Anders? Auto weg, of nog meer naarheid?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef progje het volgende:
woei, ik mag mijn lease auto nog tot het eind van de maand houden!
En hopelijk komt de investeerder voor het eind van de maand met het geld over de brug.
ohquote:
Nirvana album!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ohik dacht dat je bedoelde dat je het mooie weer misloopt omdat je binnen zit te werken oid, nevermind
Fijn dat je wat uitstel hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef progje het volgende:
woei, ik mag mijn lease auto nog tot het eind van de maand houden!
En hopelijk komt de investeerder voor het eind van de maand met het geld over de brug.
auto weg..quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Anders? Auto weg, of nog meer naarheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
Ondank is 's werelds loonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
gewoon precies dat tegen die mensen zeggen helpt wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef MarMar het volgende:
gewoon precies dat tegen die mensen zeggen helpt wel eens
Mot ik erop slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja/nee. Ik zit echt vol na de salade. En ik mag best meer van mezelf. Maar blijft het hierbij, dan vind ik het ook geen probleem. Wil er een (paar) kilo af en heb geen tijd voor sport.quote:
Beetje weinig imo maar wel lekker lijstje heurquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ohja planning voor vandaag:
O/L: dubbele boterham pure vlokken![]()
T: appel
T: 2 plakjes roggebrood met oude kaas
T: peer
B/S: yoga en erheen en ervandaan wandelen
D: homemade tagliatelle met spinazie a la creme en uitgebakken spekjes
T: discoijslollie
Volgens een vriendin van me low-carbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja/nee. Ik zit echt vol na de salade. En ik mag best meer van mezelf. Maar blijft het hierbij, dan vind ik het ook geen probleem. Wil er een (paar) kilo af en heb geen tijd voor sport.
Overigens is mijn gewichtstoename volgens mij voor 90% te wijten aan het extra vocht dat ik vasthoud sinds ik de pil neem. En dat vocht is volledig in mijn benen gaan zittenHoe kom ik er van af?
Minder dan normaal inderdaad, maar ik kwam dan ook om 12 uur uit bedquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beetje weinig imo maar wel lekker lijstje heur![]()
Wat voor yoga doe je?
Plaspillenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja/nee. Ik zit echt vol na de salade. En ik mag best meer van mezelf. Maar blijft het hierbij, dan vind ik het ook geen probleem. Wil er een (paar) kilo af en heb geen tijd voor sport.
Overigens is mijn gewichtstoename volgens mij voor 90% te wijten aan het extra vocht dat ik vasthoud sinds ik de pil neem. En dat vocht is volledig in mijn benen gaan zittenHoe kom ik er van af?
quote:Adaptatie effecten
Oestrogenen zijn vooral initieel verantwoordelijk voor bijwerkingen: de zgn. adaptatie effecten zoals mastalgie, misselijkheid en vochtretentie. Deze effecten verdwijnen doorgaans vanzelf na enkele pilstrips.
Geleidelijk insluipende bijwerkingen
Progestativa veroorzaken na verloop van tijd geleidelijk insluipende bijwerkingen: irregulaire bloedingen, amenorroe, depressieve gevoelens, libidoverlies, gewichtstoename, dyspareunie en fluorklachten.
Nou ja, dan gaat het in elk geval niet in je enkels zittenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt het gewichtstoename door vocht straks vervangen door een toename door vet
Als dat het enige is wat je van de pil merkt, lekker blijven slikken. Hoop dat het meevalt met de bijwerkingen die betrekking hebben op je gemoedstoestand.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt het gewichtstoename door vocht straks vervangen door een toename door vet
Eerst maar eens op vakantie. Dat wordt ook een pilloze week.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je van de pil merkt, lekker blijven slikken. Hoop dat het meevalt met de bijwerkingen die betrekking hebben op je gemoedstoestand.
Oehquote:KOOL
Kool helpt je lichaam om afvalstoffen te verliezen omdat het sulfaat en jodium bevat. Deze stoffen helpen ook om de slijmafscheidende membraan schoon te maken van je maag en darmen. Kool is vooral geschikt voor dikke buiken en middelbareleeftijdvetten, het breekt voornamelijk vet af in deze gebieden.
Jammer dat je er ook stinkende scheetjes van moet laten!quote:
Ssstt!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jammer dat je er ook stinkende scheetjes van moet laten!</redenwaaromikweinigkooleet>
Dan eet ik doordeweeks kool, en als lief er is nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jammer dat je er ook stinkende scheetjes van moet laten!</redenwaaromikweinigkooleet>
Bleekselderij naar het schijntquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens, wat was nou ook alweer die groente die meer energie kost om te verteren dan er in zit? Was dat komkommer?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Als ik die site mag geloven helpt het ook allemaal om vet kwijt te raken.*gaat groente snaaien*
Oja.quote:
Zet ze meestal open op planthoogtequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Syrena het volgende:
Hoi![]()
Ik hoop dat ze gewoon betalen progje.
Zo, mijn huis is een donkere grotDat zal schelen in de zomer. Ik heb ze nu achter dicht, maar morgen laat ik ze open, mijn arme plantjes krijgen anders geen zon meer
Dan doe ik ze overdag wel dicht als het echt heet gaat worden.
Oh en zalig uitslapen in het donker in het weekend![]()
Omnomnomdenada!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
recept voor spinaziecurry por favor!
Ik ben ook niet slim op mannengebied, dat wisten jullie toch al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
* actie merel: ik vind het niet slim. Voor de rest zeg ik er maar niks over.
Huu!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef progje het volgende:
paneer is echt heel makkelijk zelf te maken... je hebt nodig melk en azijn
1 kopje azijn op 1 liter melk.
Melk bijna aan de kook brengen.
Azijn er in. Vuur uit, roeren, half uurtje laten staan, zodat ie koud is.
Afgieten door een kaas- of theedoek en kloar
It's peanutbutter jelly time!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet dus sushi. Om 18 uur wordt het bezorgd. Nu al zin in.
Maar nog even twee bammen met peanutbutter eten.
dank dankquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omnomnomdenada!![]()
Ik heb hem al een paar keer gegeten zonder de kaas, vandaag met proberen! Volgens mij verkoopt de AH alleen geen paneer, dus dan idd maar saladekaas zoals in het recept staat.
Daar hoef ik nou nooit aan herinnerd te wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank dank
oh, en Mr.Mo herinnerde me eraan dat ik nog moet hardlopen vanmiddag...![]()
!
En dan maak je grapjes over mijn 2x20 minutesn fietsen per dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
semi-definitief lijstje:
O: yoghurt met sinaasappel en muesli
T: stuk kruidkoek
L: 2 kroketten op twee volkoren boterhammen
S: 2.5 km. fietsen in 5 mnuten op mn moeders hometrainerT: 2 knackebrod met kaas
D: stoofpot met rundvlees en bladerdeeg bovenop, aardappelpuree
oh ja, de stoofpot heeft bleekselderij. Maar, inderdaad niet zo veel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
En dan maak je grapjes over mijn 2x20 minutesn fietsen per dag(garpje)
Beetje weinig groenvoer, maar aangezien je eindelijk weer in NL bent niet slecht. Ik ha me al lang vergrepen aan allerlei troep die ik nooit eet, zoals stroopwafels en drop
En ik aan friet van het Hoekjequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
En dan maak je grapjes over mijn 2x20 minutesn fietsen per dag(garpje)
Beetje weinig groenvoer, maar aangezien je eindelijk weer in NL bent niet slecht. Ik ha me al lang vergrepen aan allerlei troep die ik nooit eet, zoals stroopwafels en drop
?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik moet nog RPMen vanavond, maar heb echt totáál geen zin.
Weekend kan ik niet. Vorige week ook maar 1x geweest. Dus ik moet.quote:
Het zal wel normaal zijn, maar ik ben blij dat ik zonder die ongein ben opgegroeid...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: is het normaal dat kinderen tegenwoordig allemaal een eigen smartphone en minilaptop hebben? Mijn jongste neefje en nichtje hebben een minilaptop (neefje is 9 jaar, heeft ook een iPod Touch), mijn oudste neefje en nichtje hebben ook allebei een minilaptop. Daarnaast heeft mijn nichtje ook een iPod Touch, mijn neefje een smartphone en nu wil 'ie een iPad.
Ik vind het niet echt normaal, eigenlijk, maar goed, misschien ben ik ouderwets?. Ik speelde vroeger met PlayMobil of hing in de bomen
.
Als ze er voor gewerkt hebben vind ik het normaal!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: is het normaal dat kinderen tegenwoordig allemaal een eigen smartphone en minilaptop hebben? Mijn jongste neefje en nichtje hebben een minilaptop (neefje is 9 jaar, heeft ook een iPod Touch), mijn oudste neefje en nichtje hebben ook allebei een minilaptop. Daarnaast heeft mijn nichtje ook een iPod Touch, mijn neefje een smartphone en nu wil 'ie een iPad.
Ik vind het niet echt normaal, eigenlijk, maar goed, misschien ben ik ouderwets?. Ik speelde vroeger met PlayMobil of hing in de bomen
.
Jij bent Perruche!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
Ik zou er nog maar wat bij doen XM. Maar ja, wie ben ik.
Hier hebben ze ook allemaal een DS, hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik, mijn neefjes en nichtjes hebben hoogstens een nintendo DS geloof ik.
Al zijn ze aan m'n pa's kant soms best amaterialistische hippies
Nou, mijn gedachten tijdens het RPMen variëren van:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon heen gaan XM, als je 5min. op de fiets zit heb je er vast wel weer zin aan!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
Die van mij hebben een Nintendo DS waar ze bijna nooit mee spelen maar wel vaak gebruiken om hoorspelen te luisteren (soort walkman dus). En dat was het.
Telefoon krijgen ze denk ik zodra ze naar de middelbare school 10 km verderop gaan. Maar zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Wel hebben we deze week toevallig een "eigen" internetcomputer voor ze ingericht met daarop twee websites die ze mogen bezoeken. Ze hebben er nog geen gebruik van gemaakt.
Lol haha, dat is zo'n beetje wat ik denk tijdens het hardlopenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, mijn gedachten tijdens het RPMen variëren van:
"oh mijn god, wat dóe ik hier"
"Pfff, ik ga nu al dood en moet nog 4 nummers"
"Zijn we nu pas bij track 4?"
"Goddank, nog maar 1 nummer"
"Pfieuw, dat is weer achter de rug!"
Oh hoef je niet sorry voor te zeggen, want dat zijn ze ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Perruche het volgende:
Later kunnen ze nog genoeg op hun kont achter de computer zitten.
Als ik ooit een kind zou hebben zou ik zorgen dat er genoeg dingen te doen zijn zodat ze niet op de computer hoeven.
En vik, sorry voor mijn woorden, maar die kinderen waar jij het over hebt lijken me echt een stel verwende krengen. Maar ja
Sesamstraat en KiKa (duits kinderkanaal)quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]twee websites?
. Welke dan?
.
Ik vind het wel goed dat je het zo strak in de gaten houdt allemaal.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sesamstraat en KiKa (duits kinderkanaal). En daar komen nog twee leerwebsites bij waarop ze kunnen rekenen en leesoefeningen kunnen doen. Dat was het voorlopig.
Ja mobiele telefoon is prima, maar moet dat een smartphone zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van mijn 60 brugklasleerlingen is er eentje die geen mobiele telefoon heeft.
Wacht maar tot ze oud genoeg zijn om die beveiliging te omzeilenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sesamstraat en KiKa (duits kinderkanaal). En daar komen nog twee leerwebsites bij waarop ze kunnen rekenen en leesoefeningen kunnen doen. Dat was het voorlopig.
Ik heb twee heel erg brave kinderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze oud genoeg zijn om die beveiliging te omzeilen.
Maar je kan toch helemaal geen abonnement afsluiten onder de 18? Dan zijn die ouders wel zo gek dat voor die kinderen te doen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mobiele telefoon is prima, maar moet dat een smartphone zijn?.
Simlockvrije smartphone heb je voor om en nabij de 100 euro bij de aldi. Prepaid simkaarten verkopen ze daar ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar je kan toch helemaal geen abonnement afsluiten onder de 18? Dan zijn die ouders wel zo gek dat voor die kinderen te doen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Indien zo'n kind dat zelf koopt, zou ik daar als ouder dan ook weinig problemen mee hebben. Al kan ie het geld beter bestedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Simlockvrije smartphone heb je voor om en nabij de 100 euro bij de aldi. Prepaid simkaarten verkopen ze daar ook.
Ja, zo gek zijn sommige oudersquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar je kan toch helemaal geen abonnement afsluiten onder de 18? Dan zijn die ouders wel zo gek dat voor die kinderen te doen...
Daarin verschijnen de berichten van degenen die je volgtquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt gelukkig dat ik niet weet wat een timeline is he.
Foon afpakken/toegang tot internet ontzeggen/account verwijderen. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb mijn neefje uit de Twitterlijst gegooid. Ik word gek van die iPadtweets de hele tijd. Sinds november heeft 'ie m'n timeline vervuild met 3500 tweets. Z'n moeder wordt er ook gek van, maar wat doe je eraan?
Want dan ben je nog te dronken om je eten te kunnen proeven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Smac FTW, lekker opgebakken op 't brood 's weekends na een avond stappen
Zo handig is ze niet. En dan is het oorlog. Maar ik vind het hoog tijd worden, want die knul is ernstig verslaafd. Zal haar er binnenkort nog wel eens op aanspreken op MSN. Ze heeft al gedreigd dat ze z'n foon zou afpakken. Reactie: "Haha, echt niet!" (en dat zet 'ie dan ook weer op Twitter hèquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Foon afpakken/toegang tot internet ontzeggen/account verwijderen. Bijvoorbeeld.
Et tu, vik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Smac. Soms vind ik zo'n studentikoze maaltijd ook best lekker
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Want dan ben je nog te dronken om je eten te kunnen proeven?
Oi. Neefje is de baas thuis. Doe mij een moeder als Tink...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo handig is ze niet. En dan is het oorlog. Maar ik vind het hoog tijd worden, want die knul is ernstig verslaafd. Zal haar er binnenkort nog wel eens op aanspreken op MSN. Ze heeft al gedreigd dat ze z'n foon zou afpakken. Reactie: "Haha, echt niet!" (en dat zet 'ie dan ook weer op Twitter hè)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yup! Lijkt ook gewoon op hondevoerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik voor de laaste keer smac gegeten toen ik 6 was ofzo. Op vakantie met mijn ouders. Meer dan 30 jaar geleden dus. Was dat niet dat sponsachtige "vlees"?
Net als kattenvoerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup! Lijkt ook gewoon op hondevoerMet van dat dril in het blikje.
Goeie reis!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden nu, over 20 minuutjes vertrekken naar het vliegveld! dag slankiestot de volgende keer vanuit dublin
Fijne reisquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden nu, over 20 minuutjes vertrekken naar het vliegveld! dag slankiestot de volgende keer vanuit dublin
Goeie reisquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Blurred86 het volgende:
Fijne vlucht en vermaak je in Dublinquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ben er doorgaans niet zo blij mee als er extra nummers worden gedaan, ben al blij als ik de standaardles overleefquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij drie krijg ik altijd kippenvel en een rush en dan baal ik het als we bij 8 zijn.
Daarom doe ik er soms nog één of twee achteraan en de deelnemers vinden dat nog leuk ook. Misschien liegen ze wel!
Ik zag je moeder vanmiddag nog langs lopen voor het raam, maar had te laat door dat het je moeder wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga niet hardlopen! Net ongesteld gewordenen abrupt gigantische hoofd- en buikpijn
![]()
Ja, ik heb het ooit al eens van je gelezen en dat RPM ook de enige sport is die je eigenlijk kunt beoefenen. Een gewone les is ook pittig zat, me dunkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er doorgaans niet zo blij mee als er extra nummers worden gedaan, ben al blij als ik de standaardles overleef.
haha, zal zeggen dat je gespot bent!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zag je moeder vanmiddag nog langs lopen voor het raam, maar had te laat door dat het je moeder was.
Lol oh jeugdsentiment van toen ik macaroni met smack die mijn pa maakte nog lekker vond (met veel ketchup)quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Het ruikt hier nu serieus naar gebakken Smac.
Oh! Dat is nog best een idee! Dan geef ik hem een boek waar hij een verslag over kan maken voor Nederlandsquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Crisis, Vik! Wat een verwend meneertje! Ik zou prompt uit semi-obstinaatheid géén geld kado geven maar iets 'nuttigs'![]()
LOL, je hebt toch niet dezelfde papaquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol oh jeugdsentiment van toen ik macaroni met smack die mijn pa maakte nog lekker vond (met veel ketchup)
ik moet er niet meer aan denken!!!!
whehehe zou kunnen, die van mij was niet zo trouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
LOL, je hebt toch niet dezelfde papa
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehehe zou kunnen, die van mij was niet zo trouw
Oh, omg omg! Bon voyaaaaage!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).quote:
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehehe zou kunnen, die van mij was niet zo trouw
ook als ik niet moet hardlopen en ik ben net ongesteld gaat 't zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).
/psycholoogvandekoudegrond
GB had gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:
Goede reis Blurred!!
Ik begin nu trouwens mmn spieren te voelen, van gisteren, vreemd hoor.
Ah, ok. Dan heb ik niets gezegd. Ik ben echt blij dat ik niets van mn ongesteld-zijn merk...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook als ik niet moet hardlopen en ik ben net ongesteld gaat 't zo
Geef hem geen geld maar een kadootje. Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook allemaal een DS, hoor.
En ze werken er dus niet voor, want daar zijn ze nog te jong voor. Neefje gaat iPad sparen van verjaardagsgeld en is nu al de hele tijd aan het berekenen wat 'ie van ons verwacht te krijgen. Ik heb even gezegd dat ik dat hoogst onfatsoenlijk vind en dat 'ie nog maar moet afwachten of ik wel kom. Hij: "Ja, maar anders kom je later wel een keer toch?"
![]()
Maar wat moeten Sinterklaasvieringen en verjaardagen tegenwoordig uit de spuigaten lopen zeg, met al die dure cadeaus.
ja!! En nu doet het nog niet zoveel pijn, maar misschien morgen wel!quote:
Bij mij werkt dat soms wel deels zo!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).
/psycholoogvandekoudegrond
Je weet dat je je van mij niets moet aantrekken he... (behalve als het om broccoli gaat)quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik had overigens wel gewoon besloten te gaan hoor![]()
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef progje het volgende:
auwnet geld overgemaakt voor de huwelijksreis...
Kan eigenlijk niet wachten tot het eindelijk zo ver is...
Vorig jaar zomer niet echt op vakantie geweest, dus kan nu wel weer vakantie gebruiken
Wauw!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef progje het volgende:
[..]
Mauritius:
http://naiade.com/en/hotels/mauritius/les_pavillons/default.aspx
*verschuilt zich in koffer met kokosnoot plus rietje en parasolletje*quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef progje het volgende:
[..]
Mauritius:
http://naiade.com/en/hotels/mauritius/les_pavillons/default.aspx
Tof! Wat voor project wil je gaan doen? Ben je er nog uitgekomen met je vriendje trouwens (qua vakantieplannen)?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn vakantie 'geboekt': inschrijfformulier ingestuurd en inschrijfgeld betaald. Als het gaat zoals ik wil, hoor ik binnen een maand dat ik twee weken naar Italie ga met IBOhttp://www.ibo-nederland.org/vrijwilligers/projecten_2009/5/ (let niet op de url, het gaat echt om 2011).
Een bouwproject. In mijn periode was dat met name Italie, dus ik wil proberen met IT-60 mee te gaan en anders IT-58 (de reizen zijn gecodeerd op deze manier).quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! Wat voor project wil je gaan doen? Ben je er nog uitgekomen met je vriendje trouwens (qua vakantieplannen)?
Eet smakelijk Vik!
Klinkt erg leuk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een bouwproject. In mijn periode was dat met name Italie, dus ik wil proberen met IT-60 mee te gaan en anders IT-58 (de reizen zijn gecodeerd op deze manier).
Ja, de laatste twee weken van de vakantie houden we vrij om samen wat te doen. Wat weten we nog niet, waarschijnlijk of iets van een camping in NL of een lang weekend naar een europese stad.
Duik lekker in bed met een boekquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook aan het ibu-dieet van XM!
Ook fijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
komt straks nog een FOK!ker wat van mijn FHF spullen ophalen.. maar ga zo op de bank met thee
Klinkt als jouw pastagerechtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
maar we hebben net wel boodschappen gedaan voor onze gang bij het diner met vrienden van zaterdag.
We hebben het toetje en gaan maken:
Tarte Tatin van peer met daarbij chocolade en/of gorgonzola ijs, beide met walnoot
ik ga voor het gorgonzola ijs
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schimmelkaasijs, whaddayaknow
Dit klinkt trouwens ook intrigerend: naanwich!![]()
Heb het al 4x gedaan. Maar dan niet écht 30 minuten hoor. Gewoon 15 a 20 minuten aan een stuk door, paar minuten rust en dan nog eens 10 a 15 minuten aan een stuk door. Dus het valt wel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
2 tot 4 kilo in 1,5 maand tijd lijkt me goed te doen. Wel goed blijven eten en sporten inderdaad. Al lijkt een half uur traplopen me moeilijk vol te houden
Alleen om die kaft zou je 'm moeten hebben.quote:
Ik heb geen pmquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euhm, jullie zouden anders wel een PM moeten hebben..
da's zeker liefquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn tandarts is liev. Krijg net een mailtje dat 'ie gewoon voor de zekerheid een plekje vrij heeft gehouden voor me morgen.
Spannend!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Proefopdracht voor potentiële opdrachtgeefster klaar, ben benieuwd!
Ik doe met je mee. Maar ik denk niet dat ik zo vroeg ga lopen als jij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb geen PM!![]()
![]()
Zo, ik ook slapen. MOrgenochtend first thing, hardlopen...
cool!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:53 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! veilig gearriveerd gisteren, het huis is echt amazing en het klikt goed met mijn huisgenote: ik zit wel goed hier
^^quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:53 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! veilig gearriveerd gisteren, het huis is echt amazing en het klikt goed met mijn huisgenote: ik zit wel goed hier
Ik ga om kwart voor 10quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blurred...
Uhhm waar zit je ook alweer en waarom? (sorry, let niet altijd even goed op)
Vik, al gerend?? Ik ga ook zo, nog even ontbijt laten zakken en telefoon opladen.
geeft niet hoor, volgens mij is het ook onmogelijk om álles bij te houden hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blurred...
Uhhm waar zit je ook alweer en waarom? (sorry, let niet altijd even goed op)
Vik, al gerend?? Ik ga ook zo, nog even ontbijt laten zakken en telefoon opladen.
Hihiquote:
quote:
Ja.quote:
TeSPOILER: verboden voor MoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Kalfsstaartstuk & Zwezerik....
Gegrild kalfsstaartstuk met fijne kruiden en Savora mosterd, krokant gebakken zwezerik, schorseneren gelakt met ansjovis jus, broccoli en salie, jus van kalf en ansjovis
Nou ja niet zo mager toch...? En gisteren is mijn lijstje:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Mager lijstje voor jouw doen Perr, maar weet natuurlijk niet hoe uitgebreid die L is...
Wel lekker stoofvlees
Merel, deze week gewoon niet meetellen en dan volgende week er gewoon tegenaan!
Denk trouwens dat presecco en witte wijn niet echt tellen als een D maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |