat je er ook stinkende scheetjes van moet laten! :+ </redenwaaromikweinigkooleet>
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 14:49:58 #41
70532 loveli
N
pi_94239128
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jammer dat je er ook stinkende scheetjes van moet laten! :+ </redenwaaromikweinigkooleet>
Ssstt!!! ;)
crap in = crap out
pi_94239200
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dan eet ik doordeweeks kool, en als lief er is niet :')
pi_94239209
Als ik die site mag geloven helpt het ook allemaal om vet kwijt te raken. :o *gaat groente snaaien*
pi_94239259
Trouwens, wat was nou ook alweer die groente die meer energie kost om te verteren dan er in zit? Was dat komkommer?
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:52:57 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94239274
Als je heel veel groente eet en weinig andere zaken dan raak je inderdaad veel vet kwijt. Gegarandeerd :Y
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:53:27 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94239296
quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens, wat was nou ook alweer die groente die meer energie kost om te verteren dan er in zit? Was dat komkommer?
Bleekselderij naar het schijnt
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:53:30 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94239299
Oh, en *goeie mededeling* --> ik voelde me nog best wel gestroomlijnd in de sportschule vanochtend, meestal sta ik daar na het eten + opgeblazen buik :+

*slankgevoelsmomentje* 8-)
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 14:55:54 #48
70532 loveli
N
pi_94239383
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Als ik die site mag geloven helpt het ook allemaal om vet kwijt te raken. :o *gaat groente snaaien*
^O^ :Y)
crap in = crap out
pi_94239410
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bleekselderij naar het schijnt
Oja. :) Niet dat ik daar nu kilo's van ga wegwerken maar ik vond het wel een grappig gegeven. :)

Zoals het daar staat zou die groente trouwens moeten zorgen dat het vet uit je andere voeding ook minder opgenomen wordt of sneller verbrand/uitgescheiden wordt. Maar goed, hoeveel je ervan moet eten voordat het effect echt merkbaar is staat er dan weer niet bij.
pi_94239710
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Syrena het volgende:
Hoi 8-)
Ik hoop dat ze gewoon betalen progje.

Zo, mijn huis is een donkere grot >:O Dat zal schelen in de zomer. Ik heb ze nu achter dicht, maar morgen laat ik ze open, mijn arme plantjes krijgen anders geen zon meer ;( Dan doe ik ze overdag wel dicht als het echt heet gaat worden.

Oh en zalig uitslapen in het donker in het weekend :9 w/
Zet ze meestal open op planthoogte ;)

Kom net uit de tuin gerold O+ het is hier al een stuk meer begaanbaar :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:15:22 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94240082
Ok.

* nitraat/nitriet: interesseert me geen zak. Als ik spinazie wil eten, eet ik spinazie.

* actie merel: ik vind het niet slim. Voor de rest zeg ik er maar niks over.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94240171
*gaap*

:z
Ja doei.
pi_94240249
Bij mij wil het ook niet echt vandaag :')
pi_94240292
ik zit hier gigantisch in te kakken :@
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:21:14 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94240308
Bij mij ook niet :+

Oe, spinazie :9 Da's een tijd geleden! Ik denk dat ik vanavond spinaziecurry met naanbrood ga eten, want vriendje eet niet mee en hij lust geen spinazie :+
pi_94240351
recept voor spinaziecurry por favor! O+
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:23:45 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94240410
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
recept voor spinaziecurry por favor! O+
Omnomnomdenada! :+

Ik heb hem al een paar keer gegeten zonder de kaas, vandaag met proberen! Volgens mij verkoopt de AH alleen geen paneer, dus dan idd maar saladekaas zoals in het recept staat.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:25:12 #58
331 Merel
Be here now.
pi_94240467
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

* actie merel: ik vind het niet slim. Voor de rest zeg ik er maar niks over.
Ik ben ook niet slim op mannengebied, dat wisten jullie toch al? :P

Beschouw dit maar als een TVP 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:25:19 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94240471
Oh en ik had gewone spinazie! Geen a la crème.
pi_94240487
paneer is echt heel makkelijk zelf te maken... je hebt nodig melk en azijn :P

1 kopje azijn op 1 liter melk.
Melk bijna aan de kook brengen.
Azijn er in. Vuur uit, roeren, half uurtje laten staan, zodat ie koud is.

Afgieten door een kaas- of theedoek en kloar
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:27:40 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94240564
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef progje het volgende:
paneer is echt heel makkelijk zelf te maken... je hebt nodig melk en azijn :P

1 kopje azijn op 1 liter melk.
Melk bijna aan de kook brengen.
Azijn er in. Vuur uit, roeren, half uurtje laten staan, zodat ie koud is.

Afgieten door een kaas- of theedoek en kloar
Huu! :D dat klinkt best vies, ondanks dat ik al eerder paneer heb gegeten en het toen gewoon lekker vond! _O- </culi-nooblette>

Ik ga maar eens naar de winkel, hopelijk ben ik dan als ik terug ben productiever :+
pi_94240883
Ik heb het productieve opgegeven _O- En mijn collega is jurkjes aan het bestellen bij Otto, dus :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:35:14 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94240891
Waar gebruik je paneer voor?
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:37:05 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94240951
Ik eet dus sushi. Om 18 uur wordt het bezorgd. Nu al zin in :9~.

Maar nog even twee bammen met peanutbutter eten :Y) .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:37:41 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94240982
Omg, die spinaziecurry klinkt ook briljant :9~.

*bookmarked*
Niet meer actief op Fok!
pi_94240991
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet dus sushi. Om 18 uur wordt het bezorgd. Nu al zin in :9~.

Maar nog even twee bammen met peanutbutter eten :Y) .
It's peanutbutter jelly time!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 15:38:07 #67
70532 loveli
N
pi_94240994
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
Waar gebruik je paneer voor?
http://www.indianfoodforever.com/vegetables/paneer/
crap in = crap out
pi_94241144
Curry's O+
Moet ook weer eens wat uit m'n curry-boekje maken :9
pi_94241161
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Omnomnomdenada! :+

Ik heb hem al een paar keer gegeten zonder de kaas, vandaag met proberen! Volgens mij verkoopt de AH alleen geen paneer, dus dan idd maar saladekaas zoals in het recept staat.
dank dank :9

oh, en Mr.Mo herinnerde me eraan dat ik nog moet hardlopen vanmiddag... :z :')!
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:44:17 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94241252
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dank dank :9

oh, en Mr.Mo herinnerde me eraan dat ik nog moet hardlopen vanmiddag... :z :')!
Daar hoef ik nou nooit aan herinnerd te worden _O-.

Dit weekend die spinaziecurry maar eens doen iig!
Niet meer actief op Fok!
pi_94241332
ik had me al verheugd op een middagje vegeteren ;(
Ja doei.
pi_94241340
Ooooooooooop.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_94242145
semi-definitief lijstje:

O: yoghurt met sinaasappel en muesli
T: stuk kruidkoek
L: 2 kroketten op twee volkoren boterhammen
S: 2.5 km. fietsen in 5 mnuten op mn moeders hometrainer
T: 2 knackebrod met kaas
D: stoofpot met rundvlees en bladerdeeg bovenop, aardappelpuree
pi_94242261
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
semi-definitief lijstje:

O: yoghurt met sinaasappel en muesli
T: stuk kruidkoek
L: 2 kroketten op twee volkoren boterhammen
S: 2.5 km. fietsen in 5 mnuten op mn moeders hometrainerT: 2 knackebrod met kaas
D: stoofpot met rundvlees en bladerdeeg bovenop, aardappelpuree
En dan maak je grapjes over mijn 2x20 minutesn fietsen per dag :P (garpje)

Beetje weinig groenvoer, maar aangezien je eindelijk weer in NL bent niet slecht. Ik ha me al lang vergrepen aan allerlei troep die ik nooit eet, zoals stroopwafels en drop :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:06:02 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94242320
Oh mên, ik moet nog RPMen vanavond, maar heb echt totáál geen zin.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94242328
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Beetje weinig groenvoer, maar aangezien je eindelijk weer in NL bent niet slecht. Ik ha me al lang vergrepen aan allerlei troep die ik nooit eet, zoals stroopwafels en drop :P
oh ja, de stoofpot heeft bleekselderij. Maar, inderdaad niet zo veel.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:06:41 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94242355
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

En ik aan friet van het Hoekje :9~.

Over 2 weken ben ik daar weer. Dan maar eens regelen :9~.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:07:11 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94242391
Ja, ik vind dat je maar weinig groente eet, hoor, Jagär, dat kan niet :N.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:08:11 #79
70532 loveli
N
pi_94242445
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik moet nog RPMen vanavond, maar heb echt totáál geen zin.
?
crap in = crap out
pi_94242493
XM, misschien wat extra voedsel voor extra energie?
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:11:13 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94242637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef loveli het volgende:

[..]

?
Weekend kan ik niet. Vorige week ook maar 1x geweest. Dus ik moet.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:11:30 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94242657
Even een vraagje: is het normaal dat kinderen tegenwoordig allemaal een eigen smartphone en minilaptop hebben? Mijn jongste neefje en nichtje hebben een minilaptop (neefje is 9 jaar, heeft ook een iPod Touch), mijn oudste neefje en nichtje hebben ook allebei een minilaptop. Daarnaast heeft mijn nichtje ook een iPod Touch, mijn neefje een smartphone en nu wil 'ie een iPad :|W .

Ik vind het niet echt normaal, eigenlijk, maar goed, misschien ben ik ouderwets? :'). Ik speelde vroeger met PlayMobil of hing in de bomen :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:13:10 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94242750
So far.

O: kwark, muesli
T: -
L: 2 pistoletjes kaas
T: 2 stukjes superfruit
S: RPM
D: spinazieburrito's dus

Oh en de RPM les is morgenvroeg om 9:15. Dan ben ik a. aan het uitslapen of b. op weg naar de tandarts.

Nu geen ibu meer genomen, dus duimen dat het goed gaat...
pi_94242770
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: is het normaal dat kinderen tegenwoordig allemaal een eigen smartphone en minilaptop hebben? Mijn jongste neefje en nichtje hebben een minilaptop (neefje is 9 jaar, heeft ook een iPod Touch), mijn oudste neefje en nichtje hebben ook allebei een minilaptop. Daarnaast heeft mijn nichtje ook een iPod Touch, mijn neefje een smartphone en nu wil 'ie een iPad :|W .

Ik vind het niet echt normaal, eigenlijk, maar goed, misschien ben ik ouderwets? :'). Ik speelde vroeger met PlayMobil of hing in de bomen :').
Het zal wel normaal zijn, maar ik ben blij dat ik zonder die ongein ben opgegroeid...
pi_94242789
Ik zou er nog maar wat bij doen XM. Maar ja, wie ben ik.
pi_94242803
quote:
5s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:

Als ze er voor gewerkt hebben vind ik het normaal!
pi_94242807
Vik, mijn neefjes en nichtjes hebben hoogstens een nintendo DS geloof ik.
Al zijn ze aan m'n pa's kant soms best amaterialistische hippies O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:15:11 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94242848
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
Ik zou er nog maar wat bij doen XM. Maar ja, wie ben ik.
Jij bent Perruche!
pi_94242923
Gewoon heen gaan XM, als je 5min. op de fiets zit heb je er vast wel weer zin aan! ^O^
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:18:42 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94242993
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik, mijn neefjes en nichtjes hebben hoogstens een nintendo DS geloof ik.
Al zijn ze aan m'n pa's kant soms best amaterialistische hippies O+
Hier hebben ze ook allemaal een DS, hoor :P.
En ze werken er dus niet voor, want daar zijn ze nog te jong voor. Neefje gaat iPad sparen van verjaardagsgeld en is nu al de hele tijd aan het berekenen wat 'ie van ons verwacht te krijgen :'). Ik heb even gezegd dat ik dat hoogst onfatsoenlijk vind en dat 'ie nog maar moet afwachten of ik wel kom. Hij: "Ja, maar anders kom je later wel een keer toch?" :|W

Maar wat moeten Sinterklaasvieringen en verjaardagen tegenwoordig uit de spuigaten lopen zeg, met al die dure cadeaus :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:19:10 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94243019
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon heen gaan XM, als je 5min. op de fiets zit heb je er vast wel weer zin aan! ^O^
Nou, mijn gedachten tijdens het RPMen variëren van:

"oh mijn god, wat dóe ik hier :'( "

"Pfff, ik ga nu al dood en moet nog 4 nummers :'( "

"Zijn we nu pas bij track 4? :'( "

"Goddank, nog maar 1 nummer"

"Pfieuw, dat is weer achter de rug!"

:')
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:19:33 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94243034
Die van mij hebben een Nintendo DS waar ze bijna nooit mee spelen maar wel vaak gebruiken om hoorspelen te luisteren (soort walkman dus). En dat was het.

Telefoon krijgen ze denk ik zodra ze naar de middelbare school 10 km verderop gaan. Maar zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.

Wel hebben we deze week toevallig een "eigen" internetcomputer voor ze ingericht met daarop twee websites die ze mogen bezoeken. Ze hebben er nog geen gebruik van gemaakt.
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:20:10 #93
70532 loveli
N
pi_94243065
In speelgoedwinkel.
nichtje: "Dat is mooooi, en dat is moooooi."
tante loveli: "Dat is erg mooi. Heb je daar centjes voor?"
nichtje, 4, serieus onschuldig: "Die heb jij toch bij je?"
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:20:38 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243092
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
Die van mij hebben een Nintendo DS waar ze bijna nooit mee spelen maar wel vaak gebruiken om hoorspelen te luisteren (soort walkman dus). En dat was het.

Telefoon krijgen ze denk ik zodra ze naar de middelbare school 10 km verderop gaan. Maar zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.

Wel hebben we deze week toevallig een "eigen" internetcomputer voor ze ingericht met daarop twee websites die ze mogen bezoeken. Ze hebben er nog geen gebruik van gemaakt.
:o twee websites? :o. Welke dan? :P.

Ik vind het wel goed dat je het zo strak in de gaten houdt allemaal ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_94243147
Van mijn 60 brugklasleerlingen is er eentje die geen mobiele telefoon heeft.
pi_94243197
Later kunnen ze nog genoeg op hun kont achter de computer zitten.

Als ik ooit een kind zou hebben zou ik zorgen dat er genoeg dingen te doen zijn zodat ze niet op de computer hoeven.

En vik, sorry voor mijn woorden, maar die kinderen waar jij het over hebt lijken me echt een stel verwende krengen. Maar ja :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:22:43 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243210
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lol haha, dat is zo'n beetje wat ik denk tijdens het hardlopen :').

Eerste 10 min: "Bleeeh, dit ga ik nooit 5 km volhouden."
Tweede 10 min: "Oh, het loopt best wel lekker, gaat goedkomen! *)"
Derde 10 min, eerste helft: "Wat duurt het lang voor ze zegt "5 minutes remaining" }:| Heb ik het soms gemist ofzo :?"
Derde 10 min, tweede helft: "De laatste 5 minuten trek ik ook nog wel ^O^, lekker aftellen nu."
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:23:24 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243244
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Perruche het volgende:
Later kunnen ze nog genoeg op hun kont achter de computer zitten.

Als ik ooit een kind zou hebben zou ik zorgen dat er genoeg dingen te doen zijn zodat ze niet op de computer hoeven.

En vik, sorry voor mijn woorden, maar die kinderen waar jij het over hebt lijken me echt een stel verwende krengen. Maar ja :')
Oh hoef je niet sorry voor te zeggen, want dat zijn ze ook :P. Gelukkig kan mijn jongste zus nu nooit meer iets over mij zeggen, want dan som ik even op wat zij haar kinderen allemaal geeft :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_94243259
Vik, ik weet natuurlijk ook niet hoe breed jouw familie het heeft hangen, maar ik vind dit behoorlijk materialistisch en niet aan te moedigen enzo.
Dat neefje van je zou ik keihard uitlachen.

Tink, een simpel mobieltje is natuurlijk best handig op de middelbare. Toen ik er nog geen had, had ik ooit een lekke band en geen buskaart bij. Toen reed er een meneer langs die ik vaag herkende als ouder van een klasgenootje, die me wel thuiswilde brengen (ver van huis en in de regen). Hier waren ze thuis erg boos om...
Toen mocht ik een mobieltje, zelf gekocht :)

M'n broertje echter heeft zo'n samsung galaxy ding gekocht en doet er HELEMAAL NIETS mee. lekker waardeloos dan.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:24:05 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94243269
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o twee websites? :o. Welke dan? :P.

Ik vind het wel goed dat je het zo strak in de gaten houdt allemaal ^O^.
Sesamstraat en KiKa (duits kinderkanaal) :') . En daar komen nog twee leerwebsites bij waarop ze kunnen rekenen en leesoefeningen kunnen doen. Dat was het voorlopig.
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:24:45 #101
70532 loveli
N
pi_94243309
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sesamstraat en KiKa (duits kinderkanaal) :') . En daar komen nog twee leerwebsites bij waarop ze kunnen rekenen en leesoefeningen kunnen doen. Dat was het voorlopig.
_O_
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:25:11 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243332
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van mijn 60 brugklasleerlingen is er eentje die geen mobiele telefoon heeft.
Ja mobiele telefoon is prima, maar moet dat een smartphone zijn? :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:25:31 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243357
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze oud genoeg zijn om die beveiliging te omzeilen :7.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:26:01 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94243385
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wacht maar tot ze oud genoeg zijn om die beveiliging te omzeilen :7.
Ik heb twee heel erg brave kinderen :7 Ze hebben namelijk een erg strenge moeder *)
pi_94243406
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja mobiele telefoon is prima, maar moet dat een smartphone zijn? :P.
Maar je kan toch helemaal geen abonnement afsluiten onder de 18? Dan zijn die ouders wel zo gek dat voor die kinderen te doen...
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:27:26 #106
70532 loveli
N
pi_94243450
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar je kan toch helemaal geen abonnement afsluiten onder de 18? Dan zijn die ouders wel zo gek dat voor die kinderen te doen...
Simlockvrije smartphone heb je voor om en nabij de 100 euro bij de aldi. Prepaid simkaarten verkopen ze daar ook.
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:27:40 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94243464
Ik zou mijn kind deze foon geven:

http://www.johnsphones.com/nl/store/johns-phone-snow/item24

Hij is zo cool :').
pi_94243465
quote:

[..]

:D Tja, daar kan ik ook niets aan doen... Geen nummers van Radiohead die je helemaal opladen om los te gaan? Luister in de auto naar huis altijd muziek die me oppompt en zodra ik omgekleed in de sportschool sta, helemaal los op de toestellen :')

Vik, hij is 9 toch? Dan kan hij echt wel werken voor z'n geld... Hond uitlaten, afwas doen, onkruid wieden, helpen oud-papier op te halen, auto's wassen etc.

Tink, supermama! ^O^
pi_94243538
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Simlockvrije smartphone heb je voor om en nabij de 100 euro bij de aldi. Prepaid simkaarten verkopen ze daar ook.
Indien zo'n kind dat zelf koopt, zou ik daar als ouder dan ook weinig problemen mee hebben. Al kan ie het geld beter besteden ;)
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:29:34 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243554
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja, zo gek zijn sommige ouders :P. Mijn neefje gaat er overigens wel verantwoordelijk mee om, die past echt goed op dat 'ie niet niet over z'n abonnement heen gaat. En als ze dingen sparen van verjaardagsgeld of van hun zakgeld, dan is er weinig aan de hand (al snap ik dan nog steeds niet wat je op je 14e met én een minilaptop én een smartphone én een iPad moet, maar goed; klasgenoten imponeren ws). De twee kinderen van m'n jongste zus krijgen die dingen gewoon. Had je eens moeten zien hoe m'n zus reageerde toen ze mijn laptop van Dell aan zag voor een Mac: "Wat?! Heb jij een Mac? Waarvoor heb je een Mac nodig dan?!" :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:30:58 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94243624
Hou maar op over het materialistme...
Mijn broer heeft geen cent om te besteden aan onderhoud van zijn huis maar hij heeft wel een nieuwe ledscreen tv, dolby surround system en de kinderen hebben inderdaad een smartphone.

En maar klagen bij mijn moeder... die heb gvd ook nog een lamp kado doet van 150E omdat de andere kapot was.
En als ik er wat van zeg dan is het: ja maar hij heeft het al zo moeilijk, jij kan het zelf wel doen... Mijn broer loopt bijna naar de 50 :')
Sneue familie :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:31:58 #112
70532 loveli
N
pi_94243677
*trots op Uniek is*
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:32:29 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243706
Zo, ik heb mijn neefje uit de Twitterlijst gegooid. Ik word gek van die iPadtweets de hele tijd. Sinds november heeft 'ie m'n timeline vervuild met 3500 tweets :'). Z'n moeder wordt er ook gek van, maar wat doe je eraan?
Niet meer actief op Fok!
pi_94243777
Jij kan het zelf, dat is toch beter, uniek?

Al moet ik zeggen, dat ik wel enigszins op luxe ingesteld ben. Als ik bij m'n pa ben en hij eet macaroni met smac, zo'n kruidenzakje en tomatenketchup, dan vindt hij dat prima eten. Ik zou dit nooit voor mezelf maken, zeker niet als anderen mee-eten
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:34:07 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243797
Zelf doen ftw idd ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:34:27 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94243819
Ik ben echt gelukkig dat ik niet weet wat een timeline is he O+.
pi_94243838
Smac FTW, lekker opgebakken op 't brood 's weekends na een avond stappen O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:35:55 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243889
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt gelukkig dat ik niet weet wat een timeline is he O+.
Daarin verschijnen de berichten van degenen die je volgt }) . Harhar! Alleen lees ik dus de hele tijd: "Nu Nederlands, bleeh", "Straks godsdienst, domme film kijken.", "Morgen om 13 uur vrij!" etc etc.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:36:11 #119
70532 loveli
N
pi_94243907
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb mijn neefje uit de Twitterlijst gegooid. Ik word gek van die iPadtweets de hele tijd. Sinds november heeft 'ie m'n timeline vervuild met 3500 tweets :'). Z'n moeder wordt er ook gek van, maar wat doe je eraan?
Foon afpakken/toegang tot internet ontzeggen/account verwijderen. Bijvoorbeeld.
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:36:23 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243919
Smac :9~. Soms vind ik zo'n studentikoze maaltijd ook best lekker :Y.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:36:40 #121
70532 loveli
N
pi_94243937
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Smac FTW, lekker opgebakken op 't brood 's weekends na een avond stappen O+
Want dan ben je nog te dronken om je eten te kunnen proeven?
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:37:25 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94243968
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Foon afpakken/toegang tot internet ontzeggen/account verwijderen. Bijvoorbeeld.
Zo handig is ze niet. En dan is het oorlog. Maar ik vind het hoog tijd worden, want die knul is ernstig verslaafd. Zal haar er binnenkort nog wel eens op aanspreken op MSN. Ze heeft al gedreigd dat ze z'n foon zou afpakken. Reactie: "Haha, echt niet!" (en dat zet 'ie dan ook weer op Twitter hè :'))
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:37:27 #123
70532 loveli
N
pi_94243971
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Smac :9~. Soms vind ik zo'n studentikoze maaltijd ook best lekker :Y.
Et tu, vik?
crap in = crap out
pi_94243990
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Want dan ben je nog te dronken om je eten te kunnen proeven?
:N Nope, onzinnig vet dat de stofjes die je misselijk maken opneemt...
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:37:58 #125
70532 loveli
N
pi_94243991
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo handig is ze niet. En dan is het oorlog. Maar ik vind het hoog tijd worden, want die knul is ernstig verslaafd. Zal haar er binnenkort nog wel eens op aanspreken op MSN. Ze heeft al gedreigd dat ze z'n foon zou afpakken. Reactie: "Haha, echt niet!" (en dat zet 'ie dan ook weer op Twitter hè :'))
Oi. Neefje is de baas thuis. Doe mij een moeder als Tink...
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:38:18 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94244008
Ik heb nog nooit smac (?) gehad. Geloof ook niet dat ik het mis.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:38:38 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94244024
Volgens mij heb ik voor de laaste keer smac gegeten toen ik 6 was ofzo. Op vakantie met mijn ouders. Meer dan 30 jaar geleden dus. Was dat niet dat sponsachtige "vlees"?
pi_94244050
Hoi. Moe. :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_94244056
quote:

[..]

:D Bij drie krijg ik altijd kippenvel en een rush en dan baal ik het als we bij 8 zijn.
Daarom doe ik er soms nog één of twee achteraan en de deelnemers vinden dat nog leuk ook. Misschien liegen ze wel! :o
Go hard or go home
pi_94244100
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik voor de laaste keer smac gegeten toen ik 6 was ofzo. Op vakantie met mijn ouders. Meer dan 30 jaar geleden dus. Was dat niet dat sponsachtige "vlees"?
Yup! Lijkt ook gewoon op hondevoer :') Met van dat dril in het blikje.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:40:40 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244135
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup! Lijkt ook gewoon op hondevoer :') Met van dat dril in het blikje.
Net als kattenvoer :'). Dat dril is echt smerig _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94244146
Antwoord van de wethouder -O-

Ik vind ons geen materialistische ouders :P proof: In de woonkamer staat een oude pc die vooral voor huiswerk gebruikt wordt, oudste heeft een DS waar ze zelf voor gespaard heeft en sinds een paar maanden! hebben we een tweedehands playstation2 maar vooral omdat manlief dat leuk vindt :P
Favoriete speelgoed: Lego, kost ook een fortuin, maar manlief had nog bakken vol van vroeger.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:42:16 #133
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94244215
ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden nu, over 20 minuutjes vertrekken naar het vliegveld! dag slankies :W tot de volgende keer vanuit dublin :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:42:32 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244225
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden nu, over 20 minuutjes vertrekken naar het vliegveld! dag slankies :W tot de volgende keer vanuit dublin :D
Goeie reis! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_94244233
quote:
Fijne reis :*
pi_94244269
Veel plezier Blurred! :W Geniet maar van het lekkere weer daar :P
pi_94244272
quote:
Goeie reis :W
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:44:14 #138
70532 loveli
N
pi_94244305
quote:
Fijne vlucht en vermaak je in Dublin ;)
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:44:18 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94244310
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef Noek het volgende:

[..]

:D Bij drie krijg ik altijd kippenvel en een rush en dan baal ik het als we bij 8 zijn.
Daarom doe ik er soms nog één of twee achteraan en de deelnemers vinden dat nog leuk ook. Misschien liegen ze wel! :o
Ik ben er doorgaans niet zo blij mee als er extra nummers worden gedaan, ben al blij als ik de standaardles overleef :@.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:44:40 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94244323
Goede reis Blurred!!
pi_94244354
Goede reis, Blurred!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:45:49 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244372
Oh ja, om nog even door te zeuren: ik durf te wedden dat 'ie die iPad 2 zsm na de release al krijgt, 'alvast voor z'n verjaardag' (eind mei is 'ie jarig) :'). Zo gaat het nml aaaaaaaaltijd :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94244373
ik ga niet hardlopen! Net ongesteld geworden :') en abrupt gigantische hoofd- en buikpijn O+ :r
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:46:32 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244413
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet hardlopen! Net ongesteld geworden :') en abrupt gigantische hoofd- en buikpijn O+ :r
Ik zag je moeder vanmiddag nog langs lopen voor het raam, maar had te laat door dat het je moeder was :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94244437
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik ben er doorgaans niet zo blij mee als er extra nummers worden gedaan, ben al blij als ik de standaardles overleef :@.
Ja, ik heb het ooit al eens van je gelezen en dat RPM ook de enige sport is die je eigenlijk kunt beoefenen. Een gewone les is ook pittig zat, me dunkt. :)
Als je echt geen zin hebt, heb je dan na de les ook spijt dat je bent gegaan of tijdens de les?

Goede reis, Blurred!
Go hard or go home
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:47:29 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244451
Het ruikt hier nu serieus naar gebakken Smac :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94244492
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zag je moeder vanmiddag nog langs lopen voor het raam, maar had te laat door dat het je moeder was :').
haha, zal zeggen dat je gespot bent!

Vind het trouwens wonderlijk hoe snel dat gaat:

nergens last van..

naar de wc gaan en merken dat je ongesteld bent

abrupt buikpijn en hoofdpijn.. al had ik daarnet ineens wel een lichte hoofdpijn :X :P
Ja doei.
pi_94244527
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Het ruikt hier nu serieus naar gebakken Smac :').
Lol oh jeugdsentiment van toen ik macaroni met smack die mijn pa maakte nog lekker vond (met veel ketchup)
ik moet er niet meer aan denken!!!!
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 16:49:02 #149
70532 loveli
N
pi_94244544
Psychosomatisch. Gewoon rennen, Mo.
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:49:05 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94244548
Crisis, Vik! Wat een verwend meneertje! Ik zou prompt uit semi-obstinaatheid géén geld kado geven maar iets 'nuttigs' :')

Ik kreeg vroegahhh een Super Nintendo toen de Nintendo 64 hip was, en een playstation 1 zodra de 2 een tijdje op de markt was :P En toen ik klein was kregen we een pc met zo'n zwart-oranje scherm van mn oom waar je galgje op kon spelen en toen ik 14 was kregen we onze eerste echte pc-met-internet (telefoonverbinding, huuu :') ).
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:50:03 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244585
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Crisis, Vik! Wat een verwend meneertje! Ik zou prompt uit semi-obstinaatheid géén geld kado geven maar iets 'nuttigs' :')

Oh! Dat is nog best een idee! Dan geef ik hem een boek waar hij een verslag over kan maken voor Nederlands })
Niet meer actief op Fok!
pi_94244589
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Lol oh jeugdsentiment van toen ik macaroni met smack die mijn pa maakte nog lekker vond (met veel ketchup)
ik moet er niet meer aan denken!!!!
LOL, je hebt toch niet dezelfde papa :')
pi_94244618
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

LOL, je hebt toch niet dezelfde papa :')
whehehe zou kunnen, die van mij was niet zo trouw :')
pi_94244636
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef loveli het volgende:
Psychosomatisch. Gewoon rennen, Mo.
grapjas :{
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:51:11 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244653
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

:') :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:51:22 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94244665
En smac klinkt heel vies :D Staat denk ik op het rijtje dingendieiknooitgegetenhebomdatmijnmoederzeooknietlust :+ zo heb ik ook vorig jaar voor het eerst bloedworst en zuurkool gegeten (en ik vond het ook niet lekker :') )

*spannende verhalen*
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:51:36 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94244674
Als je net ongesteld bent rennen is niet zo fijn, kan ik uit ervaring zeggen :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:52:26 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94244710
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Maar wel een léuk boek he! Dat dan wel :+
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:52:57 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94244727
quote:
Oh, omg omg! Bon voyaaaaage!
pi_94244738
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).

/psycholoogvandekoudegrond :')
pi_94244747
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh.
Neee... Dat kan nooit. :)
pi_94244749
dan ga ik wel kijken of ik nog wat crunches kan doen als de buikpijn wat gezakt is! En wandelen naar de supermarkt voor wat boodschappen voor zaterdag :)
Ja doei.
pi_94244768
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).

ook als ik niet moet hardlopen en ik ben net ongesteld gaat 't zo
Ja doei.
pi_94244776
Goede reis Blurred!!

Ik begin nu trouwens mmn spieren te voelen, van gisteren, vreemd hoor.
pi_94244822
quote:
Goede reis Blurred!!

Ik begin nu trouwens mmn spieren te voelen, van gisteren, vreemd hoor.
GB had gelijk ;)
pi_94244832
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ook als ik niet moet hardlopen en ik ben net ongesteld gaat 't zo
Ah, ok. Dan heb ik niets gezegd. Ik ben echt blij dat ik niets van mn ongesteld-zijn merk... :) . Behalve meer emotioneel als normaal.
pi_94244846
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier hebben ze ook allemaal een DS, hoor :P.
En ze werken er dus niet voor, want daar zijn ze nog te jong voor. Neefje gaat iPad sparen van verjaardagsgeld en is nu al de hele tijd aan het berekenen wat 'ie van ons verwacht te krijgen :'). Ik heb even gezegd dat ik dat hoogst onfatsoenlijk vind en dat 'ie nog maar moet afwachten of ik wel kom. Hij: "Ja, maar anders kom je later wel een keer toch?" :|W

Maar wat moeten Sinterklaasvieringen en verjaardagen tegenwoordig uit de spuigaten lopen zeg, met al die dure cadeaus :o.
Geef hem geen geld maar een kadootje. Dat zal hem leren >:). Serieus, als ie rekent op een bepaald geldbedrag, geef hem dan helemaal geen geld want met welk bedrag je ook komt, hij zal teleurgesteld zijn dat het niet de 100 euro is die hij verwacht en dan is de charme van een kadootje ook weg. Oh Maria was me voor.

Mijn ouders waren/zijn zoals Tink. Geen dure onnodige electra voor kinderen, internet en tv met mate. En als je iets wilde, moest je er maar voor werken en sparen. Ik wilde een pc, dus nam ik een krantenwijk en heb ik een jaar lang níets uitgegeven. Toen had ik een pc voor mezelf :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94244865
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

GB had gelijk ;)
ja!! En nu doet het nog niet zoveel pijn, maar misschien morgen wel!

Nou nog ff uurtje knallen jongens,... excel here i come.. :o
pi_94244874
hier gaat 't zo:

--> beetje ' :{ ' gevoel, maar niet echt iets tastbaars

--> naar de wc gaan, zien dat 't hek van de dam is' en direct beginnen hoofdpijn en buikpijn

--> duurt een avond en een ochtend vervolgens en dan is 't meestal weer weg. Maar die eerste 24 uur is echt :r :r
Ja doei.
pi_94244949
Bloedworst niet lekker?! :o

Perr, wacht inderdaad maar tot morgen :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:59:24 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94245030
quote:

[..]

Bij mij werkt dat soms wel deels zo! :D

Was goed merkbaar toen ik het niet naar mn zin had op mn werk, toen werd ieder pijntje voor mn gevoel meteen tien keer erger omdat ik in mn achterhoofd al had dat ik me ziek kon melden als het erger zou worden :') </mietje>
pi_94245091
ik had overigens wel gewoon besloten te gaan hoor :@ :Y want dacht dat ik morgen of overmorgen pas ongesteld zou worden }:|
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 17 maart 2011 @ 17:02:41 #173
70532 loveli
N
pi_94245162
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik had overigens wel gewoon besloten te gaan hoor :@ :Y
Je weet dat je je van mij niets moet aantrekken he... (behalve als het om broccoli gaat)
crap in = crap out
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:09:09 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94245419
fijne reis Blurred

Ik wil morgen ook rennen, ga gewoon om 7 uur opstaan, kwark eten en dan lopen.
dus :')
pi_94245519
Ja, morgen ga ik ook rennen :) 10, 10 en 12 minuten :)
Maar nu ga ik naar yoga, te voet :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:12:34 #176
331 Merel
Be here now.
pi_94245547
Vlieg veilig Blurred!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_94246215
Goede reis Blurred!
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:32:15 #178
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94246339
Goede reis Blurred!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94246422
auw ;) net geld overgemaakt voor de huwelijksreis...

Kan eigenlijk niet wachten tot het eindelijk zo ver is...
Vorig jaar zomer niet echt op vakantie geweest, dus kan nu wel weer vakantie gebruiken :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:34:35 #180
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94246431
MarMar -O-. Ontzettend rot die onzekerheid.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:35:03 #181
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94246455
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef progje het volgende:
auw ;) net geld overgemaakt voor de huwelijksreis...

Kan eigenlijk niet wachten tot het eindelijk zo ver is...
Vorig jaar zomer niet echt op vakantie geweest, dus kan nu wel weer vakantie gebruiken :P
Waar gaan jullie naartoe?
pi_94246665
quote:
-O- pffffff wat balen weer ....
pi_94246672
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:35 schreef Rituals het volgende:

[..]

Waar gaan jullie naartoe?
Mauritius:
http://naiade.com/en/hotels/mauritius/les_pavillons/default.aspx O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:44:24 #184
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94246772
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:46:23 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94246839
quote:
*verschuilt zich in koffer met kokosnoot plus rietje en parasolletje* O+
pi_94247069
Oh, dat ziet er prachtig uit progje. O+
Als ik dat zie ben ik ook hard toe aan vakantie...

Goh MarMar, daar schiet je dus ook niks mee op. :{
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:52:59 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94247099
Owww wat ziet dat er heerlijk uit Progje!

MarMar, het blijft een klote bureaucratie zeg GVD!

Mijn kippenpoten met aardappels, ui en knoflook is bijna klaar, honger!
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:12:20 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94247781
C'est du lijst. Beetje raar gegeten vandaag, dus ik weet niet precies wat OTLT etc is, dus andere opbouw.

- driekwart krentenbol met halve plak kaas
S: Zumba
- twee sneetjes met hagelslag
- 4 plakjes ham met ongeveer 10 cocktailaugurkjes
- gekookt ei
- groot glas smoothie van aardbei, banaan en yoghurt
- gekookt ei
D: spinaziecurry met naanbrood
T: koekie?

Moet nu alleen even kijken wanneer ik D ga eten want ik heb ineens hoofdpijn en ben misselijk :')
pi_94247800
ik hou niet van strandvakanties :') maar toch heb ik er nu abrupt zin in O+
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:13:14 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94247804
Mijn sushi is al een kwartier te laat :(.

*crepeert*
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:16:40 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94247929
Oeh, had ik bijna gratis sushi gehad. Tis maar goed dat ik zo eerlijk ben. Op z'n bon stond dat ik al betaald had, maar dat was niet zo. Hij gaf me de zak en liep weer weg. Ik: "Uh?" :')
Niet meer actief op Fok!
pi_94248010
Ik heb mijn vakantie 'geboekt': inschrijfformulier ingestuurd en inschrijfgeld betaald. Als het gaat zoals ik wil, hoor ik binnen een maand dat ik twee weken naar Italie ga met IBO O+ http://www.ibo-nederland.org/vrijwilligers/projecten_2009/5/ (let niet op de url, het gaat echt om 2011).
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:23:29 #193
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94248161
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn vakantie 'geboekt': inschrijfformulier ingestuurd en inschrijfgeld betaald. Als het gaat zoals ik wil, hoor ik binnen een maand dat ik twee weken naar Italie ga met IBO O+ http://www.ibo-nederland.org/vrijwilligers/projecten_2009/5/ (let niet op de url, het gaat echt om 2011).
Tof! Wat voor project wil je gaan doen? Ben je er nog uitgekomen met je vriendje trouwens (qua vakantieplannen)?

Eet smakelijk Vik! :9
pi_94248200
Lijstje gebeuren, niet echt joepie..

O: plak fries roggebrood, 2x wasa cracker lichtgewicht, 1x kipfilet
L: 2x meergranen bth, 1x kipfilet 1x nutella
T: gekookt eitje, kopje koffie met melk
T: 3 eetlepels vruchtjes op sap, 3 salmiak snoepjes
D: chinees --> 3 opscheplepels nasi goreng, 2x eetlepel kip in zoetzure woksaus,
2x eetlepel beef in knoflook woksaus, 2 kleine vitnamese loempiatjes, opscheplepel groente (tjap tjoy)
T: schaaltje yoghurt
pi_94248257
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:

[..]

Tof! Wat voor project wil je gaan doen? Ben je er nog uitgekomen met je vriendje trouwens (qua vakantieplannen)?

Eet smakelijk Vik! :9
Een bouwproject. In mijn periode was dat met name Italie, dus ik wil proberen met IT-60 mee te gaan en anders IT-58 (de reizen zijn gecodeerd op deze manier).

Ja, de laatste twee weken van de vakantie houden we vrij om samen wat te doen. Wat weten we nog niet, waarschijnlijk of iets van een camping in NL of een lang weekend naar een europese stad.
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:28:35 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94248350
Tof zeg Chico! O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:30:28 #197
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94248421
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Een bouwproject. In mijn periode was dat met name Italie, dus ik wil proberen met IT-60 mee te gaan en anders IT-58 (de reizen zijn gecodeerd op deze manier).

Ja, de laatste twee weken van de vakantie houden we vrij om samen wat te doen. Wat weten we nog niet, waarschijnlijk of iets van een camping in NL of een lang weekend naar een europese stad.
Klinkt erg leuk!
Fijn ook dat je nu weet welke weken je vrij kunt houden om samen iets met hem te doen.
pi_94248651
Wat gaaf Chico!
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:52:34 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94249301
Zo, dat was de sushi. Beetje weinig (twaalf hapjes, maar klein), maar goed, eet ik nog wel even een paar boterhammen straks.

Net in een deuk gelegen van een Boze-Vik-imitatie door Nachtwacht :')
Niet meer actief op Fok!
pi_94252875
ik ga ook aan het ibu-dieet van XM! ;(
Ja doei.
pi_94253051
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook aan het ibu-dieet van XM! ;(
Duik lekker in bed met een boek :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94253118
komt straks nog een FOK!ker wat van mijn FHF spullen ophalen.. maar ga zo op de bank met thee O+
Ja doei.
pi_94253182
En ik heb echt een stom lijstje vandaag. Meh. Deels te wijten aan dat vanochtend mijn voorraadkast leeg bleek :P

O: (oude }:| ) boterham met pindakaas
T: 2 rijstwafels, bouillon
L: pistoletje filet americain (had een collega voor me meegenomen)
T: appel, stuk chocola (van dezelfde collega O+ ) sorry nynke!
T: foccacia achtig broodje op het station gehaald vanwege de honger :@
D: kip siam

Vanavond nog wat yoghurt met muesli, denk ik.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:00:55 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94253194
BeterSchaap, Mootje! :P

Huu, euroshoppert 'witte kaas' smaakt best gek :') Gelukkig proef ik hem niet zo door de curry heen, maar die koop ik niet nog eens :P Goeikoop is nie altijd goei :+
pi_94253201
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
komt straks nog een FOK!ker wat van mijn FHF spullen ophalen.. maar ga zo op de bank met thee O+
Ook fijn!
pi_94253210
Docenten die presentaties beoordelen zonder dat je gepresenteerd hebt en dan gaan klagen over dat er bij sommige dingen geen uitleg is. Als er tijd was geweest om te presenteren, had ik dat er dus wel bij verteld :'). Had dit keer geen zin om er notes bij te zetten, als er een volgende keer komt toch maar wel doen.
pi_94253268
maar we hebben net wel boodschappen gedaan voor onze gang bij het diner met vrienden van zaterdag.

We hebben het toetje en gaan maken:

Tarte Tatin van peer met daarbij chocolade en/of gorgonzola ijs, beide met walnoot :9

ik ga voor het gorgonzola ijs O+
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:02:51 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94253310
Gorgonzola ijs? Bestaat dat? Wat grappig!
pi_94253329
Gorgonzola ijs? IJS?!

Hmm. :+
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:04:01 #210
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94253390
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
maar we hebben net wel boodschappen gedaan voor onze gang bij het diner met vrienden van zaterdag.

We hebben het toetje en gaan maken:

Tarte Tatin van peer met daarbij chocolade en/of gorgonzola ijs, beide met walnoot :9

ik ga voor het gorgonzola ijs O+
Klinkt als jouw pastagerecht :+ (die met peer, gorgonzola en walnoot).
pi_94253423
uh huh, daar is 't ook op gebaseerd :P

http://www.notquitenigell(...)ed-by-gordon-ramsay/

ik wilde per se iets met kaas in het toetje, maar een van de deelnemers is geen fan van kaasplankjes en schimmelkazen enzo, dus hebben we 't zo opgelost :P
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:10 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94253640
Schimmelkaasijs, whaddayaknow :D

Dit klinkt trouwens ook intrigerend: naanwich! O+ :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:09:59 #213
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94253768
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schimmelkaasijs, whaddayaknow :D

Dit klinkt trouwens ook intrigerend: naanwich! O+ :D
Klinkt lekker! :9
pi_94253782
die naanwich! O+ :o
Ja doei.
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:25:57 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94254868
Daglijstje is geworden
o. 2 weetabix met melk - 300 kcal
t. 2 schuimpjes + 300 ml tomatensoep - 250 kcal
l. salade van 4 cm van een rolletje geitenkaas + druiven + sla + walnoten + dressing - 400 kcal
t. 1 schuimpje + 2 wortels + 1 zoete rijstwafel + capuccino met chocolaatje + stuk brezel- 250 kcal
d. AH Stoommaaltijd kip - 450 kcal

1650 kcal ongeveer.
pi_94255854
Leuke boekentip voor je neefje Vik: Het leven van een loser!

Is serieus een boekenserie die de in de hele klas van de mini nu waanzinnig populair is. Vreselijk flauw, maar de mini ligt ook in een deuk, dus ik wacht nog maar een jaartje of wat met het introduceren van Adrian Mole :') Geen smaak, al die kinderen :N
pi_94256064
Lijstje vandaag:
O: frambozen met yoghurt, grapefruitsap, ibuprofen
T: 2 cappuccino, paracetamol
L: 2 crackers met 2 gekookte eieren
T: 2 crackers filet americain, 2 boterhammen pindakaas, mandarijnen
D: pompoensoep, rösti, scholfilets
T: macademianoten, kwark met vanilleyoghurt
pi_94258785
Wat een fijn avondje zo!
Lekker naar yoga geweest, heerlijk gegeten en nu bankhangen.
Heb me ook precies aan mn lijstje gehouden, dan mag ik straks zelfs nog een ijsje!
pi_94259034
bleh, gewoon bleh.. thx for the support iedereen :*

Ik ga zo een meloen slachten, daar was ik vandaag nog niet aantoe gekomen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:31:27 #220
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94259907
Eey heb een vraagje:

Ben een jongen, 17 jr, 1.73m en 75 kilo.
Ik heb een BMI van 25.1.

Is dit overgewicht?

En ik wil ca. 2 a 4 kilo kwijtraken in 6 weken tijd. Ik fiets per dag ca. 20 minuten en wil straks 30 min per dag traplopen. Helpt dit? En is het dan mogelijk om 2 a 4 kilo kwijt te raken in 1.5 maand tijd?

:D

Een tijd geleden was ik 1.60m en 87 kilo, dus er is iig verbetering. Weet alleen niet hoe ik ben afgevallen toen.
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:32:55 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94260029
2 tot 4 kilo in 1,5 maand tijd lijkt me goed te doen. Wel goed blijven eten en sporten inderdaad. Al lijkt een half uur traplopen me moeilijk vol te houden :D
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:38:09 #222
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94260451
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
2 tot 4 kilo in 1,5 maand tijd lijkt me goed te doen. Wel goed blijven eten en sporten inderdaad. Al lijkt een half uur traplopen me moeilijk vol te houden :D
Heb het al 4x gedaan. Maar dan niet écht 30 minuten hoor. Gewoon 15 a 20 minuten aan een stuk door, paar minuten rust en dan nog eens 10 a 15 minuten aan een stuk door. Dus het valt wel mee :P
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:40:09 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94260624
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:41:51 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94260768
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig boek. Wij hebben 'm ook in de kast staan.
pi_94260851
Meer dan die 2 tot 4 kilo hoeft er volgens mij echt niet af en qua gezondheid zit je met jouw lengte met die 75 ook prima! Het is dus maar net waar je je lekkerder bij voelt.
Tof dat er al zoveel af is, misschien verandering van hormoontjes die je daarbij geholpen heeft de afgelopen jaren ;)
pi_94260908
quote:
[ afbeelding ]
Dat is echt een van mijn favoriete voorleesboeken, geweldig!!!
pi_94261246
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:51:59 #228
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94261604
Waarom die afbeelding? :p
pi_94261727
Huh ik kreeg opeens een schermpje dat ik een PM heb, maar ik heb helemaal geen PM?
pi_94261803
had ik ook last van Chico.. wieowie heeft het pmbericht gewist? :P
pi_94261839
Ik had hetzelfde!
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:56:18 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94261984
Ik ook!

En de kleine mol O+ Die was al superpopulair toen ik nog in de boekhandel werkte! Net als Welterusten Kleine Beer en Rupsje Nooitgenoeg O+
pi_94262056
quote:
[ afbeelding ]
Alleen om die kaft zou je 'm moeten hebben. O+
pi_94262089
Euhm, jullie zouden anders wel een PM moeten hebben. :o.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:57:57 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94262143
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euhm, jullie zouden anders wel een PM moeten hebben. :o.
Ik heb geen pm :{
pi_94262200
Die kleine mol kregen wij ook van een vriendin bij de geboorte van de mini! Het helpt je door diverse luiers heen (8>
pi_94262345
Dat boek van de mol hebben wij ook. Hilarisch. :D
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_94262361
Ik wil ook wel weer eens een PM met de nieuwe layout, laatst kreeg ik ook een DM voor het eerst oO< Ik dacht nog: wat is dat rare vierkantje met tekst ineens rechts onderaan? >:O
pi_94262820
Geen PM hier!
Rupsje Nooitgenoeg was echt een tof boek O+
pi_94262961
Ja rupsje nooitgenoeg, geweldig O+

en die van die mol ook _O_
pi_94263024
O+ dude voor FHF is geweest *O* slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen!
Ja doei.
pi_94263125
slaap lekker en beterschap mo :*
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:08:16 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94263151
Ik heb ook geen PM ;(.
pi_94263296
Kreeg ik wéér een pop-up en weer geen PM :'(
pi_94263303
En weer een melding, maar geen PM }:|
pi_94263356
Oh, ik heb 'm! *O*

_O-
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:13:14 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94263489
Mijn tandarts is liev. Krijg net een mailtje dat 'ie gewoon voor de zekerheid een plekje vrij heeft gehouden voor me morgen :o.
pi_94263508
En nu 2 PM's zonder melding :+.
pi_94263569
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn tandarts is liev. Krijg net een mailtje dat 'ie gewoon voor de zekerheid een plekje vrij heeft gehouden voor me morgen :o.
da's zeker lief :)
pi_94264843
Dat is tof van 'm XM! ^O^

Ik ben de laatste tijd zo moe dat ik er echt heel chagrijnig door ben. :(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:31:17 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94264858
Zo! Proefopdracht voor potentiële opdrachtgeefster klaar, ben benieuwd! *O*
pi_94264983
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Proefopdracht voor potentiële opdrachtgeefster klaar, ben benieuwd! *O*
Spannend! *O*
pi_94265025
Ik heb geen PM! -O- -O-

Zo, ik ook slapen. MOrgenochtend first thing, hardlopen...
pi_94266827
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb geen PM! -O- -O-

Zo, ik ook slapen. MOrgenochtend first thing, hardlopen...
Ik doe met je mee. Maar ik denk niet dat ik zo vroeg ga lopen als jij!
En over twee weken werken *O*
pi_94268162
Ik wil/moet zaterdag naar een mastervoorlichting van de VU. Maar dan moet ik er om 11 uur al zijn :{ want die master heeft maar 1x voorlichtingsronde. Op zaterdagochtend, aan de andere kant van de stad. Brrrr. Dat wordt half 10 ofzo op de fiets zitten.
pi_94269605
Fijne reis Blurred! (Misschien ben je er al wel!)

Vanavond fijn bij mams gegeten en ze heeft ons volgestopt met zelfgemaakt lekkers O+ Morgen, net als de rest hier ;), uit eten en daarna ga ik weer gezond doen!

Slaap lekker!
pi_94270655
Hoi! Moe. Bijna thuis, hooop ik...
pi_94272595
o hai!

ik ben ook weer in het land :Y Gekke dingen gegeten afgelopen dagen, morgen maar weer netjes eten :Y

Ik hou ook vocht vast van het vliegen }:|

Oh en morgenaaf weer sporten want ik zat in workaholic modus de afgelopen dagen :')

Nighty night :O :O :z
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 18 maart 2011 @ 06:52:31 #259
331 Merel
Be here now.
pi_94277566
Mogguh.

Bedenk me net dat ik gisteravond geen D heb gehad. Maar die missende kcal zijn gecompenseerd met alcohol. Interessante avond.

En dan zo naar de dokter voor een uitstrijkje. Mag je ook een cadeautje als je het allemaal niet zo'n big deal vindt?
pi_94278157
Ja hoor, Merel. Ik heb inmiddels door al dat gedoe met m'n Gynefix en zo ook al zoveel dingen in me gehad dat het me echt niet meer uitmaakt, maar dat cadeautje blijft. Ik krijg serieus liever een inwendige echo dan dat ik naar de tandarts ga. By far.

En, interessante avond?

Ik heb zo nog even een bijeenkomst voor ons onderzoeksproject, en daarna stappen we in de auto richting Scheveningen. O+.
pi_94278375
hoi!

ik heb heerlijk geslapen O+
Ja doei.
pi_94278556
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!

Eens!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:44:34 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94278606
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 08:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Eens!
ook eens!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:45:17 #264
331 Merel
Be here now.
pi_94278616
Ik doe dit ook liever dan de tandarts ja! Doe het niet voor m'n lol natuurlijk, maar kan er ook niet zo heel erg mee zitten verder. Het ging wel een beetje bloeden, da's niet helemaal zoals het hoort, maar zal wel niks zijn. Nu nog even bedenken wat voor cadeautje ik van mezelf mag.

Het was gisteravond interessant wegens interessante en verhelderende gesprekken met mensen ;) Mijn collega's zijn best oké :)
pi_94278617
heb 'n andere kussencombinatie geprobeerd en had geen last van nek en schouders meer O+
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:53:31 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94278753
Hi! veilig gearriveerd gisteren, het huis is echt amazing en het klikt goed met mijn huisgenote: ik zit wel goed hier O+
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:55:08 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94278780
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 08:53 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! veilig gearriveerd gisteren, het huis is echt amazing en het klikt goed met mijn huisgenote: ik zit wel goed hier O+
cool! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_94278790
Mooi ^O^
Geniet ervan blurred!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:56:08 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94278795
Fijn Blurred...
Uhhm waar zit je ook alweer en waarom? (sorry, let niet altijd even goed op :') )

Vik, al gerend?? Ik ga ook zo, nog even ontbijt laten zakken en telefoon opladen.
pi_94278834
Hoi!

Blurred wat fijn *O* veel plezier daar!

Lijstje gisteren heefyt als D:
3 stukjes stokbrood met kuidenboter, kopje minestronesoep,
4 kleine gehaktballen met saus, 1 opscheplepel rijst, salade met mozzarella
2 mini magnums

halve fles wijn

pi_94278845
Oh en heb besloten dat als ik geen tijd heb vanmiddag ik niet hoef te gaan sporten... moet ook nog schoonmaken/ opruimen/ tas inpakken/ stofzuigen en heb maar 3 uur in totaal :o
pi_94278886
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!

^^

Fijn dat je goed bent aangekomen Blurred *O*

Ik ga maar eens op zoek naar koffie :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_94278911
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:53 schreef Blurred86 het volgende:
O+ wat fijn O+

Veel plezier met settelen!
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:07:08 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94278970
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blurred...
Uhhm waar zit je ook alweer en waarom? (sorry, let niet altijd even goed op :') )

Vik, al gerend?? Ik ga ook zo, nog even ontbijt laten zakken en telefoon opladen.
Ik ga om kwart voor 10 :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94279109
Tof Blurred :)

En goedemorgen!
En koffie!!!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:15:39 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94279149
En over een half uurtje gaan we maar weer eens richting de tandarts.

-O-
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:15:57 #277
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94279156
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blurred...

geeft niet hoor, volgens mij is het ook onmogelijk om álles bij te houden hier ;) ik ben in Dublin, voor stage!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:16:44 #278
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94279176
pff het zit je niet mee ook he XM -O- sterkte!
pi_94279181
Mogguh!

WB Aurum! :W
Bevalt de nieuwe baan een beetje?

Veel plezier in Dublin Blurred! Gisteren nog wat van St. Patricks day mee mogen maken hoop ik!?

Cadeautjes voor jezelf dag? Dan doe ik mee! Heb ook wel wat verdiend ofzo...
F1 voor m'n xbox halen lijkt mij wel een goed plan!

XM :* Tenminste wel je eigen tandarts weer!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:17:49 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94279207
Oh gamen! O+. Dat ga ik dit weekend ook weer eens doen. Nog geen idee welk spel, though. Vanavond maar eens vragen wat Mark allemaal voor me heeft :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94279226
Sterkte zo XM!
pi_94279506
Succes XM :)
pi_94279560
Planning voor vandaag!

O: bruin puntje met ei/ 1 bacon
T: 500 ml optimel
B: 40 minuten fietsen
L: stoofvlees, aardappels
B: als een wervelwind door het huis :P
T: mandarijntjes in the trein (har har)
D: tapas!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:44:38 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94279968
Ja, mijn eigen tandarts, voor de 2e keer deze week. Teller staat op 3x tandarts in anderhalve week.

*zucht.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:44:45 #285
331 Merel
Be here now.
pi_94279971
Lijstje gisteren:
O - bak roomyoghurt
L - broodje hamburger met sla en tomaat, bakje yoghurt, beker melk
T - beker vivit, appel, banaan, halve kitkat chunky
D - prosecco en witte wijn

Lijstje vandaag wordt ook weer een ramp, ben de hele dag onderweg en aan het reizen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:04:05 #286
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94280560
Succes XM bij de tandarts!
ik heb weer een zware sessie overleefd, met mijn 'moeilijkste' client. Pff.. en ook nog in het engels, vind ik toch wel echt een stuk lastiger.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_94280598
Lijstje vandaag:

O: melet met kaas
T: roggebrood met pindakaas
L: magere Franse kwark met wat fruit
T: knackebrod met forelfilet
D: uit eten bij Le Marron O+ met wijntjes enzo!
Ja doei.
pi_94280635
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje vandaag:

Hihi :P
pi_94280775
ja, flauw hè? :P
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:22:35 #290
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94281098
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje vandaag:

:') Goedemorgen mo. _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
ja, flauw hè? :P
Ja. :P
pi_94281542
Mager lijstje voor jouw doen Perr, maar weet natuurlijk niet hoe uitgebreid die L is...
Wel lekker stoofvlees :9~

Merel, deze week gewoon niet meetellen en dan volgende week er gewoon tegenaan! ^O^
Denk trouwens dat presecco en witte wijn niet echt tellen als een D maar goed ;)
pi_94281741
* Jaloers op Mo is na het zien van de kaart van Le Marron }:|

SPOILER: verboden voor Mo
quote:
Kalfsstaartstuk & Zwezerik....

Gegrild kalfsstaartstuk met fijne kruiden en Savora mosterd, krokant gebakken zwezerik, schorseneren gelakt met ansjovis jus, broccoli en salie, jus van kalf en ansjovis
Te :9 :9~ lekker gewoon... En dan hebben ze er ook nog foto's op staan van de gerechten :X
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:41:52 #293
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_94281773
haal weg!!!!!!!!! ik wil het nog niet weten }:|
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:42:42 #294
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_94281797
heb godsamme collega het zwijgen op moeten leggen en in het Restaurantweektopic om spoilers gevraagd, lees ik hier ineens wat ik ga eten ;(
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:44:34 #295
93603 V1z0R
Hoi
pi_94281868
Kon ik ook niet weten... :@
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:45:30 #296
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_94281894
ja, nee, maar ik baal nu wel :') -O-
Ja doei.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:47:08 #297
93603 V1z0R
Hoi
pi_94281951
Waren maar twee gerechten, er zijn nog andere! En die zien er ook lekker uit :Y
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:48:54 #298
117113 Perruche
Muffin!
pi_94282020
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Mager lijstje voor jouw doen Perr, maar weet natuurlijk niet hoe uitgebreid die L is...
Wel lekker stoofvlees :9~

Merel, deze week gewoon niet meetellen en dan volgende week er gewoon tegenaan! ^O^
Denk trouwens dat presecco en witte wijn niet echt tellen als een D maar goed ;)
Nou ja niet zo mager toch...? En gisteren is mijn lijstje:

O: havermout met volle melk, mandarijn
T: banaan, ontbijtkoek
L: broodje brie/ham, 200 gr salade
T: plakje ontbijtkoek, appel, 150 ml vruchtenyoghurt
D: minestronesoep, 3 plakjes stokbrood + kruidenboter, rijst/gehakt/saus, salade, 2 minimagnums, wijn

En vanavond weer eten bij vriendinnetje dus het zal wel weer feest zijn :')

Edit: zonder de wijn 1800 kcal. Niet slecht voor mijn doen :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:51:23 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94282116
Ow Xm ik hoop nou wel dat ze je van de pijn af kunnen helpen, niks minder dan mondpijn
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:53:19 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94282178
Nu lekker een boterham ham en een beschuitje kaas
Zoek je mobiel op gsmwebBonprixBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 18 maart 2011 @ 10:53:57 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94282204
en koffie *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')