Het een spreekt het andere tegen, maar goed, zal wel aan mij liggen heb 2 glazen champagne opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:09 schreef R0N1N het volgende:
[..]
I know![]()
Niet meteen in 'jubelstemming' geraken, omdat je ook de eventuele problemen nog voor ogen hebt. Zoiets als met Calleman & Libië b.v., maar kan met alles zijn.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Bastard het volgende:
Het een spreekt het andere tegen, maar goed, zal wel aan mij liggen heb 2 glazen champagne op
Dat is ook heel wat anders. Maar zoals met het voorbeeld, zodra er dan een meet wordt aangekondigd reageerd de één meteen enthousiast "Wow, er komt een meet.", en de ander denkt,"eerst nog zien dat ie doorgaat". Beide zijn wellicht even geinteresseerd er in, maar nummer 1 beticht nummer 2 er al snel van dat niet te zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:33 schreef Bastard het volgende:
Nou ik hoop het te begrijpen, maar duidelijk is dat ik zo niet leef denk ik.
Inderdaad, verwachtingen schept teleurstellingen, als je het zo bedoelt.
Maar in je voorbeeld gesteld, daar heb je alleen jezelf mee om je niet open te maken. Als je niet vertelt wat je denkt, wat je mening is, kun je niet iemand anders kwalijk nemen dat ze je zien als een stil vogeltje. Je zal toch moeten opkomen voor jezelf, uitkomen voor je mening wil je dat daar mogelijk iets mee gedaan kan worden.
Hmm.
Ik bedoel dat ik alles wat ik zie , hoor of meemaak , zie in het licht van de nieuwe energie op aardequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal.. bedoel je dat je saai bent en als een stille mus in een hoek zit?
Niet doen!
Ja, jouw begrijp ik in je uitleg wel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik alles wat ik zie , hoor of meemaak , zie in het licht van de nieuwe energie op aarde
en sommige mensen begrijpen dat niet die bijv net in het stuk zitten van verdriet of woede en er iets naar bovenkomt wat ze nog op moeten lossen .
" ja maar die zei dit , ja maar die doet dat " ik kan er niet in meegaan en dat komt misschien ongeinteresseerd over .
Je ontkomt er niet aan die nieuwe energie dus buckle up , its gonna be a bumpy ridequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, jouw begrijp ik in je uitleg wel!
Dat zie ik inderdaad ook, mensen die zich druk maken om uiteindelijk futiliteiten. Totaal andere interesse, jagen bijvoorbeeld materie na wat opzich niet zo heel erg is als je de kern maar onthoudt, wat nu eigenlijk echt van belang is. Dat missen sommige mensen dan lijkt het wel, mooie buitenkant, lege binnenkant zeg ik wel eens.
Ach ik heb zelf ook nog heel veel te leren hoor, ben er zelf ook nog lang niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan die nieuwe energie dus buckle up , its gonna be a bumpy ride
http://www.symbolic.be/?CategoryID=338&ArticleID=2325quote:Elke kristallen schedel werd om de duizend jaar gecreëerd en bevat het geheugen van de laatste duizend jaar. Alles samen zijn er 13 kristallen schedels die samen het geheugen bevatten van de laatste 13.000 jaar. Wanneer het tijd was, elke duizend jaar, werd er een Maya grootmoeder gekozen en zij maakte zich klaar voor haar lotsbestemming. Zij begon met een kristallen schedel te kerven in een menselijke schedel. Dat was gewoonlijk een mannelijke sjamaan, die het kristal selecteerde en ook de eigenlijke kervingen uitvoerde in de menselijke schedel. Verschillende soorten kristal werden gebruikt, afhankelijk van de tijd en de noodzaak. Het kon vele jaren duren tot de kristallen schedel klaar was voor de uiteindelijke ceremonie waar de hele stam zich in feite al duizend jaar op voorbereidde.
Alleen daarom al , ik heb genoeg aan mijn eigen dingen die onvermijdelijk nu ook naar boven komen .quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach ik heb zelf ook nog heel veel te leren hoor, ben er zelf ook nog lang niet.
Placebos Are Getting More Effective. Drugmakers Are Desperate to Know Why.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef -Datdus- het volgende:
Is dat 'energie voelen' niet gewoon een placebo effect?
Jep, wou net zeggen. Het doet er niet toe of het een placebo effect is of niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Placebos Are Getting More Effective. Drugmakers Are Desperate to Know Why.
Om ook maar eens een penny in het zakje te doen: "Change only takes place through action."quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef Spellmeista het volgende:
So what you can do: stay put and see
after all we want to be free
het is leren..leren..leren en nog eens leren
call me the initiator or whatever..zelfs ik moet leren
no exceptions we all "suffer" the same
peace out
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Om ook maar eens een penny in het zakje te doen: "Change only takes place through action."
Misschien worden we ooit eens verstandig.
Ik geef je nu officieel de status "ontoerekeningsvatbaar"quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vannacht en vanochtend (ik sta altijd laat op) wel een hele rare droom gehad.
KNIP
En alles is zo liefdevol en ik voel me super.
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:02 schreef YpS het volgende:
[..]
Ik geef je nu officieel de status "ontoerekeningsvatbaar"
Waar tegen protesteren ze in Engeland?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef truepositive het volgende:
Morgen grootste protest in de geschiedenis van Engeland, op het einde van de 'eerste dag'.
Ik zet vooralsnog voorzichting in op wereldnieuws.
Denk eerder omgeving China. Birma, Myanmar, Tibet en Korea wellicht?quote:
Het oosten van het Aziatische land Myanmar is donderdag getroffen door een aardbeving met een kracht van 6,8 op de schaal van Richter.quote:
Ow, dat wist ik niet eens. Doelde zelf op opstanden, weet niet of Summers dat ook bedoeldequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef ScreamerT7 het volgende:
[..]
Het oosten van het Aziatische land Myanmar is donderdag getroffen door een aardbeving met een kracht van 6,8 op de schaal van Richter.
Allerlei dingen. Het zijn ruim een dozijn verschillende organisaties vanuit het hele land zoals UK uncut, the love police, en daarbij vermoedelijk ook nog eens een paar duizen man echte politie aan de kant van de protesters. http://www.lawfulrebellio(...)lion-central-london/quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar tegen protesteren ze in Engeland?
Eigenlijk wel een beetje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef truepositive het volgende:
Het wordt langzamerhand wel tijd eerlijk gezegd
Hier?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Scuidward het volgende:
Studentenprotesten volgende week woensdag.
In deze tijd zou het me niks verbazen als het iets is wat we ons nu nog niet voor kunnen stellen .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet eens. Doelde zelf op opstanden, weet niet of Summers dat ook bedoeldeAh, en Birma en Myanmar is hetzelfde land, dat is waar ook
Wauw, ik voel dat je gelijk hebt. Hier is wel iets sterkers aan de hand. Maar ik ben nu ook stoned, enfin ... doet er niet toequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef Summers het volgende:
[..]
In deze tijd zou het me niks verbazen als het iets is wat we ons nu nog niet voor kunnen stellen .
Nee hoor, we liggen goed op schema.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef truepositive het volgende:
In het frontpage bericht over volgende week woensdag stond een paar honderd studenten![]()
We lopen nog steeds een beetje achter
Mahmoud Darwish (Arabic: ) (13 March 1941 9 August 2008quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:37 schreef truepositive het volgende:
Het kanaal van Ron uit Amerika, doet al een tijdje dagelijkse videos die een hoop mensen op het DI forum volgen
http://www.youtube.com/user/paradoxman316
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |