Nee niet echt eigenlijk omdat dit het topic over de Maya kalender is en niet David Icke, het staat je vrij om daar een eigen topic over te openen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:19 schreef truepositive het volgende:
Je mag van mij ook best zeggen dat je er aan begonnen bent?
Dat je bloemen verwelken is niet een bijdrage die past in het topic!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:40 schreef Transport_Ink het volgende:
Als mijn inzichtelijke bijdragen niet worden gewaardeerd dan hou ik wel op. Ik ben zelf een Maya, maar goed...
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:57 schreef truepositive het volgende:
Ik ga een pracht demonstratie geven 8 mei. Als ik een maand niet rook en drink en geen rotzooi eet gaan er vreemde dingen gebeuren.
Had je reactie over het hoofd gezienquote:
De link was naar de kalender thread daar specifiek. Al lees je geen letter van de rest van het forum, ik denk dat je hem behoorlijk interessant zou vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk omdat dit het topic over de Maya kalender is en niet David Icke, het staat je vrij om daar een eigen topic over te openen natuurlijk
Voelen is wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wauw, ik voel dat je gelijk hebt. Hier is wel iets sterkers aan de hand. Maar ik ben nu ook stoned, enfin ... doet er niet toe![]()
Man man, ik voel me zowat een boedhist.
Ok.. dus stel, de heftige aardbeving, tsunami en powerplant problemen hebben te maken met het "zaaien" hebben we nu de reflectie ervan, ik hoorde vanmorgen iets over een meltdown in 1 van die gebouwen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:55 schreef truepositive het volgende:
Wat een geweldige dag vandaag.
Zon, geen wolken, goede muziek erbij. Ondanks dat ik 4 uur geslapen heb en gisteravond weer aan het bier zat voel ik me eigenlijk helemaal prima. Ik werd wakker en kreeg gelijk goed nieuws over de wereld te horen
Ook de kalender thread op DI is weer geexplodeerd met inzichtelijke posts en mensen die helderder zijn dan ooit tevoren, hun dromen beter onthouden en enorm veel synchroniciteit ervaren. Nu de 'eerste nacht' echt is begonnen zie ik de tekenen overal. Het kernwoord is 'germination'. Het reflecteren en reageren op de vorige periode, en het ontspruiten van de zaden die geplant zijn in de afgelopen paar weken.
Dat is de kunst inderdaad, probeer er een positieve draai aan te geven.. Hindoes kunnen dat goed volgens mij. "Bedankt voor deze regenbui" meer uit het aspect van iets leren...maar kan er naast zitten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef truepositive het volgende:
Het overstappen op echte energie alternatieven zou het bijvoorbeeld kunnen zijn
Het is uiteraard een tragedie, en ik heb absoluut te doen met de Japanse bevolking, maar ik probeer recentelijk er een gewoonte van te maken in alles een positief aspect te zien
quote:LEVEL 2- GERMINATION/ REACTION MARCH 27, 2011
Creates a reaction (Germination of the seed)
Cycle two is a period of dark or the opportunity to apply
the enlightenment just received from creations flow
Het forum DI zegt mij even niks.. is dat het afgesloten forum wat ik eerder in de draad ergens las?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:14 schreef truepositive het volgende:
Ik kan je echt ernstig aanraden om de draad op DI te lezen. Ik krijg er gewoon een berg energie van momenteel, zoveel goede inbreng en positieve posts
(de rest van het forum volg ik eigenlijk nog nauwelijks)
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef truepositive het volgende:
En om maar iets totaal ongerelateerds te noemen, Verhagen heeft vandaag een serieus goed idee geopperd(voor het eerst bij mijn weten dus daarom)
Je hoeft niet alles een positieve draai te geven. Sommige dingen zijn gewoon. Het negatieve of positieve is dan gewoon 'jou' perspectief van hetgeen dat gewoon 'is'.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is de kunst inderdaad, probeer er een positieve draai aan te geven.. Hindoes kunnen dat goed volgens mij. "Bedankt voor deze regenbui" meer uit het aspect van iets leren...maar kan er naast zitten.
Hele opgave voor een westerse man als mijzelf, heb soms de grootste moeite om een onderwerp positief te belichten, misschien hebben sommige zaken meer tijd nodig om het niet alleen maar te zeggen maar ook te weten dat het positief is geweest.
En nog wat aan gehad? Iets geleerd? Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmiddag afgezien, was heel leuk om te zien, dank je wel!
Het moet even zinken maar aan de andere kant had het ook iets heel vertrouwds, kreeg een hele dot energie tijdens het kijken eigenlijk, herken je dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Trippii het volgende:
[..]
En nog wat aan gehad? Iets geleerd? Ben benieuwd.
Ik herken dat en dat viel me op omdat ik alle delen met pauzes ertussen heb gekeken ,quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het moet even zinken maar aan de andere kant had het ook iets heel vertrouwds, kreeg een hele dot energie tijdens het kijken eigenlijk, herken je dat?Het klonk eigenlijk heel logisch, ik ga eens kijken of ik wat meer channelings van zijn partner Lee kan vinden in ieder geval.
Misschien zelfs de boeken eens opzoeken, die zullen inmiddels wel uitgegeven zijn.
http://www.happynews.nl/2(...)an-energie-voorzien/quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef truepositive het volgende:
Het overstappen op echte energie alternatieven zou het bijvoorbeeld kunnen zijn
Het is uiteraard een tragedie, en ik heb absoluut te doen met de Japanse bevolking, maar ik probeer recentelijk er een gewoonte van te maken in alles een positief aspect te zien
Night 1 Mar 27 April 13 hoogtepunt op April 4-5quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:51 schreef Scuidward het volgende:
Was het niet vandaag of morgen een dal in de Mayacyclus? Benieuwd of we dat gaan zin in Libië nu Amerika heeft gezegd dat er wel wapens geleverd kunnen worden als een coalitieland daartoe zou besluiten? En Obama schijnt ook iets te hebben gedaan wat de CIA een bepaalde toestemming zou geven ...
The radioactive brick road's next destination is ~April 7-8... the last stop before we enter the dark rabbit hole that is the latter half of April.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:55 schreef Bastard het volgende:
Night 1 Mar 27 April 13 hoogtepunt op April 4-5
Nee nog niet
Grappig plaatjequote:
Dat plaatje van die site ben ik een maand of dacht ik ook tegengekomen, intressante site ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
The radioactive brick road's next destination is ~April 7-8... the last stop before we enter the dark rabbit hole that is the latter half of April.
And so around April 7 will be the most "interesting" window to watch before we enter the core of the ongoing "Resurrection Sequence" that kick-started with the Japan Birthquake during the latter half of April.
© Goroadachi
Ik raak geestelijk wat uitgeput merk ik nu. Zaterdagavond ga ik normaal gesproken met matties chillen (ja ik kom wel eens buiten dus) en zij zitten geestelijk best hoog en dan steken we elkaar aan in positieve zin. De dag voor gisteravond viel echter uit, omdat een van hen naar een stom verjaardagspartijtje moest, dus mis ik de inspiratie en het is dus altijd bij hem thuis (bij mij thuis mag niet van mijn vader).quote:Op maandag 4 april 2011 10:40 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag en morgen weer een hoogtepunt, we zullen zien.
Dat is meer wat voor de SC (oid) maar niet zozeer informatie over en met de kalender denk ik?quote:Op maandag 4 april 2011 11:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik raak geestelijk wat uitgeput merk ik nu. Zaterdagavond ga ik normaal gesproken met matties chillen (ja ik kom wel eens buiten dus) en zij zitten geestelijk best hoog en dan steken we elkaar aan in positieve zin. De dag voor gisteravond viel echter uit, omdat een van hen naar een stom verjaardagspartijtje moest, dus mis ik de inspiratie en het is dus altijd bij hem thuis (bij mij thuis mag niet van mijn vader).
Ik ben nog steeds bezig negativiteit zoveel mogelijk te vermijden, wat weer lijdt tot verveling (op fok! kan ik dus eigenlijk alleen nog ONZ, KLB en TRU bezoeken) en eenzaamheid omdat veel vrienden toch Journaal willen kijken.
Nu merk ik dus door verveling dat mijn positiviteit breekt.
Oh ja, ik ga het daar posten.quote:Op maandag 4 april 2011 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is meer wat voor de SC (oid) maar niet zozeer informatie over en met de kalender denk ik?
Eerste sporen van radioactief water is nu in Canada gevonden.. lage dosis nog hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
The radioactive brick road's next destination is ~April 7-8... the last stop before we enter the dark rabbit hole that is the latter half of April.
And so around April 7 will be the most "interesting" window to watch before we enter the core of the ongoing "Resurrection Sequence" that kick-started with the Japan Birthquake during the latter half of April.
© Goroadachi
4 en 5 april zouden belangrijke dagen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef pinine het volgende:
jammer dat de bron van het verhaal op het eind toch maar weer vraagt of je maar even wilt doneren, hoe meer hoe liever![]()
http://www.maya2012kalend(...)awt_m=JJny9Ehcb0PoVG
Begrijp ik meteen waarom die dagen voor mij verlopen zijn zoals ze gingen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
4 en 5 april zouden belangrijke dagen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |