abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2011 @ 03:10:27 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94324313
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 02:59 schreef truepositive het volgende:
Dat stuk wat ik linkte valt best mee ;)
Dat zei ik gisteren nog inderdaad tegen iemand, de discipline die ze daar hebben ondanks alles is echt bewonderingswaardig.
De Japanners zijn echt enorm eerbiedig naar elkaar.
The truth was in here.
pi_94324362
Ik bedoelde qua engels, maar je hebt helemaal gelijk :)
We zouden er allemaal wat van kunnen leren.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94324423
Ik moedig jou en iedereen die hem gelezen heeft ook aan om hem te verspreiden btw :)
Voltaire.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 08:59:26 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94325482
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 03:15 schreef truepositive het volgende:
Ik bedoelde qua engels, maar je hebt helemaal gelijk :)
We zouden er allemaal wat van kunnen leren.
Ik doel ook op de tekst :P
The truth was in here.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:54:30 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94342290
Vandaag een heel mooi gebaar vanuit de wereld, westers alswel arabisch die de handen ineen slaan om het volk in het land Lybie te helpen, een halt zetten tegen het wrede bloedvergieten van een dictator. Zou het te maken hebben met de periode van zaaien?
The truth was in here.
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2011 @ 23:12:55 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_94353866
Echt heel apart. Ik heb gisteravond meegedaan aan een lichtwerkersavond om positieve energie en heling te sturen naar Japan en Libie. Ik zag tijdens mijn mediatie enorme gaten in de grond van Libie. Vandaag zijn die daadwerkelijk gemaakt door de bombardement.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 20 maart 2011 @ 05:14:24 #107
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94365122
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:
Vandaag een heel mooi gebaar vanuit de wereld, westers alswel arabisch die de handen ineen slaan om het volk in het land Lybie te helpen, een halt zetten tegen het wrede bloedvergieten van een dictator. Zou het te maken hebben met de periode van zaaien?
'

Ik ben het helemaal met je eens. Ben ook blij dat de fransen er vrijwel gelijk bovenop zitten.
MAAR ... waar gaat dit allemaal heen ??? Bahrein, Yemen, Syrie, Saudie Arabie, Irak, etc. overal zijn protesten onderhand en met name Bahrein & Yemen neigen momenteel naar een zelfde soort repressie als Kadaffi. :{

Dit kon nog wel eens uit de hand gaan lopen. Ook na het eventuele vertrek van al die regimes, wie of wat komt er voor terug ? Gaat het volk het onderling wel eens worden, of krijgen we nog een reeks burgeroorlogen ?

Het doet me wel weer aan de nodige voorspellingen denken :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 20 maart 2011 @ 06:01:49 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94365430
Welke voorspellingen Ronin?
Het doet mij denken aan het afschudden van tiranie, het vrij willen zijn, het vrij willen denken en het loslaten van macht over een ander mens.
The truth was in here.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:11:00 #109
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94367766
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:
N'aaaw wat heerlijk naïef. O+
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 20 maart 2011 @ 12:05:40 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94369277
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:11 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

N'aaaw wat heerlijk naïef. O+
Ik vind het best hoor dat je niks in werking van de kalender wil zien, maar je hoeft het niet te komen verzieken met dit soort opmerkingen.
The truth was in here.
  zondag 20 maart 2011 @ 12:47:54 #111
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_94370659
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 05:14 schreef R0N1N het volgende:

[..]

'

Ik ben het helemaal met je eens. Ben ook blij dat de fransen er vrijwel gelijk bovenop zitten.
MAAR ... waar gaat dit allemaal heen ??? Bahrein, Yemen, Syrie, Saudie Arabie, Irak, etc. overal zijn protesten onderhand en met name Bahrein & Yemen neigen momenteel naar een zelfde soort repressie als Kadaffi. :{

Persoonlijk denk ik niet dat deze landen het "probleem" zullen zijn. Ik denk eerder dat Iran het "probleem" gaat vormen omdat het tegen die tijd een nucleaire grootmacht zal zijn. Er wordt in het nieuws al vaak wat geopperd over het probleem wat de faciliteiten daar met zich mee kunnen brengen en ik heb sterk het gevoel dat het echte "probleem" daarvandaan gaat komen ook als ik kijk naar de media ontwikkelingen omtrent dit land. Als iemand deze "angst" kan wegnemen bij mij..graag omdat ik het liever anders zou zien zoals ik het nu zie.
  zondag 20 maart 2011 @ 18:25:46 #112
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94384509
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 06:01 schreef Bastard het volgende:
Welke voorspellingen Ronin?
Het doet mij denken aan het afschudden van tiranie, het vrij willen zijn, het vrij willen denken en het loslaten van macht over een ander mens.
Zoals b.v. een 3e wereld oorlog die begint in het MO. ;)
  zondag 20 maart 2011 @ 18:56:40 #113
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_94385699
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:25 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Zoals b.v. een 3e wereld oorlog die begint in het MO. ;)
dat schoot me vandaag ook te binnen ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 20 maart 2011 @ 19:03:27 #114
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_94385989
Gisteren een Zegening ontvangen van de Kosmos. Bij een van mijn aan negativiteit (en dus TV) verslaafde vrienden, ging de TV kapot.

Nee, ik was het niet. :P (Maar krijg vaak wel de neiging :9~ ).

Deze gozert is nu bevrijd, hij zag het zelf nog niet zo, maar dat komt vast nog wel. :9

Nou ja, ik was het toch een beetje wel, want ik had een beetje gevisualiseerd op kapotte tv's en zo, het werkt dus echt. :P

Een landelijke Casema-storing, waardoor niemand meer TV kan kijken en dus iedereen weer vrolijk wordt en mensen ophouden bang te zijn voor elkaar, angst die ons aangepraat wordt in de media. Wauw. Zou dat te realiseren zijn? :9

Dan wordt iedereen automatisch zo lief voor elkaar. O+
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 19:14:47 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_94386494
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Gisteren een Zegening ontvangen van de Kosmos. Bij een van mijn aan negativiteit (en dus TV) verslaafde vrienden, ging de TV kapot.

Nee, ik was het niet. :P (Maar krijg vaak wel de neiging :9~ ).

Deze gozert is nu bevrijd, hij zag het zelf nog niet zo, maar dat komt vast nog wel. :9
Nou ja, ik was het toch een beetje wel, want ik had een beetje gevisualiseerd op kapotte tv's en zo, het werkt dus echt. :P

Een landelijke Casema-storing, waardoor niemand meer TV kan kijken en dus iedereen weer vrolijk wordt en mensen ophouden bang te zijn voor elkaar, angst die ons aangepraat wordt in de media. Wauw. Zou dat te realiseren zijn? :9

Dan wordt iedereen automatisch zo lief voor elkaar. O+
Daar zou ik niet op rekenen hoor :N

En als de tv's het niet meer doen is er nog het internet en de kranten, dus je ontkomt niet aan negatieve berichten. Het is denk ik zaak om zo goed mogelijk met de negativiteit om te gaan.
Komt bij dat niet alle angst ons wordt aangepraat door media, maar dat media de dingen die voorvallen in de wereld en in onze maatschappij doorgeeft aan ons, hetgeen hun taak is toch?
Door te zeggen: je moet alles positief bekijken of helemaal geen nieuws meer tot je nemen tover je niet ineens de misdaad weg. Dus ook de negativiteit niet.
  zondag 20 maart 2011 @ 19:22:29 #116
pi_94386856
Probleem met tv is

1. Het licht valt altijd op de extremen
2. Vrijwel alleen negatieve dingen worden belicht, de dingen die goed gaan komen niet in het nieuws, waardoor het lijkt alsof er nooit iets goeds gebeurd
3. TV actualiteiten krijg je altijd met een onheilspellend muziekje op de achtergrond, waardoor het gebeurde veel erger wordt dan in werkleijkheid
4. Over het algemeen wordt het aangedikt, omdat dit beter verkoopt. Dus heel vaak wordt de soep lang niet zo heet gegeten als opgediend
5. De regering heeft belang bij bange mensen, want mensen die zelfverzekerd zijn en rechtop in het leven staan zijn moeilijker te manipuleren. Dus angst moet gezaaid worden met grote frequentie vanuit het oogpunt van de regering en commercie (blije mensen kopen minder dan angstige)

Ik zeg niet dat er nooit negatieve dingen gebeuren, ik zeg wel met behoorlijke stelligheid, dat 'Journaal-fappers' een vertekend beeld van de werkelijkheid hebben, omdat het Journaal dingen bewust en onbewust onjuist en met een inzoomlens weergeeft en op andere zaken niet inzoomt.
  zondag 20 maart 2011 @ 19:29:00 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94387120
Calleman gequote begin Februari

quote:
"...As we know this democracy movement has now spread, notably to Egypt, where regardless of what form it will take the era of rule of Hosni Mubarak has come to an end. Several other Arab nations, such as Lebanon, Algeria, Jordan and Yemen, have also been affected by similar democracy movements. While the Western media have reacted to these events much with a business as usual in the Middle East-attitude, speculating about its effects on the geopolitics of the region and the strategic US-Israeli relationship, I think that we, with a background in the Mayan calendar, must instead recognize that we are witnessing something more profound. I think that the desire of the Arabic peoples to set an end to dominance (implying more democratic forms of rule) is authentic and deeply felt and even if there is a possibility of some theocratic regime taking power I believe this could only be temporary and not lasting. If nothing else it would soon become clear that such a regime would not be able to handle the economic problems that these nations, as well as the rest of the world, will be facing. As we know from the elections two years ago the Iranian theocracy is not particularly popular even at home. In the Galactic Underworld the global field no longer favors dominance and as we enter the high frequency of the Ninth wave this will become even more clear.

To provide further context it may here be appropriate to provide a quote from the Quran (Surah 82:17-19) And what will make you realize what the day of judgement is? Again, what will make you realize what the day of judgment Is? The day on which no soul shall control anything for (another) soul; and the command on that day shall be entirely Allah's...."

We should here be aware that the Quranic prophecies and their possible interpretations play a very significant role in the everyday life of the entire Muslim world, which is now in turmoil. What the quote above is telling us is that true Islam is not dominance. True lslam is not a theocracy like Iran, True Islam is not suicide bombers or terrorists like Al-Quaida. True Islam is not suppression of women. (Hence, I support Europeans, who resist that such practices are imported to their countries). True Islam is, as the word Islam means, unconditional surrender to the will of God whatever form this surrender takes. At least in my view this form may be very different from how official representatives of this religion has actually been practicing it, but as with Christianity and Judaism there is a whole range of interpretations of Islam ranging from Sufi to Scriptural. At the end of time, at Judgment day, this total surrender however seems to imply the end to dominance of one soul over another and I believe it is to this point we are coming now, which is expressed in the democracy movement we see in the Muslim world. The logic is that if you are to surrender to the will of Allah you cannot let any other human being (autocrat, theocrat or dictator) control you since this would conflict with eternal law.

Sufi Philippe de Vos points out that Islamic prophecy even implies the end to religion: I find your explanation of the two different dates and time frames of 269 and 234 days very interesting. When we add the 234 days after the March 9, 2011 date we arrive at October 29. This year the latter date is the beginning of the Muslim pilgrimage the hajj, based on the lunar Muslim calendar and it is well known by Sufi masters that Imam Mahdi (= Kalki in Islamic culture) will arrive during the pilgrimage when the Arafat day (the 9th day of the pilgrimage) is a Friday. This is called the biggest pilgrimage - hajj al akbar - and it happens this year 2011, as Arafat day is then a Friday. This convergence is very interesting and in fact in the Islamic world this has already been announced without knowledge of the Mayan calendar. The particular role of Imam Mahdi is to bring Islam to its original state: The sanatana dharma or "din al qayyim", which is a Quranic word meaning "eternal law". The Sufi masters say, no more religions, no more Sufism and no more divisions. All will be "rabbaniyin" (Lord) as says sheik Nazim Cyprus mufti and leader of naqchabandi Sufi way."

To this remarkable quote Hopi brother Hohongwitutiwa has made the following comment: I'tupkom nihqe i'siwata, my brothers and sisters, I am adopted Hopi. My father was a priest of the higher religious order. I continue to share knowledge we were instructed to pass on to all of our brothers and sisters at this time. This information in many ways agrees with what Phillipe de Vos shared. Namely, that following the end of this Purification cycle, our Earth Mother will ascend to the highest position of our sun system as the new Morning Star, where there will no longer be any divisions, where all will live together in peace and harmony with our Creator, as One.

http://www.calleman.com/c(...)il_in_arab_world.htm gehele tekst.
The truth was in here.
pi_94398638
De 19e is voor mij in ieder geval een dag geweest die volledig in de lijn van de kalender ligt :)
Voltaire.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:50:28 #119
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94399031
Daar gaan we al:
quote:
Dat ligt alleen wel erg dicht bij Iran. (& wat als er daar straks ook een volksopstand komt, die wordt neergeslagen & waarbij de demonstranten ook om ingrijpen en no-fly zones e.d. vragen ?)

Bovendien: De mensen zijn nu eengezind in hun haat tegen de Dictators. Maar wat gaat er gebeuren zodra die weg zijn ? Ik vind dat stuk van Calleman best naief qua 'Halleluja' stemming.

Iets waar ze ook vaak eensgezind in zijn qua haat: Israel. Nu schitterd de Arabische wereld doorgaands in pasiviteit en eigenbelang, dus het zal niet direct tot een massale oorlog komen, maar ook daar gaat het nodige veranderen in de status quo.

Nee, dat dit gaat leiden tot een democratischer Arabische wereld, met meer vrede e.d. is nog helemaal niet zeker.
pi_94399219
Democratie is zowiezo geen oplossing :)
Voltaire.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:56:33 #121
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94399403
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef truepositive het volgende:
Democratie is zowiezo geen oplossing :)
Yeah, Democratie = 3 wolven en 1 schaap die bij meerderheid van stemmen bepalen wat er gegeten wordt. :Y)
  Moderator zondag 20 maart 2011 @ 22:57:00 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_94399438
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef R0N1N het volgende:
Daar gaan we al:

[..]

Dat ligt alleen wel erg dicht bij Iran. (& wat als er daar straks ook een volksopstand komt, die wordt neergeslagen & waarbij de demonstranten ook om ingrijpen en no-fly zones e.d. vragen ?)

Bovendien: De mensen zijn nu eengezind in hun haat tegen de Dictators. Maar wat gaat er gebeuren zodra die weg zijn ? Ik vind dat stuk van Calleman best naief qua 'Halleluja' stemming.

Iets waar ze ook vaak eensgezind in zijn qua haat: Israel. Nu schitterd de Arabische wereld doorgaands in pasiviteit en eigenbelang, dus het zal niet direct tot een massale oorlog komen, maar ook daar gaat het nodige veranderen in de status quo.

Nee, dat dit gaat leiden tot een democratischer Arabische wereld, met meer vrede e.d. is nog helemaal niet zeker.
Ben het helemaal met je eens.
Die eensgezindheid tegen dictators is natuurlijk prachtig, maar na de ene dictator staat de andere dictator op. Er zal toch leiding moeten zijn. Als je de mensen aan hun lot overlaat ontstaat er totale anarchie.
Je hebt ook zeker gelijk met die collectieve haat tegen Israël.

We gaan een roerige tijd tegemoet. Zal blij zijn als Khadaffi uitgeschakeld is, maar dat zal nog een lastige zaak worden, hij heeft allerlei stammen die hem steunen.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:58:43 #123
pi_94399548
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Yeah, Democratie = 3 wolven en 1 schaap die bij meerderheid van stemmen bepalen wat er gegeten wordt. :Y)
Inderdaad.

Sociocratie is veel beter. :D
  maandag 21 maart 2011 @ 07:14:54 #124
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_94408147
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind het best hoor dat je niks in werking van de kalender wil zien, maar je hoeft het niet te komen verzieken met dit soort opmerkingen.
Nou het is meer dat je denkt dat de Westerse landen en de Arabische wereld dit vanwege nobele doelen doen. Kijk, bij sommige Westerse landen zou je nog een zekere ideologische basis kunnen vinden (vrijheid, democratie etc.), maar je moet vooral de olie niet vergeten.

En de Arabische landen zijn zo hypocriet als de pest, militaire interventie in Libië steunen terwijl ze zelf hun buurlanden helpen om een soortgelijke burgeropstand neer te slaan met grof militair geweld (ja, ik kijk naar jou, Saoedi Arabië :()
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 21 maart 2011 @ 07:51:54 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94408423
Jawel, maar zelfs hun vinden, ondanks dat ze geweld niet schuwen, dat Libie hierin te ver gaat.
En er zal vast wel weer een second agenda bij komen kijken ja.. en het is voor in het westen nog maar zeer de vraag waar al die opstand in het MO naar zal leiden.
The truth was in here.
  maandag 21 maart 2011 @ 11:10:02 #126
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94412372
Nou, in elk geval weer iets positiefs: in Yemen hoeven we wellicht niet in te grijpen. 1 zeer vooraanstaande Brigadegeneraal heeft de kant van het volk gekozen en aangekondigd zijn troepen (de 1ste Gepantserde divisie) in te zetten de demonstranten te beschermen. 2 andere generaals hebben zich daar al bij aangesloten. *O*
pi_94420853
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef R0N1N het volgende:
Nou, in elk geval weer iets positiefs: in Yemen hoeven we wellicht niet in te grijpen. 1 zeer vooraanstaande Brigadegeneraal heeft de kant van het volk gekozen en aangekondigd zijn troepen (de 1ste Gepantserde divisie) in te zetten de demonstranten te beschermen. 2 andere generaals hebben zich daar al bij aangesloten. *O*
Zou heel mooi zijn :).

Nog niks over gelezen.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:09:45 #128
pi_94421023
Ik lees veel politieke zaken hier, maar ik lees weinig over die Maya-cyclus.
pi_94422825
Nummer 2 alweer :o
Twiddel
  maandag 21 maart 2011 @ 16:06:25 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94423491
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik lees veel politieke zaken hier, maar ik lees weinig over die Maya-cyclus.
We trachten de wereldse gebeurtenissen in te passen.
Vandaar ook mijn quote een paar posts terug van Calleman. Als iemand anders andere quotes heeft over de kalender, graag.
The truth was in here.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:19:51 #131
pi_94427363
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

We trachten de wereldse gebeurtenissen in te passen.
Vandaar ook mijn quote een paar posts terug van Calleman. Als iemand anders andere quotes heeft over de kalender, graag.
De kans dat je dan mis schiet is wel erg groot. Te meer daar je met gekleurd nieuws werkt. Jij weet immers niet of die Gadaffi een eikel is, die man wordt als zodanig voorgeschoteld door onze media, maar onze media hebben belangen, een heleboel belangen mag ik wel zeggen.

Ik zeg niet dat Gadaffi een held is (oké in een ONZ-subforum zeg ik dat wel, maar dat is ONZ :P ), maar ik ben heel erg voorzichtig die man te oordelen op basis van berichten in onze toch al niet zo betrouwbare media.
pi_94427567
Duidelijk, maar het voorzichtig duiding geven aan dingen via de kalender is niks mis mee. Alleen is het wel beter om er niet direkt een positief of negatief label aan te hangen.
Voltaire.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:20:48 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94430359
Ik ben gewoon benieuwd naar het groter beeld, wat de uitkomst is of dat inderdaad past, of misschien zijn er andere zaken die hier belangrijk zijn.
Dat Gadaffi een hond is kunnen we wel bedenken, het is een dictator die er niet voor schuwt mensen te vermoorden of te laten verdwijnen en nee ik ken hem niet persoonlijk en zeg het op basis van geschiedenis.
Trouwens, goede hondennaam ook eigenlijk :P
The truth was in here.
  maandag 21 maart 2011 @ 19:03:57 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_94432233
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De kans dat je dan mis schiet is wel erg groot. Te meer daar je met gekleurd nieuws werkt. Jij weet immers niet of die Gadaffi een eikel is, die man wordt als zodanig voorgeschoteld door onze media, maar onze media hebben belangen, een heleboel belangen mag ik wel zeggen.

Ik zeg niet dat Gadaffi een held is (oké in een ONZ-subforum zeg ik dat wel, maar dat is ONZ :P ), maar ik ben heel erg voorzichtig die man te oordelen op basis van berichten in onze toch al niet zo betrouwbare media.
Wie het ook uitzend en met welk doel , we zien toch echt leugens uit zijn eigen mond komen .
  maandag 21 maart 2011 @ 19:43:20 #135
pi_94434435
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Wie het ook uitzend en met welk doel , we zien toch echt leugens uit zijn eigen mond komen .
Ja duh.

Het is een politicus en net als advocaten, agenten en rechters kunnen zij alleen liegen, dat is inherent aan hun functie namelijk.
Maar dat geldt dus voor alle politici, niet alleen voor deze meneer in een tent (dat laatste vind ik dan weer meesterlijk, in een tent slapen terwijl je geld zat hebt, dat zie ik onze politici nog niet doen, Mark durft sowieso waarschijnlijk niet alleen in een tent te slapen zonder beertje :') )
  maandag 21 maart 2011 @ 21:09:09 #136
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_94440448
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ja duh.

Het is een politicus en net als advocaten, agenten en rechters kunnen zij alleen liegen, dat is inherent aan hun functie namelijk.
Maar dat geldt dus voor alle politici, niet alleen voor deze meneer in een tent (dat laatste vind ik dan weer meesterlijk, in een tent slapen terwijl je geld zat hebt, dat zie ik onze politici nog niet doen, Mark durft sowieso waarschijnlijk niet alleen in een tent te slapen zonder beertje :') )
Ok, veel kritiek, en dat terwijl je Marianne Thieme onder je naam hebt staan :P

Ben het wel met je eens dat de politiek vrij stroef reageert, weinig knopen doorhakt, en nauwelijks op de lange termijn gericht is. Maar als je dit wilt veranderen zul je toch echt de politiek in moeten vrees ik :) Of de Maya's het systeem gaan veranderen, ik betwijfel het ... maar ik hoop zelf wel het een en ander bereikt te hebben na mijn dood, en ik hoop velen met mij.
pi_94440773
Niet de Maya's, wij zelf.
Voltaire.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:18:10 #138
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_94441183
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef truepositive het volgende:
Niet de Maya's, wij zelf.
Verwacht persoonlijk veel van Tibet (om maar eens wat te noemen) :)
  maandag 21 maart 2011 @ 21:40:23 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94443023
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:18 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Verwacht persoonlijk veel van Tibet (om maar eens wat te noemen) :)
Daar zou inderdaad best eens wat positieve wind vandaan kunnen komen
The truth was in here.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:49:06 #140
pi_94447979
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ok, veel kritiek, en dat terwijl je Marianne Thieme onder je naam hebt staan :P

Ben het wel met je eens dat de politiek vrij stroef reageert, weinig knopen doorhakt, en nauwelijks op de lange termijn gericht is. Maar als je dit wilt veranderen zul je toch echt de politiek in moeten vrees ik :) Of de Maya's het systeem gaan veranderen, ik betwijfel het ... maar ik hoop zelf wel het een en ander bereikt te hebben na mijn dood, en ik hoop velen met mij.
Marianne Thieme is nog iets van vroeger, wat ik nog niet gewijzigd heb.
Ik bewandel pas enkele weken dit pad en het is nog onwennig.

Veel politieke partijen blijken in de praktijk erg tegen te vallen. Ik ben voor de SP actief geweest, maar zo diep teleurgesteld in ze, dat ik niet eens meer op ze stem. Zij willen een deep internet scan, samen met Fred Teeven bijvoorbeeld, de oostduitse politie bij je thuis dus. SP bestaat uit een groot deel verzuurde vrouwen die niets van het socialisme begrepen hebben blijkt achteraf.

Groenlinks wil ineens Afghaanse kinderen in stukken schieten. Al die partijen vallen erg tegen als je ze leert kennen.

Ik heb laatste keer dierenpartij gestemd, bij gebrek aan beter zeg maar. Of ik volgende nog stem valt te bezien, ik volg het in elk geval niet meer.
  maandag 21 maart 2011 @ 22:51:49 #141
pi_94448171
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar zou inderdaad best eens wat positieve wind vandaan kunnen komen
Het waait er in elk geval altijd behoorlijk. :P
pi_94450776
Duidelijk piratenpartij volgende keer.
Voltaire.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:39:31 #143
pi_94451015
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef truepositive het volgende:
Duidelijk piratenpartij volgende keer.
Piraten of mens en spirit is ook super
  dinsdag 22 maart 2011 @ 06:27:11 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94456285
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Piraten of mens en spirit is ook super
Dat heb ik gestemd, omdat ja meest voor voelde..nu krijg ik de beschuldiging dat ik mn stem verkwanselt heb :')

Nou ja goed, gaat het ook niet om.
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 09:30:09 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_94458517
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Marianne Thieme is nog iets van vroeger, wat ik nog niet gewijzigd heb.
Ik bewandel pas enkele weken dit pad en het is nog onwennig.

Veel politieke partijen blijken in de praktijk erg tegen te vallen. Ik ben voor de SP actief geweest, maar zo diep teleurgesteld in ze, dat ik niet eens meer op ze stem. Zij willen een deep internet scan, samen met Fred Teeven bijvoorbeeld, de oostduitse politie bij je thuis dus. SP bestaat uit een groot deel verzuurde vrouwen die niets van het socialisme begrepen hebben blijkt achteraf.

Groenlinks wil ineens Afghaanse kinderen in stukken schieten. Al die partijen vallen erg tegen als je ze leert kennen.

Ik heb laatste keer dierenpartij gestemd, bij gebrek aan beter zeg maar. Of ik volgende nog stem valt te bezien, ik volg het in elk geval niet meer.
Psst, we zitten hier op TRU hoor, niet op POL :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:45:51 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_94483452
Heeft iemand er ook last van zo nuchter te zijn dat andere mensen je misschien als ongeinteresseerd zien ?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 20:52:30 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94483887
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Summers het volgende:
Heeft iemand er ook last van zo nuchter te zijn dat andere mensen je misschien als ongeinteresseerd zien ?
Ik begrijp je niet helemaal.. bedoel je dat je saai bent en als een stille mus in een hoek zit?
Niet doen!
The truth was in here.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:03:22 #148
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94484412
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp je niet helemaal.. bedoel je dat je saai bent en als een stille mus in een hoek zit?
Niet doen!
Meer als in terughoudendheid in grenzeloos enthousiasme, denk ik. Wat wel weer kan resulteren in wat jij zegt, of zo gezien kan worden door anderen.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:05:58 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94484555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Meer als in terughoudendheid in grenzeloos enthousiasme, denk ik. Wat wel weer kan resulteren in wat jij zegt, of zo gezien kan worden door anderen.
Terughoudendheid in grenzeloos enthausiasme? Nee kan ik mij niks bij voorstellen.
Niet dat ik de gangmaker in een groep ben overigens, ik kan vaak niet meepraten met mensen, totaal andere interesses denk ik, andere visie op dingen.
The truth was in here.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:09:01 #150
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_94484730
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:05 schreef Bastard het volgende:
Terughoudendheid in grenzeloos enthausiasme? Nee kan ik mij niks bij voorstellen.
Niet dat ik de gangmaker in een groep ben overigens, ik kan vaak niet meepraten met mensen, totaal andere interesses denk ik, andere visie op dingen.
I know :P
Niet meteen in 'jubelstemming' geraken, omdat je ook de eventuele problemen nog voor ogen hebt. Zoiets als met Calleman & Libië b.v., maar kan met alles zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')