Duik lekker in bed met een boekquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook aan het ibu-dieet van XM!
Ook fijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
komt straks nog een FOK!ker wat van mijn FHF spullen ophalen.. maar ga zo op de bank met thee
Klinkt als jouw pastagerechtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
maar we hebben net wel boodschappen gedaan voor onze gang bij het diner met vrienden van zaterdag.
We hebben het toetje en gaan maken:
Tarte Tatin van peer met daarbij chocolade en/of gorgonzola ijs, beide met walnoot
ik ga voor het gorgonzola ijs
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schimmelkaasijs, whaddayaknow
Dit klinkt trouwens ook intrigerend: naanwich!![]()
Heb het al 4x gedaan. Maar dan niet écht 30 minuten hoor. Gewoon 15 a 20 minuten aan een stuk door, paar minuten rust en dan nog eens 10 a 15 minuten aan een stuk door. Dus het valt wel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
2 tot 4 kilo in 1,5 maand tijd lijkt me goed te doen. Wel goed blijven eten en sporten inderdaad. Al lijkt een half uur traplopen me moeilijk vol te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |