abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95120511
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nu ik herriner, had jij niet ergens gezegd op TRU dat je emo bent de laatste tijd "huilen om van alles" ?
(Ik rook ook nog steeds, misschien ergens nog een stukje los laten op een later tijdstip. ;) )
Jaaa, dat zei ik vandeweek, maar dat is een permanente staat bij mij. ik ben mijn leven lang al een huillie. Overactief limbisch systeem of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 6 april 2011 @ 15:00:57 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95120826
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaa, dat zei ik vandeweek, maar dat is een permanente staat bij mij. ik ben mijn leven lang al een huillie. Overactief limbisch systeem of zo.
Ok .. dus niet een bepaalde periode en nu wazig zijn.. *theorie weg*
The truth was in here.
pi_95122879
Verrek zeg :D

Ik lees dit topic voor het eerst pas, maar het lag dus blijkbaar niet aan mij dat ik er de laatste dagen gewoon totaal niet bij was :{
Ik begon al te denken dat ik gek werd, maar nu is het alweer een stuk minder gelukkig.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 15:54:25 ]
pi_95125549
Laatste 5 dagen uit gegaan, veel poolen, keu gekocht, nieuwe en oude vrienden ontdekt, misschien werken in Amsterdam binnenkort, over 2 weken aan een vrij serieus muziek-project beginnen, weer mee doen met de organisatie van een feest dat vrienden runnen. Elke dag een hoop synchroniciteit en heel veel energie terwijl ik rook en drink als een ketter :P
Niet zo veel denken, maar doen. Het gaat zeker hard de laatste tijd 8-)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  woensdag 6 april 2011 @ 18:58:35 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95130816
Synchroniteit.
The truth was in here.
pi_95131628
meer synchroniciteit valt me niet op omdat dat, evenals dat huilliegedoe ook altijd aanwezig is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_95132791
Maar is iedereen hier eigenlijk gevoelig voor?
Of hebben alleen paranormaal begaafde mensen (en dergelijke) hier mentaal last van?
pi_95132858
Ik zie dat "last hebben" meer op het gevoelsvlak dan op het mentale vlak, maar dit terzijde :)
  woensdag 6 april 2011 @ 19:42:22 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95133060
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef braddofiel het volgende:
Maar is iedereen hier eigenlijk gevoelig voor?
Of hebben alleen paranormaal begaafde mensen (en dergelijke) hier mentaal last van?
Als je er niet op let, heel druk bestaan, veel aan je hoofd hebben, tentamens of met je hoofd constant in de aardse bezigheden bent.. dan zal het je vermoedelijk niet opvallen of afdoen als..
Denk ik dan.
The truth was in here.
pi_95133321
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:38 schreef lezzer het volgende:
Ik zie dat "last hebben" meer op het gevoelsvlak dan op het mentale vlak, maar dit terzijde :)
Achja dat bedoel ik :')
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je er niet op let, heel druk bestaan, veel aan je hoofd hebben, tentamens of met je hoofd constant in de aardse bezigheden bent.. dan zal het je vermoedelijk niet opvallen of afdoen als..
Denk ik dan.
Naja ik had er dus overduidelijk last van, en lees vandaag dit topic pas :P
Ik zie wel enigszins het verband.
pi_95134275
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Denk ik dan.
Nou leid ik een heel druk bestaan op het moment en toch voel ik het. Maar eerlijk gezegd deed ik het wel af als het slaaptekort of bijverschijnsel van de hooikoorts. Vandaag heb ik het trouwens weer echt heel erg. Alsof ik een joint heb gerookt (wat ik al jaren niet gedaan heb en daarvor ook op een hand te tellen, dus je kan bij mij niet zeggen dat ik door veelvuldig gebruik in een permanente staat van beneveling/hyperfocus tegelijk ben geraakt)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_95134327
Maar al met al..... wat zou dit nou teweeg moeten brengen? Nu even in Jip en Janneke taal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_95134422
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:58 schreef Bastard het volgende:
Synchroniteit.
Even opgezocht. Snap er niks van. :+
Twiddel
pi_95134501
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Maar al met al..... wat zou dit nou teweeg moeten brengen? Nu even in Jip en Janneke taal
De hele cyclus?
  woensdag 6 april 2011 @ 20:15:16 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95135123
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Even opgezocht. Snap er niks van. :+
Hier staat het wel heel goed uitgelegd http://wanagiyata.punt.nl/index.php?r=1&id=269251&tbl_archief= (eerste hit google trouwens.. ook toevallig :P )

Gebeurtenissen die gebeuren omdat ze zouden moeten gebeuren, en dan juist geleidt worden door je onderbewuste maak je ze mee. Euh.. ik leg het minder goed uit dus. Taal is soms een barriere/blokkade denk ik wel eens :D .
The truth was in here.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:23:05 #291
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95135693
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou leid ik een heel druk bestaan op het moment en toch voel ik het. Maar eerlijk gezegd deed ik het wel af als het slaaptekort of bijverschijnsel van de hooikoorts. Vandaag heb ik het trouwens weer echt heel erg. Alsof ik een joint heb gerookt (wat ik al jaren niet gedaan heb en daarvor ook op een hand te tellen, dus je kan bij mij niet zeggen dat ik door veelvuldig gebruik in een permanente staat van beneveling/hyperfocus tegelijk ben geraakt)
Klopt, ik heb ook een heel druk bestaan.. ren van hot naar her, weinig tijd voor mijzelf en toch merk ik het ook.. ik dacht dat te kunnen wijden aan mijn toch al wel spirituele blik op de wereld, kijk anders tegen gebeurtenissen aan, meer de achtergrond ervan misschien.

Waar het op uit draait? Ik zou het niet weten.. De mayakalender (ja daar gaat het topic toch om) en de visie van Dr. Calleman er op, zou dit gevoel, deze wazigheid zullen we het maar noemen, precies horen bij het ontwaken van het nieuwe bewustzijn van de mens. Eindtijd is geen doemscenario, het is een einde aan de tijd van de mensheid zoals wij het kennen, en evolueren wij als wezens naar meer bewustere wezens. Meer in harmonie met de linkerhersenhelft, meer creativiteit, gevoelsleven etc. Andere dingen worden belangrijker.
Daarom is het ook zo bijzonder leuk om dat niet alleen bij jezelf te merken, maar ook als je het bespreekbaar maakt dmv een topic als dit dus eigenlijk je omgeving, plus daarbij je blik legt op de wereld en hoe die reageert, om te zien wat er gebeurt, best wel.. apart. Vind ik dan.
The truth was in here.
pi_95136300
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, ik heb ook een heel druk bestaan.. ren van hot naar her, weinig tijd voor mijzelf en toch merk ik het ook.. ik dacht dat te kunnen wijden aan mijn toch al wel spirituele blik op de wereld, kijk anders tegen gebeurtenissen aan, meer de achtergrond ervan misschien.

Waar het op uit draait? Ik zou het niet weten.. De mayakalender (ja daar gaat het topic toch om) en de visie van Dr. Calleman er op, zou dit gevoel, deze wazigheid zullen we het maar noemen, precies horen bij het ontwaken van het nieuwe bewustzijn van de mens. Eindtijd is geen doemscenario, het is een einde aan de tijd van de mensheid zoals wij het kennen, en evolueren wij als wezens naar meer bewustere wezens. Meer in harmonie met de linkerhersenhelft, meer creativiteit, gevoelsleven etc. Andere dingen worden belangrijker.
Daarom is het ook zo bijzonder leuk om dat niet alleen bij jezelf te merken, maar ook als je het bespreekbaar maakt dmv een topic als dit dus eigenlijk je omgeving, plus daarbij je blik legt op de wereld en hoe die reageert, om te zien wat er gebeurt, best wel.. apart. Vind ik dan.
Helder. Lezzer, dat was wat ik bedoelde met mijn vraag. Zie hier... Bastard heeft maar een half woord nodig. Proves his point :P

Ik hoop wel dat die vaagheid transformeert in iets anders want dit is lastig om mee te werken zo. En overgang of niet, ik mot toch de kattebrokjes verdienen, wah.
Maar dat bewustzijn en verbanden leggen zonder nou gelijk te vervallen in een magisch bewustzijn en zonder ook tegelijk te vervallen in een totaal wetenschappelijke visie alleen lijkt vooralsnog lastig voor het overgrote deel van de mensheid. Voordat we daar balans in gaan vinden (het is immers een symptoom van de dualiteit die al duizenden jaren deel is van onze evolutie) moet er inderdaad wel heeeeel erg versneld een grote ontwikkeling plaatsvinden.
Wederom... micro's en macro's; wat in het klein gebeurt, gebeurt ook in het groot en vice versa.

En toen maakte de vaagheid dat ik de draad van mijn verhaal kwijt was. Serieus... ik zit hier aan een gewoon glas melk :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 april 2011 @ 20:40:16 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95136722
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En toen maakte de vaagheid dat ik de draad van mijn verhaal kwijt was. Serieus... ik zit hier aan een gewoon glas melk :D
Zie daar de blokkade van taal.. sommige dingen zijn gevoelsmatig geloof ik .. want in de tijd dat je het tikt, is het moment weg, weet je niet meer wat je wilde vertellen of uitleggen _O-

Het is vlgs mij een mooie tijd om gewoon intens te genieten van kleine dingen? Bezig zijn met de natuur dmv, een wandeling maken, de wind voelen, de knoppen aan de bomen zien komen.. genieten. Geniet van het moment en het volgende moment ook weer, en ook al zou het vervelend moment wezen.. ook die heb je nodig. :)
The truth was in here.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:41:27 #294
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95136787
http://www.calleman.com/ Als je nog wat artikelen wil lezen :P
The truth was in here.
pi_95136800
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:40 schreef Bastard het volgende:
Het is vlgs mij een mooie tijd om gewoon intens te genieten van kleine dingen? Bezig zijn met de natuur dmv, een wandeling maken, de wind voelen, de knoppen aan de bomen zien komen.. genieten. Geniet van het moment en het volgende moment ook weer, en ook al zou het vervelend moment wezen.. ook die heb je nodig. :)
:Y
Vanmiddag tijdens het stoepvegen een prachtig klein blauw vlindertje die rond m'n bezem dartelde O+
Mooi was ook dat ik gisteren een kaart getrokken had waarin mij gezegd werd op dat soort tekens te letten :)
  woensdag 6 april 2011 @ 20:45:04 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95136978
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef lezzer het volgende:

[..]

:Y
Vanmiddag tijdens het stoepvegen een prachtig klein blauw vlindertje die rond m'n bezem dartelde O+
Mooi was ook dat ik gisteren een kaart getrokken had waarin mij gezegd werd op dat soort tekens te letten :)
Synchroniteit :) Leuke dingen zijn dat, helemaal als je er op let.. (zonder paranoia) . Kleine geschenkjes misschien? Ik heb het zelf veel met zaken waar ik aan denk.. "goh het zou leuk zijn om daar eens wat mee te doen" en plots komt er iets "aanwaaien" . "Ik zou daar eens wat meer over willen weten" en prompt ontvang je een mailtje erover.

=edit= Afgelopen weekend was het volgens mij, ik had zoveel energie, dat ik bijna stond te stuiteren. En er gebeurde zoveel toevaligheden om me heen dat het werkelijk verbaasde. En aan het einde van de dag,, stopte de klok er mee in de kamer, er is geen tijd, er is een nu :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Bastard op 06-04-2011 20:51:42 ]
The truth was in here.
pi_95137515
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Synchroniteit :) Leuke dingen zijn dat, helemaal als je er op let.. (zonder paranoia) . Kleine geschenkjes misschien? Ik heb het zelf veel met zaken waar ik aan denk.. "goh het zou leuk zijn om daar eens wat mee te doen" en plots komt er iets "aanwaaien" . "Ik zou daar eens wat meer over willen weten" en prompt ontvang je een mailtje erover.

=edit= Afgelopen weekend was het volgens mij, ik had zoveel energie, dat ik bijna stond te stuiteren. En er gebeurde zoveel toevaligheden om me heen dat het werkelijk verbaasde. En aan het einde van de dag,, stopte de klok er mee in de kamer, er is geen tijd, er is een nu :D
Dat noem ik al een paar jaar mijn dagelijkse kleine cadeautjes *O*

Dank voor de site trouwens. Ga ik in de komende dagen meer van lezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 21:47:52 #298
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_95140911
Wazig? Check
Buzz in mijn hoofd? Check

Het is de laatste paar dagen weer sterker geworden. Ik doe mijn dingen, maar het is net alsof ik beneveld ben. Of misschien ben ik mij nu pas bewust dat ik al die jaren beneveld ben en dus nu aan het ontwaken?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_95147452
Was het juist niet de bedoeling dat we allemaal wakker zouden worden ipv waziger?
  woensdag 6 april 2011 @ 23:29:11 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_95148035
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bij mij is het in april tot nu toe rustig
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')