Oh! Dat is nog best een idee! Dan geef ik hem een boek waar hij een verslag over kan maken voor Nederlandsquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Crisis, Vik! Wat een verwend meneertje! Ik zou prompt uit semi-obstinaatheid géén geld kado geven maar iets 'nuttigs'![]()
LOL, je hebt toch niet dezelfde papaquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol oh jeugdsentiment van toen ik macaroni met smack die mijn pa maakte nog lekker vond (met veel ketchup)
ik moet er niet meer aan denken!!!!
whehehe zou kunnen, die van mij was niet zo trouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
LOL, je hebt toch niet dezelfde papa
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehehe zou kunnen, die van mij was niet zo trouw
Oh, omg omg! Bon voyaaaaage!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef Blurred86 het volgende:
ik begin toch een beetje zenuwachtig te worden nu, over 20 minuutjes vertrekken naar het vliegveld! dag slankiestot de volgende keer vanuit dublin
Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).quote:
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
whehehe zou kunnen, die van mij was niet zo trouw
ook als ik niet moet hardlopen en ik ben net ongesteld gaat 't zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).
/psycholoogvandekoudegrond
GB had gelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:
Goede reis Blurred!!
Ik begin nu trouwens mmn spieren te voelen, van gisteren, vreemd hoor.
Ah, ok. Dan heb ik niets gezegd. Ik ben echt blij dat ik niets van mn ongesteld-zijn merk...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook als ik niet moet hardlopen en ik ben net ongesteld gaat 't zo
Geef hem geen geld maar een kadootje. Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook allemaal een DS, hoor.
En ze werken er dus niet voor, want daar zijn ze nog te jong voor. Neefje gaat iPad sparen van verjaardagsgeld en is nu al de hele tijd aan het berekenen wat 'ie van ons verwacht te krijgen. Ik heb even gezegd dat ik dat hoogst onfatsoenlijk vind en dat 'ie nog maar moet afwachten of ik wel kom. Hij: "Ja, maar anders kom je later wel een keer toch?"
![]()
Maar wat moeten Sinterklaasvieringen en verjaardagen tegenwoordig uit de spuigaten lopen zeg, met al die dure cadeaus.
ja!! En nu doet het nog niet zoveel pijn, maar misschien morgen wel!quote:
Bij mij werkt dat soms wel deels zo!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet zo'n stom idee. je hebt al geen zin om te rennen, ongesteld > mooi "excuus" (niet dat ik zeg dat je een excuus miepje bent, maar misschien heeft je lijf gewoon geen zin en vertaalt zich dat als hoofdpijn enzo).
/psycholoogvandekoudegrond
Je weet dat je je van mij niets moet aantrekken he... (behalve als het om broccoli gaat)quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik had overigens wel gewoon besloten te gaan hoor![]()
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:34 schreef progje het volgende:
auwnet geld overgemaakt voor de huwelijksreis...
Kan eigenlijk niet wachten tot het eindelijk zo ver is...
Vorig jaar zomer niet echt op vakantie geweest, dus kan nu wel weer vakantie gebruiken
Wauw!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef progje het volgende:
[..]
Mauritius:
http://naiade.com/en/hotels/mauritius/les_pavillons/default.aspx
*verschuilt zich in koffer met kokosnoot plus rietje en parasolletje*quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:41 schreef progje het volgende:
[..]
Mauritius:
http://naiade.com/en/hotels/mauritius/les_pavillons/default.aspx
Tof! Wat voor project wil je gaan doen? Ben je er nog uitgekomen met je vriendje trouwens (qua vakantieplannen)?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn vakantie 'geboekt': inschrijfformulier ingestuurd en inschrijfgeld betaald. Als het gaat zoals ik wil, hoor ik binnen een maand dat ik twee weken naar Italie ga met IBOhttp://www.ibo-nederland.org/vrijwilligers/projecten_2009/5/ (let niet op de url, het gaat echt om 2011).
Een bouwproject. In mijn periode was dat met name Italie, dus ik wil proberen met IT-60 mee te gaan en anders IT-58 (de reizen zijn gecodeerd op deze manier).quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tof! Wat voor project wil je gaan doen? Ben je er nog uitgekomen met je vriendje trouwens (qua vakantieplannen)?
Eet smakelijk Vik!
Klinkt erg leuk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een bouwproject. In mijn periode was dat met name Italie, dus ik wil proberen met IT-60 mee te gaan en anders IT-58 (de reizen zijn gecodeerd op deze manier).
Ja, de laatste twee weken van de vakantie houden we vrij om samen wat te doen. Wat weten we nog niet, waarschijnlijk of iets van een camping in NL of een lang weekend naar een europese stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |