abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94722983
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vanmiddag afgezien, was heel leuk om te zien, dank je wel! :)
En nog wat aan gehad? Iets geleerd? Ben benieuwd.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:46:02 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94725144
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Trippii het volgende:

[..]

En nog wat aan gehad? Iets geleerd? Ben benieuwd.
Het moet even zinken maar aan de andere kant had het ook iets heel vertrouwds, kreeg een hele dot energie tijdens het kijken eigenlijk, herken je dat?
Het klonk eigenlijk heel logisch, ik ga eens kijken of ik wat meer channelings van zijn partner Lee kan vinden in ieder geval.
Misschien zelfs de boeken eens opzoeken, die zullen inmiddels wel uitgegeven zijn.
The truth was in here.
pi_94725375
Mijn energie is vandaag 'off the charts'. Ik ging net wat te roken halen voor iemand, maar had het ook even hard nodig om gewoon rustig buiten te lopen.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:30:11 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_94740079
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het moet even zinken maar aan de andere kant had het ook iets heel vertrouwds, kreeg een hele dot energie tijdens het kijken eigenlijk, herken je dat?Het klonk eigenlijk heel logisch, ik ga eens kijken of ik wat meer channelings van zijn partner Lee kan vinden in ieder geval.
Misschien zelfs de boeken eens opzoeken, die zullen inmiddels wel uitgegeven zijn.
Ik herken dat en dat viel me op omdat ik alle delen met pauzes ertussen heb gekeken ,
elke keer als ik een deel ging kijken , begon er volgens mij kundalini energie te stromen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 29 maart 2011 @ 07:51:59 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94749695
Verder maar daar bespreken dan denk ik :P
The truth was in here.
pi_94753724
@ Bastard & Summers: Dat is precies wat ik als antwoord had verwacht :).
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:26:43 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94756706
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef truepositive het volgende:
Het overstappen op echte energie alternatieven zou het bijvoorbeeld kunnen zijn :)
Het is uiteraard een tragedie, en ik heb absoluut te doen met de Japanse bevolking, maar ik probeer recentelijk er een gewoonte van te maken in alles een positief aspect te zien :)
http://www.happynews.nl/2(...)an-energie-voorzien/
The truth was in here.
pi_94759729
fake?
Een bh aan de waslijn is net als alcoholvrij bier, het beste is eruit.
  donderdag 31 maart 2011 @ 00:51:09 #234
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_94840218
Was het niet vandaag of morgen een dal in de Mayacyclus? Benieuwd of we dat gaan zin in Libië nu Amerika heeft gezegd dat er wel wapens geleverd kunnen worden als een coalitieland daartoe zou besluiten? En Obama schijnt ook iets te hebben gedaan wat de CIA een bepaalde toestemming zou geven ... :{
  donderdag 31 maart 2011 @ 07:55:33 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94842766
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 00:51 schreef Scuidward het volgende:
Was het niet vandaag of morgen een dal in de Mayacyclus? Benieuwd of we dat gaan zin in Libië nu Amerika heeft gezegd dat er wel wapens geleverd kunnen worden als een coalitieland daartoe zou besluiten? En Obama schijnt ook iets te hebben gedaan wat de CIA een bepaalde toestemming zou geven ... :{
Night 1 Mar 27 April 13 hoogtepunt op April 4-5

Nee nog niet ;)
The truth was in here.
pi_94842796
Ik heb deze nacht wel mijn eerste 'down-spiral' gehad.
Sterker nog, ik ben aangevallen door astrale entiteiten die ik zelf heb gecreeerd.
Voltaire.
pi_94842821
Wat denk je er van D?:
Voltaire.
pi_94842862
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 07:55 schreef Bastard het volgende:
Night 1 Mar 27 April 13 hoogtepunt op April 4-5

Nee nog niet ;)
The radioactive brick road's next destination is ~April 7-8... the last stop before we enter the dark rabbit hole that is the latter half of April.
And so around April 7 will be the most "interesting" window to watch before we enter the core of the ongoing "Resurrection Sequence" that kick-started with the Japan Birthquake during the latter half of April.

© Goroadachi
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:10:02 #239
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94842890
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:02 schreef truepositive het volgende:
Wat denk je er van D?:
Grappig plaatje ;)
The truth was in here.
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:10:45 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94842904
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

The radioactive brick road's next destination is ~April 7-8... the last stop before we enter the dark rabbit hole that is the latter half of April.
And so around April 7 will be the most "interesting" window to watch before we enter the core of the ongoing "Resurrection Sequence" that kick-started with the Japan Birthquake during the latter half of April.

© Goroadachi
Dat plaatje van die site ben ik een maand of dacht ik ook tegengekomen, intressante site ook.
The truth was in here.
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:22:04 #241
8372 Bastard
Persona non grata
  zaterdag 2 april 2011 @ 22:20:39 #242
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94957489
Dit komt ook leuk bij de einddatum van de kalender btw Aarde doorkruist staart van komeet Elenin vanaf eind September!

;)
The truth was in here.
pi_95014877
Vandaag en morgen weer een hoogtepunt, we zullen zien.
Twiddel
  maandag 4 april 2011 @ 11:07:56 #244
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_95015749
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:40 schreef summer2bird het volgende:
Vandaag en morgen weer een hoogtepunt, we zullen zien.
Ik raak geestelijk wat uitgeput merk ik nu. Zaterdagavond ga ik normaal gesproken met matties chillen (ja ik kom wel eens buiten dus) en zij zitten geestelijk best hoog en dan steken we elkaar aan in positieve zin. De dag voor gisteravond viel echter uit, omdat een van hen naar een stom verjaardagspartijtje moest, dus mis ik de inspiratie en het is dus altijd bij hem thuis (bij mij thuis mag niet van mijn vader).

Ik ben nog steeds bezig negativiteit zoveel mogelijk te vermijden, wat weer lijdt tot verveling (op fok! kan ik dus eigenlijk alleen nog ONZ, KLB en TRU bezoeken) en eenzaamheid omdat veel vrienden toch Journaal willen kijken.

Nu merk ik dus door verveling dat mijn positiviteit breekt. :'(
  maandag 4 april 2011 @ 12:20:55 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95018104
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2011 11:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik raak geestelijk wat uitgeput merk ik nu. Zaterdagavond ga ik normaal gesproken met matties chillen (ja ik kom wel eens buiten dus) en zij zitten geestelijk best hoog en dan steken we elkaar aan in positieve zin. De dag voor gisteravond viel echter uit, omdat een van hen naar een stom verjaardagspartijtje moest, dus mis ik de inspiratie en het is dus altijd bij hem thuis (bij mij thuis mag niet van mijn vader).

Ik ben nog steeds bezig negativiteit zoveel mogelijk te vermijden, wat weer lijdt tot verveling (op fok! kan ik dus eigenlijk alleen nog ONZ, KLB en TRU bezoeken) en eenzaamheid omdat veel vrienden toch Journaal willen kijken.

Nu merk ik dus door verveling dat mijn positiviteit breekt. :'(
Dat is meer wat voor de SC (oid) maar niet zozeer informatie over en met de kalender denk ik?
The truth was in here.
  maandag 4 april 2011 @ 12:35:51 #246
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_95018581
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 12:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is meer wat voor de SC (oid) maar niet zozeer informatie over en met de kalender denk ik?
Oh ja, ik ga het daar posten. :@
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:58:05 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95089242
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

© Goroadachi
Eerste sporen van radioactief water is nu in Canada gevonden.. lage dosis nog hoor.
Maar ze gaan nu meer lozen waarschijnlijk. http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=8G38G61S (niet dat ik deze krant lees maar via google een hit, ook andere kranten berichten het) Mogelijk wederom een flinke natuurramp in de zee in korte tijd. BP lek, olietanker bij Australie vorig jaar vlgs mij, nu dit weer.
The truth was in here.
pi_95092175
jammer dat de bron van het verhaal op het eind toch maar weer vraagt of je maar even wilt doneren, hoe meer hoe liever :')
http://www.maya2012kalend(...)awt_m=JJny9Ehcb0PoVG
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 21:54:05 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_95092950
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef pinine het volgende:
jammer dat de bron van het verhaal op het eind toch maar weer vraagt of je maar even wilt doneren, hoe meer hoe liever :')
http://www.maya2012kalend(...)awt_m=JJny9Ehcb0PoVG
4 en 5 april zouden belangrijke dagen zijn.
pi_95095321
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

4 en 5 april zouden belangrijke dagen zijn.
Begrijp ik meteen waarom die dagen voor mij verlopen zijn zoals ze gingen. :D
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 22:41:16 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_95096575
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef lezzer het volgende:

[..]

Begrijp ik meteen waarom die dagen voor mij verlopen zijn zoals ze gingen. :D
Oh ja? Waren het belangrijke dagen voor je met aparte belevenissen?
pi_95096730
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ja? Waren het belangrijke dagen voor je met aparte belevenissen?
Echt, onvoorstelbaar ja.
Ik ga het niet uitleggen hier, maar echt heel belangrijk, en grote lessen geleerd.
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 22:48:23 #253
249559 crew  Lavenderr
pi_95097076
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Echt, onvoorstelbaar ja.
Ik ga het niet uitleggen hier, maar echt heel belangrijk, en grote lessen geleerd.
Dus het klopt in jouw geval wel helemaal, deze twee belangrijke dagen.
Nee, natuurlijk hoef je dat niet uit te leggen, Het feit dát het je gebeurt is is al belangrijk genoeg.
pi_95097116
Ik stond wel effe te kijken toen ik die data net zag inderdaad :D
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 23:03:14 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_95098062
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef lezzer het volgende:
Ik stond wel effe te kijken toen ik die data net zag inderdaad :D
Toen vielen er twee puzzelstukjes op hun plaats?
pi_95108609
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toen vielen er twee puzzelstukjes op hun plaats?
Wel 80 :D
  woensdag 6 april 2011 @ 09:37:58 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95108704
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Echt, onvoorstelbaar ja.
In de OH anders doen? *)
The truth was in here.
pi_95108745
Nee, toch een beetje persoonlijk :)

Maar, ik merk wel heel duidelijk die versnelling in ontwikkeling en opruimen.
pi_95109196
Ik hoop maar dat mijn wazigheid, bijna seniliteit, van de laatste dagen daardoor komt. Dan hoop ik nu weer gewoon te kunnen overschakelen naar de redelijk gewone modus, want ik vond het maar niks.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_95109480
Wel jammer dat er wereldwijd niks bijzonders gebeurt was. Maar ja, het is pas de 2de nacht he?
Twiddel
pi_95109563
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:55 schreef nokwanda het volgende:
Ik hoop maar dat mijn wazigheid, bijna seniliteit, van de laatste dagen daardoor komt. Dan hoop ik nu weer gewoon te kunnen overschakelen naar de redelijk gewone modus, want ik vond het maar niks.
Dat had ik in de aanloop naar de 4e en 5e dus :) Helemaal van slag, uitbarsting op de 3e (met goede uitkomst), rust op de 4e, nu weer in balans.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:20:56 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95109971
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:39 schreef lezzer het volgende:
Nee, toch een beetje persoonlijk :)

Maar, ik merk wel heel duidelijk die versnelling in ontwikkeling en opruimen.
Ik ook ;)
The truth was in here.
pi_95111367
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Wel jammer dat er wereldwijd niks bijzonders gebeurt was. Maar ja, het is pas de 2de nacht he?
Er is in de 1e dag wel voldoende gebeurd , vind ik ... genoeg om te verwerken in de 1e nacht.
Persoonlijk merk ik niet echt veel, maar ik heb me dan ook blijkbaar een beetje 'afgesloten' van alles door me de laatste weken te storten op het schilderen van miniatuur Warhammer-figuurtjes.
Het werkt ontspannend ... heb me de laatste tijd mss teveel met alles beziggehouden ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_95112010
Er gebeurt wereldwijd voortdurend zo verschrikkelijk veel. Alleen merk je dat niet de hele tijd op persoonlijk niveau en soms zelfs helemaal niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 11:25:28 #265
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95112294
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:18 schreef nokwanda het volgende:
Er gebeurt wereldwijd voortdurend zo verschrikkelijk veel. Alleen merk je dat niet de hele tijd op persoonlijk niveau en soms zelfs helemaal niet.
Inderdaad, met name het midden oosten stuk, het is zo frapant om die mensen in al die landen te zien protesteren tegen hun regeringen.. iedere dag weer!
En dan natuurlijk de Kernramp nog.
The truth was in here.
pi_95113479
En al het geouwehoer in Ivoorkust dan? En het voortdurende gelazer met bendes in mexico?
Mensen zien het allemaal nieteens meer. Sinds 2008 zie ik meer en meer tegelijk spelen en tegelijk ook meer mensen tot wie het niet doordringt.

Maakt ook niet uit, want wat kun je er dan mee?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 12:07:22 #267
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95113871
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:56 schreef nokwanda het volgende:

Maakt ook niet uit, want wat kun je er dan mee?
Exact, we kunnen er weinig mee anders dan opmerken dat er veel gaande lijkt te zijn.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat er veel gebeurt en ik gewoon de week erop vergeten ben dat het is gebeurt. Hoe verschrikkelijk of naar of juist leuk het nieuws ook was. Waarom? Omdat ik er niks mee kan vermoedelijk. Iedereen of zijn eigen beslommeringen in het dagelijks leven die toch meer van belang zijn dan de drugsmoorden in Mexico bijvoorbeeld.
Daarbij, iedereen heeft, en dat kan ook een groep mensen zijn, een land vol met mensen, zijn eigen levenslessen te leren.. kan het daarom los laten en mij richten op mijn eigen lessen. Vlgs mij.
The truth was in here.
pi_95114767
aleen heb ik het te druk en ben ik tegelijk te wazig en te slapeloos om mijn eigen lessen te zien, geloof ik :')
of zou die slapeloosheid er ook iets mee te maken hebben?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 12:35:44 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95114861
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:33 schreef nokwanda het volgende:
aleen heb ik het te druk en ben ik tegelijk te wazig en te slapeloos om mijn eigen lessen te zien, geloof ik :')
of zou die slapeloosheid er ook iets mee te maken hebben?
Geen idee, hoe voel je je verder? :D
Wazig zou kunnen wijzen op "het bezig zijn met je" kun je schommelingen bemerken, niet helemaal vast in je lichaam. Wakker zou kunnen wezen dat je inderdaad genoeg energie hebt om de dag door te komen.. als je je verder geen kopzorgen maakt om iets lijkt mij dat aannemelijk?

edit, ik ben zelf ook de laatste tijd vroeger wakker.. en ik doe nu een inspannende cursus maar in mijn avonduren mag ik dan nog graag verder studeren op mijn eigen hobby's.. omdat ik genoeg energie heb :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Bastard op 06-04-2011 12:43:53 ]
The truth was in here.
pi_95115764
Ik heb wel de afgelopen dagen het gevoel telkens gehad of je er niet bij bent met je hoofd, nee, dat is niet de juiste omschrijving.
Het is meer als je aan het fietsen bent ofzo, dat je je heel licht en zweverig voelt.
Af en toe moet ik dan echt even met mijn handen knijpen ofzo om nog zeker te zijn dat ik er nog wel bij ben.
Alsof je met je kop ergens boven jezelf zweeft.
Ik moet daar echt mee oppassen, ik krijg nog een ongeluk.

Het is een beetje hetzelfde gevoel dat ik ook bij meditatie krijg. :P
Twiddel
  woensdag 6 april 2011 @ 13:00:50 #271
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95115944
Ik had het gisteren toen ik in bed ging liggen.. ik lag stil maar toch wiebelde ik heen en weer :D
The truth was in here.
pi_95119021
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Geen idee, hoe voel je je verder? :D
Wazig zou kunnen wijzen op "het bezig zijn met je" kun je schommelingen bemerken, niet helemaal vast in je lichaam. Wakker zou kunnen wezen dat je inderdaad genoeg energie hebt om de dag door te komen.. als je je verder geen kopzorgen maakt om iets lijkt mij dat aannemelijk?

edit, ik ben zelf ook de laatste tijd vroeger wakker.. en ik doe nu een inspannende cursus maar in mijn avonduren mag ik dan nog graag verder studeren op mijn eigen hobby's.. omdat ik genoeg energie heb :)
Wazig alsof ik mijn hoofd nergens bij kan houden. Zo had ik hier gister 4 nieuwe inschrijvingen die ik wilde gaan verwerken. Ik legde ze klaar en nu zijn ze verdwenen. Geen idee waar ze zijn. Maar zo gaat het de hele dag. Ik ben verward en voel me alsof ik de hele tijd net naast mijn lichaam loop. Dat is niet echt de betekenis van naast je schoenen lopen, toch :P
Eigenlijk lijkt het alsof ik voortdurend dronken ben. Het is wel razend druk op mijn werk. Ik doe overdracht naar een nieuwe secretaresse voor het team waarvoor ik werk. (daar heb ik geen moeite mee omdat ik er sowieso al voor tijdelijk was en over eventuele werkloosheid maak ik me ook geen zorgen omdat ik weet dat er elders binnen de gemeente weer werk voor me is). Het wil wel zeggen dat ik aan veel tegelijk moet denken en van lokatie naar lokatie zwerf. 3 lokaties in een week met het werktasje in de hand. Dat is chaotisch en ik moet daar mijn kop bij houden en dat lukt natuurlijk niet.
Ook thuis lul ik er regelmatig helemaal naast. Ik ben me ervan bewust dat ik af en toe raaskal.
Dat is nu ongeveer een week zo en het wordt niet minder.
Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik de laatste tijd zo slecht slaap terwijl ik toch niet lig te tobben 's nachts.
Maar hier lees ik dat meer mensen zoiets hebben op het moment. Dus dan geeft het toch te denken. Misschien ben ik dan toch niet helemaal gesjochten :+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 14:37:14 #273
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95119826
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wazig alsof ik mijn hoofd nergens bij kan houden. Zo had ik hier gister 4 nieuwe inschrijvingen die ik wilde gaan verwerken. Ik legde ze klaar en nu zijn ze verdwenen. Geen idee waar ze zijn. Maar zo gaat het de hele dag. Ik ben verward en voel me alsof ik de hele tijd net naast mijn lichaam loop. Dat is niet echt de betekenis van naast je schoenen lopen, toch :P
Eigenlijk lijkt het alsof ik voortdurend dronken ben. Het is wel razend druk op mijn werk. Ik doe overdracht naar een nieuwe secretaresse voor het team waarvoor ik werk. (daar heb ik geen moeite mee omdat ik er sowieso al voor tijdelijk was en over eventuele werkloosheid maak ik me ook geen zorgen omdat ik weet dat er elders binnen de gemeente weer werk voor me is). Het wil wel zeggen dat ik aan veel tegelijk moet denken en van lokatie naar lokatie zwerf. 3 lokaties in een week met het werktasje in de hand. Dat is chaotisch en ik moet daar mijn kop bij houden en dat lukt natuurlijk niet.
Ook thuis lul ik er regelmatig helemaal naast. Ik ben me ervan bewust dat ik af en toe raaskal.
Dat is nu ongeveer een week zo en het wordt niet minder.
Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik de laatste tijd zo slecht slaap terwijl ik toch niet lig te tobben 's nachts.
Maar hier lees ik dat meer mensen zoiets hebben op het moment. Dus dan geeft het toch te denken. Misschien ben ik dan toch niet helemaal gesjochten :+
Ook geen verhoging/koortsklachten? Dan ja.. zeer bekend :D
Dit heb ik regelmatig de laatste tijd.. weet ik eigenlijk door "de verwarring" niet goed te herrineren wat ik vorige week deed of vorige maand tijdens die wazigheid of door die wazigheid. Je leeft op dat moment echt in "het nu" .. en tegelijk ook weer niet helemaal niet omdat je zo wazig bent, of minder bewust. Maar volgens mij is dit onderdeel, en je ziet dat bij steeds meer mensen, een vorm van verandering of aanpassing.. vermoedelijk bij iedereen aan de gang maar de 1 zal er gevoeliger voor wezen dan de ander. Ik voel mij persoonlijk werkelijk een ander mens dan een half jaar geleden, zelfs tot 2 maanden geleden. Ik ben met dingen gestopt die ik 15 jaar gewend was tot mij te nemen en ik had echt een afhankelijkheid en opeens.... weg.. weg afhankelijkheid, wat er voor terug kwam is alleen maar bruisende energie :D

Ik vermoed ook, dat er heel veel verdriet kan loskomen bij mensen, of juist boosheid,.. om het op te lossen.. los te laten voor de nieuwe tijd en misschien dat ze dan.. meer gaan voelen of merken, geen idee.

En voor hetzelfde geldt, zit ik er helemaal naast ;)
The truth was in here.
pi_95120010
hmm, nou, dat loslaten merk ik niet zo. Rook nog steeds :')
En boosheid en verdriet en zo.... geen last van. Was al een hoop opgelost.
Alleen die vaagheid. Ik ervaar het niet als prettig, maar tegelijk wel als lollig. Hetzelfde als wanneer aangeschoten. Ik hou er niet van, maar tegelijk is het lollig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 14:44:03 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95120123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef nokwanda het volgende:
hmm, nou, dat loslaten merk ik niet zo. Rook nog steeds :')
En boosheid en verdriet en zo.... geen last van. Was al een hoop opgelost.
Alleen die vaagheid. Ik ervaar het niet als prettig, maar tegelijk wel als lollig. Hetzelfde als wanneer aangeschoten. Ik hou er niet van, maar tegelijk is het lollig.
Nu ik herriner, had jij niet ergens gezegd op TRU dat je emo bent de laatste tijd "huilen om van alles" ?
(Ik rook ook nog steeds, misschien ergens nog een stukje los laten op een later tijdstip. ;) )
The truth was in here.
pi_95120511
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nu ik herriner, had jij niet ergens gezegd op TRU dat je emo bent de laatste tijd "huilen om van alles" ?
(Ik rook ook nog steeds, misschien ergens nog een stukje los laten op een later tijdstip. ;) )
Jaaa, dat zei ik vandeweek, maar dat is een permanente staat bij mij. ik ben mijn leven lang al een huillie. Overactief limbisch systeem of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 15:00:57 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95120826
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaa, dat zei ik vandeweek, maar dat is een permanente staat bij mij. ik ben mijn leven lang al een huillie. Overactief limbisch systeem of zo.
Ok .. dus niet een bepaalde periode en nu wazig zijn.. *theorie weg*
The truth was in here.
pi_95122879
Verrek zeg :D

Ik lees dit topic voor het eerst pas, maar het lag dus blijkbaar niet aan mij dat ik er de laatste dagen gewoon totaal niet bij was :{
Ik begon al te denken dat ik gek werd, maar nu is het alweer een stuk minder gelukkig.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 15:54:25 ]
pi_95125549
Laatste 5 dagen uit gegaan, veel poolen, keu gekocht, nieuwe en oude vrienden ontdekt, misschien werken in Amsterdam binnenkort, over 2 weken aan een vrij serieus muziek-project beginnen, weer mee doen met de organisatie van een feest dat vrienden runnen. Elke dag een hoop synchroniciteit en heel veel energie terwijl ik rook en drink als een ketter :P
Niet zo veel denken, maar doen. Het gaat zeker hard de laatste tijd 8-)
Voltaire.
  woensdag 6 april 2011 @ 18:58:35 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95130816
Synchroniteit.
The truth was in here.
pi_95131628
meer synchroniciteit valt me niet op omdat dat, evenals dat huilliegedoe ook altijd aanwezig is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_95132791
Maar is iedereen hier eigenlijk gevoelig voor?
Of hebben alleen paranormaal begaafde mensen (en dergelijke) hier mentaal last van?
pi_95132858
Ik zie dat "last hebben" meer op het gevoelsvlak dan op het mentale vlak, maar dit terzijde :)
  woensdag 6 april 2011 @ 19:42:22 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95133060
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef braddofiel het volgende:
Maar is iedereen hier eigenlijk gevoelig voor?
Of hebben alleen paranormaal begaafde mensen (en dergelijke) hier mentaal last van?
Als je er niet op let, heel druk bestaan, veel aan je hoofd hebben, tentamens of met je hoofd constant in de aardse bezigheden bent.. dan zal het je vermoedelijk niet opvallen of afdoen als..
Denk ik dan.
The truth was in here.
pi_95133321
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:38 schreef lezzer het volgende:
Ik zie dat "last hebben" meer op het gevoelsvlak dan op het mentale vlak, maar dit terzijde :)
Achja dat bedoel ik :')
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je er niet op let, heel druk bestaan, veel aan je hoofd hebben, tentamens of met je hoofd constant in de aardse bezigheden bent.. dan zal het je vermoedelijk niet opvallen of afdoen als..
Denk ik dan.
Naja ik had er dus overduidelijk last van, en lees vandaag dit topic pas :P
Ik zie wel enigszins het verband.
pi_95134275
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Denk ik dan.
Nou leid ik een heel druk bestaan op het moment en toch voel ik het. Maar eerlijk gezegd deed ik het wel af als het slaaptekort of bijverschijnsel van de hooikoorts. Vandaag heb ik het trouwens weer echt heel erg. Alsof ik een joint heb gerookt (wat ik al jaren niet gedaan heb en daarvor ook op een hand te tellen, dus je kan bij mij niet zeggen dat ik door veelvuldig gebruik in een permanente staat van beneveling/hyperfocus tegelijk ben geraakt)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_95134327
Maar al met al..... wat zou dit nou teweeg moeten brengen? Nu even in Jip en Janneke taal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_95134422
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
Synchroniteit.
Even opgezocht. Snap er niks van. :+
Twiddel
pi_95134501
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Maar al met al..... wat zou dit nou teweeg moeten brengen? Nu even in Jip en Janneke taal
De hele cyclus?
  woensdag 6 april 2011 @ 20:15:16 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95135123
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Even opgezocht. Snap er niks van. :+
Hier staat het wel heel goed uitgelegd http://wanagiyata.punt.nl/index.php?r=1&id=269251&tbl_archief= (eerste hit google trouwens.. ook toevallig :P )

Gebeurtenissen die gebeuren omdat ze zouden moeten gebeuren, en dan juist geleidt worden door je onderbewuste maak je ze mee. Euh.. ik leg het minder goed uit dus. Taal is soms een barriere/blokkade denk ik wel eens :D .
The truth was in here.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:23:05 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95135693
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou leid ik een heel druk bestaan op het moment en toch voel ik het. Maar eerlijk gezegd deed ik het wel af als het slaaptekort of bijverschijnsel van de hooikoorts. Vandaag heb ik het trouwens weer echt heel erg. Alsof ik een joint heb gerookt (wat ik al jaren niet gedaan heb en daarvor ook op een hand te tellen, dus je kan bij mij niet zeggen dat ik door veelvuldig gebruik in een permanente staat van beneveling/hyperfocus tegelijk ben geraakt)
Klopt, ik heb ook een heel druk bestaan.. ren van hot naar her, weinig tijd voor mijzelf en toch merk ik het ook.. ik dacht dat te kunnen wijden aan mijn toch al wel spirituele blik op de wereld, kijk anders tegen gebeurtenissen aan, meer de achtergrond ervan misschien.

Waar het op uit draait? Ik zou het niet weten.. De mayakalender (ja daar gaat het topic toch om) en de visie van Dr. Calleman er op, zou dit gevoel, deze wazigheid zullen we het maar noemen, precies horen bij het ontwaken van het nieuwe bewustzijn van de mens. Eindtijd is geen doemscenario, het is een einde aan de tijd van de mensheid zoals wij het kennen, en evolueren wij als wezens naar meer bewustere wezens. Meer in harmonie met de linkerhersenhelft, meer creativiteit, gevoelsleven etc. Andere dingen worden belangrijker.
Daarom is het ook zo bijzonder leuk om dat niet alleen bij jezelf te merken, maar ook als je het bespreekbaar maakt dmv een topic als dit dus eigenlijk je omgeving, plus daarbij je blik legt op de wereld en hoe die reageert, om te zien wat er gebeurt, best wel.. apart. Vind ik dan.
The truth was in here.
pi_95136300
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, ik heb ook een heel druk bestaan.. ren van hot naar her, weinig tijd voor mijzelf en toch merk ik het ook.. ik dacht dat te kunnen wijden aan mijn toch al wel spirituele blik op de wereld, kijk anders tegen gebeurtenissen aan, meer de achtergrond ervan misschien.

Waar het op uit draait? Ik zou het niet weten.. De mayakalender (ja daar gaat het topic toch om) en de visie van Dr. Calleman er op, zou dit gevoel, deze wazigheid zullen we het maar noemen, precies horen bij het ontwaken van het nieuwe bewustzijn van de mens. Eindtijd is geen doemscenario, het is een einde aan de tijd van de mensheid zoals wij het kennen, en evolueren wij als wezens naar meer bewustere wezens. Meer in harmonie met de linkerhersenhelft, meer creativiteit, gevoelsleven etc. Andere dingen worden belangrijker.
Daarom is het ook zo bijzonder leuk om dat niet alleen bij jezelf te merken, maar ook als je het bespreekbaar maakt dmv een topic als dit dus eigenlijk je omgeving, plus daarbij je blik legt op de wereld en hoe die reageert, om te zien wat er gebeurt, best wel.. apart. Vind ik dan.
Helder. Lezzer, dat was wat ik bedoelde met mijn vraag. Zie hier... Bastard heeft maar een half woord nodig. Proves his point :P

Ik hoop wel dat die vaagheid transformeert in iets anders want dit is lastig om mee te werken zo. En overgang of niet, ik mot toch de kattebrokjes verdienen, wah.
Maar dat bewustzijn en verbanden leggen zonder nou gelijk te vervallen in een magisch bewustzijn en zonder ook tegelijk te vervallen in een totaal wetenschappelijke visie alleen lijkt vooralsnog lastig voor het overgrote deel van de mensheid. Voordat we daar balans in gaan vinden (het is immers een symptoom van de dualiteit die al duizenden jaren deel is van onze evolutie) moet er inderdaad wel heeeeel erg versneld een grote ontwikkeling plaatsvinden.
Wederom... micro's en macro's; wat in het klein gebeurt, gebeurt ook in het groot en vice versa.

En toen maakte de vaagheid dat ik de draad van mijn verhaal kwijt was. Serieus... ik zit hier aan een gewoon glas melk :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 20:40:16 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95136722
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En toen maakte de vaagheid dat ik de draad van mijn verhaal kwijt was. Serieus... ik zit hier aan een gewoon glas melk :D
Zie daar de blokkade van taal.. sommige dingen zijn gevoelsmatig geloof ik .. want in de tijd dat je het tikt, is het moment weg, weet je niet meer wat je wilde vertellen of uitleggen _O-

Het is vlgs mij een mooie tijd om gewoon intens te genieten van kleine dingen? Bezig zijn met de natuur dmv, een wandeling maken, de wind voelen, de knoppen aan de bomen zien komen.. genieten. Geniet van het moment en het volgende moment ook weer, en ook al zou het vervelend moment wezen.. ook die heb je nodig. :)
The truth was in here.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:41:27 #294
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95136787
http://www.calleman.com/ Als je nog wat artikelen wil lezen :P
The truth was in here.
pi_95136800
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Bastard het volgende:
Het is vlgs mij een mooie tijd om gewoon intens te genieten van kleine dingen? Bezig zijn met de natuur dmv, een wandeling maken, de wind voelen, de knoppen aan de bomen zien komen.. genieten. Geniet van het moment en het volgende moment ook weer, en ook al zou het vervelend moment wezen.. ook die heb je nodig. :)
:Y
Vanmiddag tijdens het stoepvegen een prachtig klein blauw vlindertje die rond m'n bezem dartelde O+
Mooi was ook dat ik gisteren een kaart getrokken had waarin mij gezegd werd op dat soort tekens te letten :)
  woensdag 6 april 2011 @ 20:45:04 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95136978
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef lezzer het volgende:

[..]

:Y
Vanmiddag tijdens het stoepvegen een prachtig klein blauw vlindertje die rond m'n bezem dartelde O+
Mooi was ook dat ik gisteren een kaart getrokken had waarin mij gezegd werd op dat soort tekens te letten :)
Synchroniteit :) Leuke dingen zijn dat, helemaal als je er op let.. (zonder paranoia) . Kleine geschenkjes misschien? Ik heb het zelf veel met zaken waar ik aan denk.. "goh het zou leuk zijn om daar eens wat mee te doen" en plots komt er iets "aanwaaien" . "Ik zou daar eens wat meer over willen weten" en prompt ontvang je een mailtje erover.

=edit= Afgelopen weekend was het volgens mij, ik had zoveel energie, dat ik bijna stond te stuiteren. En er gebeurde zoveel toevaligheden om me heen dat het werkelijk verbaasde. En aan het einde van de dag,, stopte de klok er mee in de kamer, er is geen tijd, er is een nu :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Bastard op 06-04-2011 20:51:42 ]
The truth was in here.
pi_95137515
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Synchroniteit :) Leuke dingen zijn dat, helemaal als je er op let.. (zonder paranoia) . Kleine geschenkjes misschien? Ik heb het zelf veel met zaken waar ik aan denk.. "goh het zou leuk zijn om daar eens wat mee te doen" en plots komt er iets "aanwaaien" . "Ik zou daar eens wat meer over willen weten" en prompt ontvang je een mailtje erover.

=edit= Afgelopen weekend was het volgens mij, ik had zoveel energie, dat ik bijna stond te stuiteren. En er gebeurde zoveel toevaligheden om me heen dat het werkelijk verbaasde. En aan het einde van de dag,, stopte de klok er mee in de kamer, er is geen tijd, er is een nu :D
Dat noem ik al een paar jaar mijn dagelijkse kleine cadeautjes *O*

Dank voor de site trouwens. Ga ik in de komende dagen meer van lezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 21:47:52 #298
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_95140911
Wazig? Check
Buzz in mijn hoofd? Check

Het is de laatste paar dagen weer sterker geworden. Ik doe mijn dingen, maar het is net alsof ik beneveld ben. Of misschien ben ik mij nu pas bewust dat ik al die jaren beneveld ben en dus nu aan het ontwaken?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_95147452
Was het juist niet de bedoeling dat we allemaal wakker zouden worden ipv waziger?
  woensdag 6 april 2011 @ 23:29:11 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_95148035
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bij mij is het in april tot nu toe rustig
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')