Omnomnomdenada!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
recept voor spinaziecurry por favor!
Ik ben ook niet slim op mannengebied, dat wisten jullie toch al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
* actie merel: ik vind het niet slim. Voor de rest zeg ik er maar niks over.
Huu!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:25 schreef progje het volgende:
paneer is echt heel makkelijk zelf te maken... je hebt nodig melk en azijn
1 kopje azijn op 1 liter melk.
Melk bijna aan de kook brengen.
Azijn er in. Vuur uit, roeren, half uurtje laten staan, zodat ie koud is.
Afgieten door een kaas- of theedoek en kloar
It's peanutbutter jelly time!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet dus sushi. Om 18 uur wordt het bezorgd. Nu al zin in.
Maar nog even twee bammen met peanutbutter eten.
dank dankquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omnomnomdenada!![]()
Ik heb hem al een paar keer gegeten zonder de kaas, vandaag met proberen! Volgens mij verkoopt de AH alleen geen paneer, dus dan idd maar saladekaas zoals in het recept staat.
Daar hoef ik nou nooit aan herinnerd te wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank dank
oh, en Mr.Mo herinnerde me eraan dat ik nog moet hardlopen vanmiddag...![]()
!
En dan maak je grapjes over mijn 2x20 minutesn fietsen per dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
semi-definitief lijstje:
O: yoghurt met sinaasappel en muesli
T: stuk kruidkoek
L: 2 kroketten op twee volkoren boterhammen
S: 2.5 km. fietsen in 5 mnuten op mn moeders hometrainerT: 2 knackebrod met kaas
D: stoofpot met rundvlees en bladerdeeg bovenop, aardappelpuree
oh ja, de stoofpot heeft bleekselderij. Maar, inderdaad niet zo veel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
En dan maak je grapjes over mijn 2x20 minutesn fietsen per dag(garpje)
Beetje weinig groenvoer, maar aangezien je eindelijk weer in NL bent niet slecht. Ik ha me al lang vergrepen aan allerlei troep die ik nooit eet, zoals stroopwafels en drop
En ik aan friet van het Hoekjequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
En dan maak je grapjes over mijn 2x20 minutesn fietsen per dag(garpje)
Beetje weinig groenvoer, maar aangezien je eindelijk weer in NL bent niet slecht. Ik ha me al lang vergrepen aan allerlei troep die ik nooit eet, zoals stroopwafels en drop
?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh mên, ik moet nog RPMen vanavond, maar heb echt totáál geen zin.
Weekend kan ik niet. Vorige week ook maar 1x geweest. Dus ik moet.quote:
Het zal wel normaal zijn, maar ik ben blij dat ik zonder die ongein ben opgegroeid...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: is het normaal dat kinderen tegenwoordig allemaal een eigen smartphone en minilaptop hebben? Mijn jongste neefje en nichtje hebben een minilaptop (neefje is 9 jaar, heeft ook een iPod Touch), mijn oudste neefje en nichtje hebben ook allebei een minilaptop. Daarnaast heeft mijn nichtje ook een iPod Touch, mijn neefje een smartphone en nu wil 'ie een iPad.
Ik vind het niet echt normaal, eigenlijk, maar goed, misschien ben ik ouderwets?. Ik speelde vroeger met PlayMobil of hing in de bomen
.
Als ze er voor gewerkt hebben vind ik het normaal!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: is het normaal dat kinderen tegenwoordig allemaal een eigen smartphone en minilaptop hebben? Mijn jongste neefje en nichtje hebben een minilaptop (neefje is 9 jaar, heeft ook een iPod Touch), mijn oudste neefje en nichtje hebben ook allebei een minilaptop. Daarnaast heeft mijn nichtje ook een iPod Touch, mijn neefje een smartphone en nu wil 'ie een iPad.
Ik vind het niet echt normaal, eigenlijk, maar goed, misschien ben ik ouderwets?. Ik speelde vroeger met PlayMobil of hing in de bomen
.
Jij bent Perruche!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef Perruche het volgende:
Ik zou er nog maar wat bij doen XM. Maar ja, wie ben ik.
Hier hebben ze ook allemaal een DS, hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik, mijn neefjes en nichtjes hebben hoogstens een nintendo DS geloof ik.
Al zijn ze aan m'n pa's kant soms best amaterialistische hippies
Nou, mijn gedachten tijdens het RPMen variëren van:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:17 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon heen gaan XM, als je 5min. op de fiets zit heb je er vast wel weer zin aan!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
Die van mij hebben een Nintendo DS waar ze bijna nooit mee spelen maar wel vaak gebruiken om hoorspelen te luisteren (soort walkman dus). En dat was het.
Telefoon krijgen ze denk ik zodra ze naar de middelbare school 10 km verderop gaan. Maar zelfs dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Wel hebben we deze week toevallig een "eigen" internetcomputer voor ze ingericht met daarop twee websites die ze mogen bezoeken. Ze hebben er nog geen gebruik van gemaakt.
Lol haha, dat is zo'n beetje wat ik denk tijdens het hardlopenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, mijn gedachten tijdens het RPMen variëren van:
"oh mijn god, wat dóe ik hier"
"Pfff, ik ga nu al dood en moet nog 4 nummers"
"Zijn we nu pas bij track 4?"
"Goddank, nog maar 1 nummer"
"Pfieuw, dat is weer achter de rug!"
Oh hoef je niet sorry voor te zeggen, want dat zijn ze ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Perruche het volgende:
Later kunnen ze nog genoeg op hun kont achter de computer zitten.
Als ik ooit een kind zou hebben zou ik zorgen dat er genoeg dingen te doen zijn zodat ze niet op de computer hoeven.
En vik, sorry voor mijn woorden, maar die kinderen waar jij het over hebt lijken me echt een stel verwende krengen. Maar ja
Sesamstraat en KiKa (duits kinderkanaal)quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]twee websites?
. Welke dan?
.
Ik vind het wel goed dat je het zo strak in de gaten houdt allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |