Waar tegen protesteren ze in Engeland?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef truepositive het volgende:
Morgen grootste protest in de geschiedenis van Engeland, op het einde van de 'eerste dag'.
Ik zet vooralsnog voorzichting in op wereldnieuws.
Denk eerder omgeving China. Birma, Myanmar, Tibet en Korea wellicht?quote:
Het oosten van het Aziatische land Myanmar is donderdag getroffen door een aardbeving met een kracht van 6,8 op de schaal van Richter.quote:
Ow, dat wist ik niet eens. Doelde zelf op opstanden, weet niet of Summers dat ook bedoeldequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef ScreamerT7 het volgende:
[..]
Het oosten van het Aziatische land Myanmar is donderdag getroffen door een aardbeving met een kracht van 6,8 op de schaal van Richter.
Allerlei dingen. Het zijn ruim een dozijn verschillende organisaties vanuit het hele land zoals UK uncut, the love police, en daarbij vermoedelijk ook nog eens een paar duizen man echte politie aan de kant van de protesters. http://www.lawfulrebellio(...)lion-central-london/quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar tegen protesteren ze in Engeland?
Eigenlijk wel een beetje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef truepositive het volgende:
Het wordt langzamerhand wel tijd eerlijk gezegd
Hier?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Scuidward het volgende:
Studentenprotesten volgende week woensdag.
In deze tijd zou het me niks verbazen als het iets is wat we ons nu nog niet voor kunnen stellen .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet eens. Doelde zelf op opstanden, weet niet of Summers dat ook bedoeldeAh, en Birma en Myanmar is hetzelfde land, dat is waar ook
Wauw, ik voel dat je gelijk hebt. Hier is wel iets sterkers aan de hand. Maar ik ben nu ook stoned, enfin ... doet er niet toequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef Summers het volgende:
[..]
In deze tijd zou het me niks verbazen als het iets is wat we ons nu nog niet voor kunnen stellen .
Nee hoor, we liggen goed op schema.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef truepositive het volgende:
In het frontpage bericht over volgende week woensdag stond een paar honderd studenten![]()
We lopen nog steeds een beetje achter
Mahmoud Darwish (Arabic: ) (13 March 1941 9 August 2008quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:37 schreef truepositive het volgende:
Het kanaal van Ron uit Amerika, doet al een tijdje dagelijkse videos die een hoop mensen op het DI forum volgen
http://www.youtube.com/user/paradoxman316
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |