Spannend!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! Proefopdracht voor potentiële opdrachtgeefster klaar, ben benieuwd!
Ik doe met je mee. Maar ik denk niet dat ik zo vroeg ga lopen als jij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb geen PM!![]()
![]()
Zo, ik ook slapen. MOrgenochtend first thing, hardlopen...
cool!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:53 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! veilig gearriveerd gisteren, het huis is echt amazing en het klikt goed met mijn huisgenote: ik zit wel goed hier
^^quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:53 schreef Blurred86 het volgende:
Hi! veilig gearriveerd gisteren, het huis is echt amazing en het klikt goed met mijn huisgenote: ik zit wel goed hier
Ik ga om kwart voor 10quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blurred...
Uhhm waar zit je ook alweer en waarom? (sorry, let niet altijd even goed op)
Vik, al gerend?? Ik ga ook zo, nog even ontbijt laten zakken en telefoon opladen.
geeft niet hoor, volgens mij is het ook onmogelijk om álles bij te houden hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Blurred...
Uhhm waar zit je ook alweer en waarom? (sorry, let niet altijd even goed op)
Vik, al gerend?? Ik ga ook zo, nog even ontbijt laten zakken en telefoon opladen.
Hihiquote:
quote:
Ja.quote:
TeSPOILER: verboden voor MoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Kalfsstaartstuk & Zwezerik....
Gegrild kalfsstaartstuk met fijne kruiden en Savora mosterd, krokant gebakken zwezerik, schorseneren gelakt met ansjovis jus, broccoli en salie, jus van kalf en ansjovis
Nou ja niet zo mager toch...? En gisteren is mijn lijstje:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Mager lijstje voor jouw doen Perr, maar weet natuurlijk niet hoe uitgebreid die L is...
Wel lekker stoofvlees
Merel, deze week gewoon niet meetellen en dan volgende week er gewoon tegenaan!
Denk trouwens dat presecco en witte wijn niet echt tellen als een D maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |