Duik lekker in bed met een boekquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ook aan het ibu-dieet van XM!
Ook fijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
komt straks nog een FOK!ker wat van mijn FHF spullen ophalen.. maar ga zo op de bank met thee
Klinkt als jouw pastagerechtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
maar we hebben net wel boodschappen gedaan voor onze gang bij het diner met vrienden van zaterdag.
We hebben het toetje en gaan maken:
Tarte Tatin van peer met daarbij chocolade en/of gorgonzola ijs, beide met walnoot
ik ga voor het gorgonzola ijs
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schimmelkaasijs, whaddayaknow
Dit klinkt trouwens ook intrigerend: naanwich!![]()
Heb het al 4x gedaan. Maar dan niet écht 30 minuten hoor. Gewoon 15 a 20 minuten aan een stuk door, paar minuten rust en dan nog eens 10 a 15 minuten aan een stuk door. Dus het valt wel meequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
2 tot 4 kilo in 1,5 maand tijd lijkt me goed te doen. Wel goed blijven eten en sporten inderdaad. Al lijkt een half uur traplopen me moeilijk vol te houden
Alleen om die kaft zou je 'm moeten hebben.quote:
Ik heb geen pmquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euhm, jullie zouden anders wel een PM moeten hebben..
da's zeker liefquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn tandarts is liev. Krijg net een mailtje dat 'ie gewoon voor de zekerheid een plekje vrij heeft gehouden voor me morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |